Heips vaan kaikille tasapuolisesti niin pullon korkkaajille kuin non-alcohol linjalla oleville. Itse olen tietty non-alcohol linjalla niinkuin aina vaikka se tuntuu joitain kateellisia hieman välillä suututtavan, heh.
Sunnuntai mennyt ihan fine. Käyttistä yrittänyt asentaa koneeseen ja muuta softaa. Nyt sauna lämpenemässä ja makkaraa iltapalaksi kiukaalla foliossa paistelen.
Ei muuten ole kauaa kun palstan big update toteutuu ja huomaatte pian kuka luotsin parrasvaloissa astelee. Kukas muukaan se voisi olla kuin minä, kaikista parhain, heh. YP oikein aneli meikäläistä luotsiksi ja miksikäs siitä kieltäytyisin? Häiriköikää vaan nyt kun vielä voitte. Takaan että kun saan luotsityökalut käsiini niin jok'ikinen löylykauha ym. törkeysviesti saa jalat alleen hyvin nopeasti. Ja minua on turha nyt yrittää suututtaa sillä aion pysyä coolin rauhallisena.
Hyvää illanjatkoa. Menenkin tästä saunaan ja nukkumaan piakkoin. Huomenna tärkeä päivä tiedossa joten on pysyttävä stay cool dude. :)
Ihan upea mutten syö makkaraa.
Luotsiksi ei vielä voi edes hakea.
22.2-15 Sunnuntai
4
<50
Vastaukset
- mutsis.on
Tykkäätkö kahvista? Nyt saat laadukkaan Tassimo kahvinkeittimen vain 5 eurolla! Klikkaa linkkiä: http://forbrugerpost.dk/campaign/tassimo/?campaignId=608&ref=whatsapp_lan
- sekaisin_on
Heh! Tissu trollaa lapsellisuuksissaan itseään.
Asetahan löylykauha tukevasti omalle paikalleen
- mutku.sitku
tulethan luotsiksi sitku se on mahollista.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei512499Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss1071612- 83895
- 97885
- 59808
IS Viikonloppu 28.-29.6.2025
3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit57741Priden osallistujamäärä suuri pettymys!
Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate163740Joku kysyy
Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g59722- 42719
Kannan sinua mukanani
Aina sydämessäni ❤️ Niin kauan kun henki pihisee ja veri virtaa suonissani, niin olet osa minua tavalla, josta olen kii28655