IPCC on valheellisesti kertonut, että ilmasto lämpenee. Jokainen täällä oleva on kuullut väitteen ja suurin osa keskustelijoista on samaa mieltä väitteen kanssa. Väite pitää paikkansa.
Monet meistä nykytieteeseen kriittisesti suhtautuvasta korkeintaan k.usaisemme tutkitun tiedon päälle. Moni pitää meitä myös jonkin sortin uskovaisina, mutta näin se taitaa olla. Meillä on siihen oikeus kiistää nykytietämys, sillä todellisuudessa maa on littana ja IPCC:n tuottama NASA vetoinen tiede ei ole totta. Kaikki tietävät Hansenin puljun vesiväreineen. Kaikki maapallon ympäri 80 päivästä aina tähän päivään asti on valhetta ja todellisuudessa maapalloa ei ole kierretty pallon ympäri vaan tehty iso ympyrä littanan alustan päällä.
Lukekaa asia vaikkapa vuoden 1933 Suomennoksen raamatusta.
KIITOS!
http://www.student.oulu.fi/~ktikkane/U_LITT.html
Kaikki tietävät, että IPCC on valheellisesti
9
115
Vastaukset
- pepperiiii
valitan. Tieteen (=oikean sellaisen kirkkotieteen tai blogien) mielipidettä ei kuulla ja ihmiset luulee maan olevan pyöreä.
- Sähköteurastaja
Kukaan ei ole vättänyt IPCC datasta paljoakaan,
mutta on vätitetty IPCC johtajan syyllistybeeb seksualiseen
ahdisteluun kuten paraskin pappi.
Jättäkäämme nämä asiat oikeuden tuomittavaksi..
http://in.reuters.com/article/2015/02/20/india-sexualharassment-pachauri-idINKBN0LO1NT20150220- höppänäämmä
Onneksi totuus paljastu ja maa on littana eikä pyöreä kuin pallo. Milloin sä keksit totuuden littanasta maasta? Minä muutama kuukausi sitten, kun luin Suomi24:n keskusteluja
- i.nkvisittori
vain ipcc hihhulit uskovat maan olevan pyöreä. Mikä sua riivaa, kun et usko tätä aivan selvää faktaa?
- voi_reppanaa
i.nkvisittori kirjoitti:
vain ipcc hihhulit uskovat maan olevan pyöreä. Mikä sua riivaa, kun et usko tätä aivan selvää faktaa?
Luuletko olevasi hauska?
ööööö wud?
- Pappiakotarvitaan
niin ovatko itse asiassa IPCC:n tutkijat pahan tms vallassa. Tarkoitetaanko silloin, että täällä olevat tietävät, että IPCC on riivattu, että TUTKIJOISSA asuu pahoja henkiä? Millaisia "oireita" uskotte riivaajien ihmisessä aiheuttavan? Onko erityisiä paikkoja tai tilaisuuksia, joissa ihminen erityisen pahasti altistuu riivaajatartunnalle? Kuinka manaaminen käytännössä suoritetaan?
- Sähköteurastaja
Ittessäsi asuu paha henki, idolisi Pölja Petteri on vain pöljä.
Ei sen enempää.
https://www.youtube.com/watch?v=YMLwbPSL-es- littanapää
Kuka on Pöljä Petteri ja mitä tekemistä riivaajilla on maan littanuuden kanssa? Kertokaapa vaan nimimerkit pappiakotarvitaan ja sähköteurastaja.
Please, vähän respektiä tälle vakavalle petokselle pyöreästä maapallosta ja ilmastonmuutos IPCC salaliiton paljastumisen asialle. Suomi24 on vakavahenkinen ilmastokeskustelupaikka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2272003Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101758Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse561251Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801075Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171008TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15950- 46865
Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89864- 70802
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42794