Hei! Nyt kaivataan saha- ja vanerityöntekijöiden tietoutta. Elikkäs paljonko isojen metsäyhtiöiden(Upm, Metsä Group, Enso) sahoilla ja vaneritehtailla maksetaan kesätyöntekijälle palkkaa ihan perus tuotantolinjatyöstä? Aikaisempaa kokemusta ei alalta löydy.
Vaneri/sahatyöntekijän palkka
11
7969
Vastaukset
- voishelpottaa
Mikä firma kyseessä
- eikökukaantiedä
Eikös nämä suuret firmat maksa jokainen suurinpiirtein saman palkan. Mutta lähinnä Metsä Groupin palkat hakusessa.
- Puumiäs
eikökukaantiedä kirjoitti:
Eikös nämä suuret firmat maksa jokainen suurinpiirtein saman palkan. Mutta lähinnä Metsä Groupin palkat hakusessa.
Metsägroup ladonta 1800e kk verojen jälkeen tosin 6% verotus
- tyämies
Stora enso sahat 2200-2400€/kk. Metsä group vaneri 2700-3300€/kk
- Anonyymi
storan sahoilla 1kesä 1700 toinen 1900 ja kolmas 2100€/kk
Totaalisen paska firma!
- Anonyymi
upm sahat noin 14-16€/h
- Anonyymi
Upm pellos pohjapalkka 7.90 e. Vuorotyölisä max 1.9 e/h. Paskaliksa ja vuorotyön vaivat päälle. Kiertäkää kaukaa!!!!!
- Anonyymi
Puualan palkat taitaa olla läpikotaisin silkkaa paskaa, työolot surkeat ja pomot pelkkiä venkuloita ja änkyröitä. Työkavereissa paljon juoppoja ja muita laitapuolen kulkijoita.
Puuala on työelämän pohjasakkaa!! - Anonyymi
Viime vuonna tienasin vähän alle 40 0000 vaikka oltiin useita viikkoja lakossa /työsulut ,oon tyytyväinen palkkaani Pelloksen tehtaalla.
- Anonyymi
40 000 siis tarkoitin ...tuli yksi nolla liikaa edelliseen kommenttiini.
- Anonyymi
Paljonko nykyään palkat? Onko tam37 kausipalkka?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei2047175- 1632170
- 1131758
- 511440
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651393Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢571196Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1021135Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?71076- 411029
Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan2591003