Mies sanoi pitävänsä teinitytöistä

Ihankonormaaliavain

Miltä kuulostaisi, jos aikuinen mies kertoisi tuntevansa vetoa 13-14-vuotiaisiin tyttöihin? Onko se jotenkin tavallistakin? Normaalia? Minusta ei ainakaan normaalia.

Olen yllättynyt. Olen viettänyt aikaa viime aikoina paljon erään miehen seurassa ja keskusteluakin on ollut asiasta jos toisesta, henkilökohtaisista mieltymyksistä. En ollut aikasemmin kuullut keltään mieheltä tällasta kommentointia. Hänestä oma mieltymys on ok: "tottakai. Teeppä galluppia, varmasti moni muukin..." No, teenpä täällä sitten galluppia. Toisaalta on sanonut Paula Koivuniemeäkin himottavaksi, eli vanhemmatkin näköjään kiinnostaa... mutta anyway, kuvottaa minusta ja suhde meni poikki nyt tämän vuoksi.

9

93

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En sanoisi sen mitenkään normaalia olevan mutta yleiseltä se kuitenkin vaikuttaa.

Tässä ainakin miehet näyttävät jakautuvan aika jyrkästi. Omassa pysyväistuttavapiirissäni ei ole yhtään tuollaista miestä.

Vastaan heitä on minullekin silti tullut ja varsinkin näitä Suomi24 palstoja lukiessa saa käsityksen, että tuollaista taipumusta esiintyy paljon.

Jos kirjoitat näillä palstoilla tuosta asiasta niin aina ilmestyy joku pervo puolustelemaan taipumuksiaan.

• määmy

Pari frendii o lentäny frendipiirist just ton vuoks pois.
      & toi "myös" Paula Koivuniemest saatto olla hätävarjeluu ettei pervoks luulla & poistetaa kuulian muistist aikasempi.

Faces o kuulema pedofiilie kiitosrinki, mi tul esiin Iltalehden artikkelist

"Poliisilla on käynnissä useita esitutkintoja valeprofiilin käyttäjästä Facebookissa.

Poliisi on saanut satoja huolestuneita yhteydenottoja Facebook-profiilista, jossa valenimellä esiintyvä käyttäjä väittää rääkänneensä eläimiä. Hän on jakanut aiheesta myös häiritsevää kuvamateriaalia.

Nettipoliisina toimiva ylikonstaapeli Marko "Fobba" Forss vahvistaa Iltalehdelle, ettei kyseisen profiilin perustaja esiinny Facebookissa omilla tiedoillaan. Poliisilla on käynnissä henkilöön liittyen useita esitutkintoja.

- Kyseinen profiili on ollut esimerkiksi mukana koiran myrkyttäjien ja pedofiilien puolustamisryhmissä. Myös henkilökohtaiset profiilikirjoitukset ovat samaa luokkaa, Forss sanoo.

Forssin mukaan kyseinen profiili on provosoinut sosiaalisessa mediassa jo pidemmän aikaa.

- Samaan porukkaan kuuluu myös pari muuta feikkiprofiilia."

• Voikannuuus

Kaikki miehet pitää teinitytöistä, nytkö vasta tajusit.

• a_p

No ei minun tuntemat miehet. Muut kuin tämä. Enkä usko että muut eivät olisi kehdanneet kertoa jos tällaista mieltymystä olisi ollut, sen verran roiseja juttuja heilläkin, mutta jossain rajoissa, ei sentään lapsiin kohdistuvaa...

• tulipahamieli

sairasta. se on vasta lapsi. sitten taas tuolla etelämpänä ei mitenkään tavatonta, et ei edes aikuinen vaan vanha ukkeli nai jonkun pikkutytön.
      itse muistan kun olin sen 13-14 sain hyvinkin paljon huomiota vanhoilta ukkeleilta, ehdotuksia, koskettelua.. ja kehityin naiseksi muita hitaammin. ällöä
      kai sekin parempi kuin jotain 4-5 vuotiaita

• a_p

Mutta millainen on mies, jolla on tuollaisia mieltymyksiä? Vallanhimoinen? Onko omanikäiset naiset kumminkin hieman pelottavia?

• sickworld

luulen, että he kokevat nuoret tytöt kokemattomina, mutta erittäin alttiina kokeilemaan ihan mitä vaan. Eli sellaisena pikkubitchinä, joka on oman kontrollin alla.
        Valtaa ja likaista mielikuvitusta.
        Aika surulista

• tuiksmenirunoilija

Henkilö, joka haluaa kieltää itseltään ruumiinsa vanheneminen ja siksi hakee enemmän tai vähemmän tietoisestii itseään selvästi nuorempaa kumppania

• har11

Kyseinen henkilö on persu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      113
      6975
    2. Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.

UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M
      Euroviisut
      107
      4727
    3. L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?

Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa
      Tv-sarjat
      55
      3981
    4. TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a
      Suomalaiset julkkikset
      13
      3344
    5. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      685
      2035
    6. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      234
      1420
    7. Miksi et nainen halua

minua, kuten minä sinua?
      Ikävä
      66
      1348
    8. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      55
      1283
    9. Osaako kukaan sanoa?

Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j
      Ähtäri
      52
      1277
    10. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      12
      972
    Aihe