Miesten munat

MunanMitalla

Nyt sisaret keskustelu käyntiin! Laittakaas tulemaan ihannemiehenne munan mitat :D
Nyt on meidän vuoro laittaa ihannemitat tuolle rakkaalle sukuelimelle.
(ihan siitä syystä, koska miehet jaksaa toitottaa jatkuvasti naisten rinnoista ja perseestä mikä on oikea koko jne.)

73

3742

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • getalife

Ei kiinnosta pätkääkään vertailla miesten munia. Miehet saa mun puolesta vertailla persuksia ja tissejä ihan vapaasti, ei minua häiritse, itse en sille tasolle alennu. Elämä jatkuu.

• näin

Getlifelle 10 pistettä! Itse meinasin tähän kirjoittaa että onko naisilla tarvetta alentua joidenkin oman tyhmyyden osoittavien miesten tasolle.Hienoa ettei ole, ainakaan kaikilla! ;D Se oikea parisuhde kun taitaa kuitenkin olla riippuvainen jostain muusta kuin tisseistä, perseistä tai mulkuista.

• Tällai

Samaa mieltä, pidän tuota kysymystä lapsellisena.

• Samaa mieltä.

• Anonyymi
        näin kirjoitti:

Getlifelle 10 pistettä! Itse meinasin tähän kirjoittaa että onko naisilla tarvetta alentua joidenkin oman tyhmyyden osoittavien miesten tasolle.Hienoa ettei ole, ainakaan kaikilla! ;D Se oikea parisuhde kun taitaa kuitenkin olla riippuvainen jostain muusta kuin tisseistä, perseistä tai mulkuista.

Minä katson aina Saunassa miehen millaiset Munat miehelle on, minulla on iso muna, naiset haluaa isomunainen miehen. Mihella Munat on tärkeintä isomunainen miehet menesty ja saa paljon rahaa. Kun kusella katson millaiset Munat miehelle on

• Anonyymi

Tossa lähistöllä on kanala.
        Munaa tulee yhtenään ja kaamea kotkotus.

• ihannepituus

pituus 20 cm paksuus 5-6 cm

• Yamal

Tykka sa mut?

• juta

Tietysti mitä isompi sen parempi,koko ratkaisee..suomalaisilla on vaan vaan niin pieniä vehkeitä , ainakin mihin minä olen törmännyt, 20 cm en ole ikinä päässyt kokeilemaan, mutta ainakin 15 cm pitää olla että on hyvän kokoinen.

• kyrvänsyrjä

Mul on mahtavat vehkee töksyissä ja toimii.
        Pituus 21 ympmitta 10cm ja lämpenee nopeasti.
        Kiimapilluiset naiset viestiä tulemaan, siis osotetta.

• Yamal

Ma ototan sua Vuosaari.

• tsktsk

pituus 9-15
      paksuus 3- 4 cm

• kuntokalu

Isovittuset ihmettelee,menkää patterikauppaan tai ostakaa halpoja banaaneja.

• Mahtimuna

Ei ole isoja vittuja. Se on pienimunaisten puhetta!

• Yamal
        Mahtimuna kirjoitti:

Ei ole isoja vittuja. Se on pienimunaisten puhetta!

Ma oon sama mieli

• Olli.kujassa.pässiä.nuku

Konsteilla ne isotkin vitut naidaan, ei isolla kyrvällä...

• Anonyymi
        Olli.kujassa.pässiä.nuku kirjoitti:

Konsteilla ne isotkin vitut naidaan, ei isolla kyrvällä...

Ei pidä paikkaansa😂😂😂😂 t. Vanha ja viisas
        Kyllä sulla on vaan pieni mulkku😎

• Tässäpänämämunmitat

Mun mulkero on n. 17cm pitkä ja ympätysmitta 15cm. Maistuuko tällainen kellekkään?

• Anonyymi

Ei mahdu

• Anonyymi

Mahtuu mutta pituutta saisi olla vähintään 5cm lisää

• tyhmeliinikö

Miehen munat? Mikä urospuolinen munii?
      Jos koosta puhutaan niin strutsilla kai on isoimmat, mutta nekin kyllä naaraan munimia.

• ihanaaihanaa

täydellinen vastaus :D

• harshthang

Pitkään olin sitä mieltä, että koolla ei ole oikeasti väliä. Sitten päädyin sänkyyn erään kanssa, jolla oli pienin koskaan kokeilemani. Eikä siinä mitään, hän oli hyvä ja osasi otteet ja seksi oli kyllä kaikin puolin hyvää. Mutta hänellä oli niin huono itsetunto ja selkeästi iso epävarmuus itsestään, että kohteli mua tylysti ja kylmästi, oli ylimielinen ja välttelevä. Sen jälkeen päätin, etten enää ikinä anna pienikokoiselle, sillä he ovat vain katkeria ruikuttajia.

• mikäsuakinvaivaa

Hahhaa siinähän on hieno asennoituminen. Mistä tiedät koon ennen kuin hyppäät sänkyyn miehen kanssa?

Lopahtaako kiinnostus kun pääset kopeloimaan housuja? :)

• Ratkaisu

Jos nainen on todella isoa vaativa, niin eikö nyrkkipano aja asian? Varmaankin kaikkien miesten kädet on tarpeeksi paksuja ja pitkiä.

• hsiuysfy

Ei se koko...vaan se käyttötaito!
      On tullut kokeiltua muutamaakin eri kokoista...
      eräs pieni ja vikkelä sai aikaan todella hyvät orgasmit...
      mutta nautin kyllä silti eniten tämän nykyisen kanssa...pitkiä ja kiihottavia sessioita...ainoa miinus on se että suuseksi on aika raskasta :-( n 18 cm ja ympäryys juhlakunnossa siinä 14-15cm tienoilla (nyt en pääse tarkemmin mittaamaan kun ei ole paikalla)

• FaktatTiskiin

Onko n. 15cm ympärysmitta kalussa kovinkin yleinen?

• tiskissä

Laittanu lapinlisää tai mittanauhasta puuttuu ensimmäiset sentit.

• Anonyymi

Jep! Ois aika paksu😅

• Jos täällä nyt sattuisi olemaan nainen joka on saanut kokea sitä paksumpaa, niin olisi kiva kuulla jotta miltä se oikeasti tuntuu?
      Kuinka kuvailisit sitä tunnetta.
      Sattuneesta systä tiedän jotain aiheesta, tosin näin miehisestä näkökulmasta.....

• Ympärysmitasta

Mulla on 15cm ympärysmitta erektiossa, pituus ihan normi n. 18cm. Onko tämä jotenkin erikoinen 15cm ympärys, eli 4 senttimetristä aina 5cm halkaisija paksuus (penis on eri paksuinen eri kulmista mitattuna, varmaan näin muillakin).

Vai onko 15cm ympärysmitta kalussa aika tavallista sittenkin?

• gndgndngdgn

15:n ympärysmitta on äärettömän harvinainen, mikäli se on oikein mittanauhalla mitattu. Kai tiesit, että peniksen ymp. mittaa ei lasketa kertomalla halkaisija piillä, vaan aina mittanauhalla mittaamalla?

• kassitjapili

Miehellä 15cm pitkä ja 13cm ympärysmitta, ajaa karvat pari kertaa viikossa ettei sänki pistele, ihanan pehmeät ja sileät kassit, tykkään.

• Totuustästäasiasta

Tunteeko nainen sen eron rakastellessaan jos 12-13cm ympärys kalussa omaavan kanssa sängyssä ja sitten saa 15cm ympäryksen kalua? Muuten nämä kalut suht samanpituisia.

• kylläse

paksuus on hyvinkin oleellista, joten sentinkin ero voi olla merkittävä.

• Anonyymi

Kyllä tuntee. Hoikka on aina hoikka. Vaikka ois iso terska. Se saattaa hieroa oikeasta kohdin. Mutta jos on iso ja paksu niin kyllä siinä kiljutaan. Ei liian iso hyvälle tunnu. En tiedä sit jos pillu on kovin lihakseton.

• KertokaaKaikille

No onko tämä 15cm halkaisija harvinaistakin herkkua?

• Anonyymi

Mun miehellä taitaa olla 17 cm ja ehkä 12-13 cm paksu, en ole mitannut. En oo synnyttänyt alateitse, eli en tiedä venyyykö siinä, oletan että ei. Tarkoitan sitä, että mulle riittää, isompi se on kun monella muulla.

• keskivertokiguli

Mistä ihmeestä te naiset sen koon muka niin tarkkaan aina tiedätte??? Mittaatteko aina uuden miehen kanssa, vai luotatteko muka miehen sanaan koosta ???!!! Itse ainakin liiottelen aina, eikä kukaan ole itseni lisäksi sitä mitannut.

• näinvoitehdä

Noh, yhden miehen koon tiesin kun kertoi niin siitä on aika helppo sit päätellä ne muut, siis noin arvio. Joskus oon tehny niin että kaston omaa kättä vasten pituuden ja sit mittaan. Helppo juttu:D Eikä mua kaikkkien koko aina edes kiinnosta.

• Pikkupili

Ei pieniä munia ole, se on isovit..sten propagandaa.

• kärrylläoleva

Kyllä koko on ratkaiseva. Myös ostoskärryt valitsen aina silleen että otan ison kärryn vaikka ostaisin vain maitopurkin.

• Edward_puolituinen

Kertokaahan naiset minkä kokosta mulkeroa vastaan tulee? Täälläkin on varmaan sen luokan munahaukkaa että tietopohjaa luulisi kertynyneen? Onko munat yleisesti ottaen semmosia yhellä kädellä hoidettavia ruipeloita vai likempänä pokemunia?

Itellä on ollut seksipartnereita joku n. 50 ja munalla mittaa 15 senttiä. Sitten nuoruuden en ole tuntenut itteäni pieneksi, mutta kyllähän perfektionistin mieltä vaivaa tuommonen puolituinen, kun on tottunut jolkottaan kaukana aasien edellä. Naiset toki vinkuu, kehuu ja haluaa nähdä myöhemminkin, mutta on tämä itelle vielä semmonen pieni roso sielussa.

• kossof

Tyypillinen teinipoja aloitus

• pienitaikeskiverto

Ei mielellään kovin pitkä, koska kohdunsuulle paukkaaminen sattuu ihan saakelisti, joutuisi rajoittamaan asentoja aika paljon. Paksuuttakaan ei tarvitse ainakaan keskivertoa enempää olla koska haluaisin kokeilla kakkoseenkin joskus :D

• Mun mitat:

Häpyluusta, munan yläpuolella: n. 17,8 senttiä
      Nahasta, munan yläpuolelta: n. 13-15 senttiä
      Ympärysmitta: 13,2 senttiä
      Leveys: 4,5-4,8 senttiä

Pidän tällaista niin toivottaman pienenä nakkina, etten edes uskalla lähestyä naisia. Siitä johtuu myös iso ero luumitan ja nahkamitan välillä sillä en jaksa pitää huolta kunnostakaan kun se on pienen munan takia turhaa. Ennemmin syön hyvin ja juon kaljaa.

• ivanaHelsinki

pienet nakit on söpöjä. Itse haluaisin juuri tuollaisen pienimulkeroisen miehen...

• aggi

Pienin ollut vähän etusormea paksumpi ja ei pituuttakaan ollut montaa senttiä, noh ei se juuri miltään tuntunut, että on sillä koolla väliä-

• eiolepieniäolemassakaan

isovittusten propagandaa.

• keskikokomake

Onko niitä noin pieniä munia olemassa, tai siis tiedän että on, mutta ei kai ne mitään kauhean yleisiä voi olla, vai onko?

• 20-20

Olet erehtynyt se oli klitoris, jos sormenmittainen.

• josvieläkinsais

Miksi kaikki puhuvat koosta? Kaikkein tärkeintä, että seisoo kivenkovana. Kymmensenttinenkin voi olla nautinnollinen, jos sitä osaa käyttää eikä ole alemmuuskompleksinen (syyttä). Ovatkohan pienimunaiset kovempia? Ainakin ex kaverin ase oli vielä yli viisikymppisenä kova kuin mikä. Ahtautuukohan sama verimäärä pikkukulliin kuin isoon ja siksi on niin kova?

• varmaankin

ei varmaan, mutta täyttyy verellä nopeammin.

ja onhan se elintavoillakin ja sairauksilla merkitystä siihen.

• Anonyymi

Moon mummo ja mulla on rinnat

• Anonyymi

Vähintään 50 cm pituutta pitää olla muuten ei tunnu miltään.

• Anonyymi

Mies Jolla on pienet Munat on Aina koyha, tyhma yksinainen, isgomunaiset miehet menesty at. Saunas sa miehen Munat punnitaan, pienimunaiset miehet nauretaan ulos saunasta

• Anonyymi

Erikoinen saunakulttuuri teillä

• Anonyymi

Mitataan ja alle metrin jos on, nauretaan ulos?

• Anonyymi

Mikä on kumppanisi ihanne ääääöööö

• Anonyymi

Mä en tiennyt että ne ilahtuu ja kasvaa kun niitä koskettaa

• Anonyymi

Vähintään 20cm, mielellään 25cm ja läpimitta 6-8cm

• Anonyymi

Muurahaisten munat, on vissiin aikalailla pienimmästä päästä. Valailla pidemmästä päästä.

• Anonyymi

Suomen nykytaso...

• Anonyymi

Minä aina Saunassa katson millaiset Munat miehelle on. Munan pittää olla lenkkimakkara kokoinen en muuten mene saunaan pienimunaiset miehen kanssa. Pienimunaiset miehet ei osaa juoda viinaa ja panna naisia persseeseen, ne ei saa palkkaa, ne on luusereita. Isomunaiser miehet saavat enempi palkkaa, miehen Munat määrää millainen mies on. Kusella käyn aina että näen millaine Munat miehellä on

• Anonyymi

pienellä on parempi laittaa peppuun..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

pienellä on parempi laittaa peppuun..

Kyllä isompi tuntuu myös pepussa paremmalta. Olen 70+ nainen ja ollut paljon miehiä sängyssä.
        Nyt saan vakituisesti ex-vävyltä seksiä ja ensimmäisen kerran oikeasti isoa.
        Myös peppuuni olen saanut monen kokoista, mutta voin kertoa, että ex-vävyn työntyessä peppuuni, on tunne aivan räjähtävän mahtavaa.

• Anonyymi

Ihan toisarvoinen seikka. Tärkein kriteeri on luonne ja arvot. Eipä ole koskaan ollut kriteereitä munan koolle. Vähän kuten ei kaikilla miehilläkään ole naisen tissien ja pehvojen koolle.

• Anonyymi

Juu, juu. Naiset, jotka joutuu naimaan nysien kanssa, koittavat täällä selitellä, että ei sillä koolla ole sitten mitään väliä, just.
        Appiukolla on prinssin-nakki. Ei varmaan anoppiakaan se tietenkään yhtään haittaa, löysin vaan muuttotouhuissa anopin kätköstä järjettömän kokoisen mustan tekokyrvän ja filmejä, joissa mummuja hakataan oikein kunnolla mustilla jätti mulkoilla porukalla.

• Anonyymi

5/2,5

• Anonyymi

Jos ei miesten pelit kelpaa nussittakaa itseänne hevosella

• Anonyymi

Tiedä ihannemitoista, mutta mulla on taisteluasennossa 18cm pitkä, ympärysmitta ihan mittanauhalla keskeltä vartta mitattuna 16,5cm.

Ja tässä ei ole tippaakaan liioittelua eikä mitään vedätystä.
      Olen joskus ihmetellyt naisten reaktioita ja kuvittelin niiden olevan kohteliaisuutta tai vastaavaa.

Mutta kun pitkän suhteen kariutumisen ja vuoden puutteessaolon jälkeen tilasin maksullisen ja kommentti oli "Sulla on harvinaisen kookas varustus" ja kumia asettaessa "ei, pitää ottaa vielä isompi kumi", tuli ajatus, että onko minussa jotain poikkeuksellista kuitenkin?
      Kun maksullinen sitten laukesi kahdesti tunnin session aikana (se oli aitoa, siitä ei erehdy, jos on naisen oikean orgasmin joskus nähnyt, kuullut ja tuntenut), oli pakko uskoa.

En toki ole pitänyt itseäni pieni- tai edes normikaluisena, mutta olen kyllä vähän järkyttynyt tavallaan siitä, että kaluni on itse asiassa kokonsa - ja erityisesti paksuutensa puolesta jotain poikkeuksellista.
      Kivahan se on, että naiset tykkäävät.
      Tällä hetkellä puuttuu vain se nainen - on puuttunut jo yli kahden vuoden ajan.
      On ollut kaikenlaista muuta kiirettä eikä tietysti parisuhteen päättymisen jälkeen kannata laastarisuhteisiin ryhtyä.

Mutta tämä nyt oli siis aiheen vierestä - kalun koostahan tässä oli kyse alunperin.....

• Anonyymi

K-kapan lenkkinord on 13 cm pitkä ja sillä minä saan ihan hyvät orkut. Olen kyllä tiukkapilluinen.

• Anonyymi

Mulla on pienet Munat ja se haittaa elämää helevetisti. Olisin mieluummin rullatuolissa. Kaikki vihaavat minua, varsinkin naiset inhoavat kun mulla on pienet Munat, en käy yleisissä saunoissa enkä vessoissa kun kaikki pilkkaavat mun Munat. Nyky yhteiskunnassa pitäisi olla jätti Munat. En saa naista, enkä työtä, rahat loppuu. Taidanpa tehdä itsemurhan

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      6
      2453
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1628
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1366
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      157
      1195
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1105
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      116
      1101
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1054
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1051
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      929
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      892
    Aihe