Naisten hedelmällisyys on huipussaan 27-vuotiaana ja alkaa siitä hetkestä laskea. Kuitenkin ensisynnyttäjien ikä on n. 30 vuotta, mikä on huolestuttavaa. Jotta lapsi saisi parhaimmat geenit, tulisi naisen synnyttää 20-27 vuotiaana. Nykyään moni nainen synnyttää päälle kolmekymppisenä, ja on riskinä että lapsi altistuu enemmän geenisairauksille. Esimerkiksi lasten autismi on lisääntymässä päin modernissa yhteiskunnissa, johtuen naisten korkeasta synnytysiästä. Naiset perustelee myöhempää synnytysikää sillä, että pitää hankkia akateeminen korkeakoulututkinto ja luoda työuraa.
Mielummin ne uranaiset olisivat sitten kokonaan ilman lapsia, maailmassa on jo liikaa ihmisiä muutenkin. Tekevät vain uusista sukupolvista tyhmempiä ja autistisempia, koska korkea synnytysikä lisää riskiä lapsen geneettiseen epätasapainoon.
Naiset hankkii lapsia liian myöhään
22202015
10
123
Vastaukset
- hmmmmmmm
Minä luon uraa enkä muuten hanki lapsia. :--) Maailma on, kuten sanoit, jo täynnä ihmisiä.
- hmmmmmmm
Entä jos sanoisin olevani neitsyt? Hah teidän kanssanne. :DD
- Ätmi-
18-27 vuoden iässä naiset lutkailee ja nai useita kymmeniä jännämiehiä joten ei siinä ehdi lapsia tekemään.
- huoraammatti
Sori mulla oli jo sata äijää täynnä 25 vuotiaana
- pläjh
Tai sitten ei vaan ole löytynyt sopivaa miestä isäksi?
- ätmel
Ei niitä jännämiehistä löydykään.
- paniiiiikki
No apua oon 27 oisko joku mies haluamas lapsia paniikki iski
- ätminki
moi voin tulla panee sua tehdään lapsi
- hölhlhllhlh
siitävaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä3244243Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1352385Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822026- 1411521
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!401028Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein136986- 26967
- 77959
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!337901Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8877