Lopettakaa vuokratyönteko!!!!!!!!!

sinäpäätät

se ei ole kenenkään muun etu kuin heidän!
ne tienaa jumalauta enemmän kuin sinä vaikka teet jossain tuotannon tiloissa paskasta/raskasta puuduttavaa vitun 10e palkkaista työtä millä et edes elä kunnolla.
ne vuokrafirmojen työntekijät käyvät joka vuosi kesälomilla/talvilomilla etelänmatkoilla, ja käyttää teitä vain hyväksi! menkööt saatana oikeisiin töihin!! lopettakaa se vuokratyö seuraavaan sopimukseen kokonaan!!! ihan oikeesti, vittu kaikki ne saatanan vuokrafirmojen ämmät saa painua vittuun paskojen palkkojen ja kusetuksen kanssa!!!
vittu että vihaan vuokrafirmojen ilmoituksia mollin sivulla, LAITTAA hauksi EI vuokrafirmoja niin eikös joku saatanna Barona teollisuus tule näkyviin, alan tappelee oikeen kunnolla vuokrafirmoja vastaan, tehkää te samoin, NE vuokrafirman työntekijät kuuluu SAMAAN työnhakuun kuin me muutkin! lopettakaa ihan oikeesti kaikki sopparit, teetkö sen takia töitä että ne nauttii elämästä enemmän kuin sinä?? jos ei kerta työnantaja palkkaa itse niin ei sitten tehdä töitä!!! sä tuhlaat elämästäsi siihen aikaa että joku muu saa leipänsä!!? minkä helvetin takia?? minä en itse aio tehdä vuokrafimojen töitä koskaan enää,

15

79

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Meetöihin

      Sossun tuilla vaan loppuelämä.. Juuri näin..

      • eivuokraafirmaa

        Sille oikealle työnantajalle ei vuokrafirmalle sitä mieltä olen minäkin.


    • palaute_100

      Puhut vähän mutta asiaa.

    • Zeeeeeeepe

      Vitut ne muualta palkkaa,jos eivät saa vuokratyövoimaa.Ylitöitä.Siis kaikki työt samoille !

    • Orjatyövoima

      Suomen lakiin pitäisi tulla ehdottomasti kielto orjatyövoiman "vuokratyövoiman" välitykseen. Vuokratyövoimalla poljetaan ikääntyviä ihmisiä joilla ammattitaito ja kokemus on antanut paremman palkkatason kuin "TES" mukaisen alimman palkan. Tällä tarkoitan sitä, että esim. 20-30 vuotta työkokemusta omaavalle henkilölle tarjotaan samaa palkkatasoa joilla he ovat työelämään joskus tulleet. Orjanvälitysfirmat vievät palkkatason aina sinne minimitasolle ja neuvotteluvaraa ei ole. Kaikki työnvälitys pitäisi olla firman ja/tai työvoimatoimiston välistä ja näin ollen tuo väliraha jonka orjatyöfirmat saavat menisi suoraan työntekijän taskuun.

      • Kannattaa_

        äänestää Vasemmistoliittoa. Se on ainoa puolue joka vastustaa vuokratyötä.


    • voivoisinua

      Et sitten päässyt edes vuokratyöhön. Syynä asennevamma, eh...

    • dsdsdds

      Jee, 10e tunnila vuokratyöfirman kautta. Saatte melkeen saman sossun luukulta ja enemmänkin jos osaatte vaatia

    • PR225588

      Vuokratyön käytölle tulossa rajoituksia lähitulevaisuudessa!

    • KraftdurchFreude

      Niin, vuokratyöläisenä tienasin nettona n. 3200-4.800€/kk. Vakituisessa työsuhteessa 10% vähemmän. Toukokuu lomalla, syyskuu lomalla, marraskuu lomalla. Oi kun oli kivaa. Nyt se on yksi kuukausi kesälomaa ja viikko talvilomaa. Onko laitaa, kysyn vaan?

    • sekin

      vuokra välitys firmat hyötyy huonosti jos tekijät saa vakipaikan siksi tarjotaan yleensä pätkiä.

    • keino

      vuokra välitys firmat ovat kuin pikavippi kontodeita käytetään ihmisen hädänalista tilaa hyväksi.

    • Nicor

      Jos vuokratyö kiellettäisiin, niin vakituista väkeä ruvettaisiin yhä enemmissä määrin pakottamaan sairaslomatuurauksiin pikailmoituksilla palkattomiin ylitöihin.

      • jsdfuh

        Jos vuokratyö lopetettaisiin niin Mol.fi:ssa olisi satoja työpaikkailmoituksia suoraan työnantajalta joka alalta ilman mitään välikäsiä. Siitä olisi sitten helppo valita mihin hakea.


    • carrotporkkana

      no minä en ainakaa mee tai hae semmoseen paikkaan missä on vuokratyöpaikka ilmotuksessa..ihan jo periaatteesta..firman pitää itse hoitaa työntekijänsä työhön jossei siihen oo resursseja nin sitten olkoon ilman

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8236
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2529
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2243
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1909
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1644
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1479
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1442
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1262
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe