Vuorotyö (12h vuoro) ja treeni??

efegegegege

Hei oisko kellään antaa vinkkiä miten kannattais treenata ens kesänä ku ilmeisesti tulevassa kesätyöpaikassa ollaan vuorossa AAYY--V---AAYY--VV-- jne... eli 2x12h aamua (7-19) ja 2x12h yötä (19-7) ja tän jälkeen aina 6 pv vapaata. Työ on kevyttä valvomotyötä mutta kyllähän toi rytmiä sotkee. Tällä hetkellä oon koulussa ja treenaan Dual Factorilla 3xviikossa kerran viikkoon salibandy peli. Salilla on mahdollista käydä kesällä joka päivä mutta miten kannattais treenit laittaa että ei tulis palautumisen/levon kaa probleemia. Pitäiskö myös jakaa kroppaa enemmän vai edelleen 1-jakoisella?

3

144

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokeiletätä

Käy vapaalla kaksi kertaa ja työjaksolla yhden kerran tai käy vapaalla kolme kertaa. Jaa harjoitukset osiin, vaikka kolmeen ja tee aina seuraava vuorossa oleva harjoitus vaikka tulisi väliäkin salikäynteihin. Jos on liian raskasta, niin jätä harjoitukset vähemmälle, se työ on kuitenkin se joka täytyy hoitaa, eikä töihin pökkyrässä pidä mennä.

• nightshift

Noiden kahden yövuoron välissä ehdottomasti lepopäivä treeneistä ja sen toisenkin yön jälkeen kevyempää treeniä. Tämä 30 vuoden kokemuksella. Kokeiletätä-nimimerkin ohjeet ihan ok. Hyviä treenejä!

• kehokärsii

Kieltäydy hyvä mies koko työpaikasta. Kyllähän treenaminen on tärkeempää kuin joku töissäkäynti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      135
      6191
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      57
      4386
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      59
      2861
    4. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      2808
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1885
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1544
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      35
      1427
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      26
      1427
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      31
      1251
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      1161
    Aihe