Olen ajatellut, että voisin hakea parkkiperhoseksi töihin ensi kesänä. Onko kukaan tehnyt kyseistä duunia ja millaisia kokemuksia on? Kuinka pitkiä päivät suunnilleen ovat ja saako paljon palkkaa? Oliko viikonloppuisinkin töitä?
Kiitos jo etukäteen mikäli joku vastailee!! :)
Kertokaa kokemuksia parkkiperhosen työstä
5
378
Vastaukset
- perhostelijaaaa
Olen kans itsekin aatellut hakea, kiinnostaisi kans tietää, että millasta työ on? :)
- jaaaaaaaaaaafag
se oli ihan perseestä. palkka oli surkea ja hemmetin kuuma joka vitun päivä
- onhuono
No siis todella surkee palkka ainakin..
- Anonyymi
oon ollu parkkiperhosena onhan se sillee paskaa jos ei löydä autoja kävellö 4h päivässä mut saa sen 7.50€ palkkaa per tunti ja viikonloppusin ei oo töitä paitsi jos sulla on korvattavia tunteja jäljellä
- Anonyymi
Ihmiset eivät oikein pidä parkkivalvojista niin väkivallan uhka on aina läsnä. Palkka on aikalailla sama kuin työttömyyskorvaus eli ilmaistyötä käytännössä. Ei muuta kuin hakemaan vain reippaasti :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 453683
Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd
Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai723235Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist303015Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa
Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl1632781En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä
Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛142537- 252299
Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?41790Kirjotan ikävää ulos
Haluaisin kuulla mitä ajattelet minusta. ihan mitä vaan mitä mietit. Voisit kertoa minulle, tai sitten kirjoittaisit run141728Sinä se vaan jaksat
Suosittelen lopettamaan hyvissä ajoin, tuo toimintas ei auta unohtamiseen. Jossain vaiheessa asia julkistuu enkä usko et231647- 151376