typerää vai tosi typerää

janottaa

Mulla oli viimekesänä säätöä yhden miehen kanssa. Tosi ihana, tuli toimeen min pojan kanssa ja oli muutenkin täydellinen. Sillon mun oma tilanne kuitenkin oli se että alko kovasti ahdistaan kun en viä ollutka ihan valmis suhteeseen ja siks sittem lopetin mein jutun melko lapsellisestikin. En vaan enään ottanu yhteyttä ite ja hän ku otti ni olin melko kylmä. Myöhemmin ollaan mun toimesta kyllä juteltu ja oon asiaa pyytänyt anteeks ja selittäny syitä. Nyt kuitenkin alkanu kaduttaa todella paljon ja haluaisin kokeilla että viäkö meistä vois jotakin tulla. Mietin kuitenkin että onko typeristä typerintä enään edes koittaa toiselle laittaa viestiä ja ylipätään ,mitä voin enään edes sanoa. Onko siis ihan totaalisen menetetty peli vai viäkö kannattaa yrittää ?

6

169

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kysy-niin-tiedät

Ainahan sitä yrittää voi, eihän se mitään sitten ota jos ei annakaan.
      Parempi ehkä kuitenkin saada asioihin varmuus, niin säästyt ylimääräiseltä vatvomiselta ja jahkaamiselta.

• twh

Olin viime kesänä yhden miehen kanssa kolmisen kuukautta. Ihastuin häneen. Yhtäkkiä hän ilmoitti puhelimitse,että unohda koko juttu. Olin typertynyt ja mieli maassa pitkän aikaa. Tapasin yhden laastarisuhteen ja yritin olla hänen kanssaan. Ei tullut mitään. Tapasin toisen laastarin laastarin. Ei toiminut. Kipinää ei iskenyt. Yllättäen tämä jättäjämies soitti ja pyysi kahville. Nyt olin ihan pihalla.
      Jatkoin kuitenkin tämän toisen laastarimiehen kanssa. Mutta...kun ei niin ei.
      Nyt tein ratkaisun. Soitin jättäjämiehelle ja kysyin, miten olisi korttipeliseura. Hän sanoi,tule milloin vain. Hän on yksin. Niin olen minäkin,vastasin.
      Menin hänen luokseen ja mikä vastaanotto. Halauksia,suukkoja ym.ym. Otin riskin ja sanoin,että olen häntä kovasti kaivannut. Hän kysyi,onko minulla vielä suhde jonkun kanssa. Ei, vastasin ja sanoin,että hän on sydämessäni. Nyt mietin jännittyneenä, miten hän reagoi.
      Hän oli hölmistyneen näköinen ja kysyi: ollaanko me nyt sitten ME. Sanoin, että minun puolestani kyllä. Ollaan toistemme kullat. Halasimme ja suukottelimme koko illan.
      Kannattaa ottaa riski ja sanoa suoraan omat tuntemuksensa. Miehet tuntevatkin yllättäen hyvin samalla tavalla. Kyllä sen jotenkin vaistoaa.

• jehna

Onpas samankaltainen juttu, kuin itsellä. Tai no siihen asti, että nainen tuli käymään. Oli aivan mahtavaa viettää hänen kanssaan aikaa. Tunteet on vahvat molemmilla, mutta hän kuitenkin epäröi joihinkin syihin vedoten mm. siksi että on vähän välimatkaa. Aito rakkaus antaa rohkeutta heittäytyä. Itse olisin valmis, mutta toinen yrittää järkeillä tunteidensa vastaisesti. Ehkä niitä ei sitten vain ole riittävästi tai ei ole uskallusta antaa tunteille tilaa. Mene ja tiedä! Kahden kauppaa ei yksin käydä.

• tootherJii

Tiedät että J on varattu.

• janottaa

Mikä ihmeen j ?

• ddddas

Mulle teki nainen saman.. :/ Olin kuulemma unelma mies.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 617
      10651
    2. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      10
      3319
    3. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      228
      2230
    4. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      23
      2043
    5. Deodoranttiteollisuus

Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin
      Jämsä
      2
      1442
    6. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      49
      1154
    7. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      72
      1140
    8. 176
      1034
    9. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      59
      999
    10. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      77
      959
    Aihe