Lopettakaa vuokratyönteko!!!!!!!!!

sinäpäätät

se ei ole kenenkään muun etu kuin heidän!
ne tienaa jumalauta enemmän kuin sinä vaikka teet jossain tuotannon tiloissa paskasta/raskasta puuduttavaa vitun 10e palkkaista työtä millä et edes elä kunnolla.
ne vuokrafirmojen työntekijät käyvät joka vuosi kesälomilla/talvilomilla etelänmatkoilla, ja käyttää teitä vain hyväksi! menkööt saatana oikeisiin töihin!! lopettakaa se vuokratyö seuraavaan sopimukseen kokonaan!!! ihan oikeesti, vittu kaikki ne saatanan vuokrafirmojen ämmät saa painua vittuun paskojen palkkojen ja kusetuksen kanssa!!!
vittu että vihaan vuokrafirmojen ilmoituksia mollin sivulla, LAITTAA hauksi EI vuokrafirmoja niin eikös joku saatanna Barona teollisuus tule näkyviin, alan tappelee oikeen kunnolla vuokrafirmoja vastaan, tehkää te samoin, NE vuokrafirman työntekijät kuuluu SAMAAN työnhakuun kuin me muutkin! lopettakaa ihan oikeesti kaikki sopparit, teetkö sen takia töitä että ne nauttii elämästä enemmän kuin sinä?? jos ei kerta työnantaja palkkaa itse niin ei sitten tehdä töitä!!! sä tuhlaat elämästäsi siihen aikaa että joku muu saa leipänsä!!? minkä helvetin takia?? minä en itse aio tehdä vuokrafimojen töitä koskaan enää,