Tässä olisi innokas kodin ja lastenhoitaja kesäksi

Aupairtyttö

Hei!
Olen kohta 19-vuotta täyttävä lukiolais tyttö. Toiveenani olisi päästä Au pair hommiin kesäksi suomalais-amerikkalaiseen perheeseen. Toive kohteena olisi siis se maineikas Amerikka. Mieluiten Californian alue, mutta olen avoin muillekin kohteille.

Minulla on kokemusta lasten hoidosta, koska olen tehnyt töitä lastenparissa MLL:n kautta. Pärjään myös eläinten kanssa (hoitanut tuttujen koiria ja itsellä kissa.) Olen urheilullinen ja olen soittanut viulua 6-vuotta, jonka lopettamisen jälkeen aloin laulutunnit. Joten musiikki taustaakin löytyy. Olen ahkera ja vastuuntuntoinen. Laitan kotona paljon ruokaa sekä teen kotitöitä, joten luonnollisesti kodinhoito luonnistuu (tuttavani ovatkin usein vitsailleet että olisin loisto vaimo hehheh :D...) Pidän lapsista ja eläimistä ja olen sosiaalinen.
Toivoisin siis pääseväni "kesätöihin" perheeseen, jonka arkea voisin helpottaa ja antaa vanhemmille heidän kaipaamaansa aikaa. Haluaisin myös piristää lasten arkea ja opettaa heille ehkä jotain suomesta. Toivoisin silti pääseväni myös tutustumaan paikkoihin, sekä ansaitsemaan hieman taskurahaa samalla.

Jos tarvitsette reipasta "kodinhengetärtä" kesäksi helpottamaan arkeanne laittakaa kommenttia ja mahdollinen sähköpostiosoitteenne niin voimme olla yhteydessä. (En halua laittaa omaani turhien roskaviestien välttämiseksi.)
Kiitos

0

77

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
        Tunteet
        12
        2263
      2. Jännitän sinua J mies

Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.
        Ikävä
        122
        1237
      3. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
        Ikävä
        89
        1185
      4. Kuinka kauan kesti että ihastuit

Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi
        Ikävä
        51
        1003
      5. Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa

"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli
        Maailman menoa
        240
        998
      6. Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti

Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk
        Ikävä
        63
        904
      7. Tunneälyä testaamaan!

Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/125
        Lesbot
        3
        796
      8. Vaikutat tosi mielenkiintoiselta ja

paksulta. 😂 m - n
        Ikävä
        84
        786
      9. solmussa solmussa

Tilanne solmussa. Umpisommussa🫢
        Ikävä
        35
        709
      10. Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?

En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?
        Ikävä
        44
        699
      Aihe