Olen todella lihava. En ala ikääni tässä kertomaan, koska muuten tämä menisi myrskyn puolelle.
Painan noin 68 kiloa ja olen 166 cm pitkä. Jos katson esim painoindeksiä netistä, niin siinä näyttää että olen normaali painoinen, mielestäni tämä menisi jo sairaalloisen ylipainoiseksi.
Mulle käy mitkä konstit tahansa. Aikaa olisi noin 3 kuukautta. Olen vaikka syömättä, jos niinkin laihtuu mahd. nopeasti.
Olen yrittäny vesi dieettiä (eli silloin käydään pelkällä vedellä), ja onnistuin siinä pari päivää, mutta sitten mentiin taas alkupisteeseen.
Joten kertokaa jotain omia tarinoitanne miten olette laihtuneet ! :)
t. 68kg läskikasa
Haluan laihduttaa 10 kiloa tai enemmän.
8
84
Vastaukset
- Todellisuus
Nyyh. Korjaapa ensin pääkoppasi kuntoon ja tiedosta todellinen kokosi. Mikä on 166/120, jos 166/68 on 'sairaalloisen ylipainoinen'? Miksi aikaa laihdutukseen on vain kolme kuukautta? Eikun niin, kesäkunto! Sitten voikin taas kerryttää talvivarastoja... Voit laihtua myös terveellisesti kesään mennessä noin 6 kiloa muuttamalla ruokavalion terveelliseksi ja harrastamalla liikuntaa. Kuten huomasit, vesidieetti ei paljon auta (oikeaoppinen paasto voi toki auttaa alkuun). Palstalta löytyy vinkkejä.
- laiha
Nutrilet auttaa!! itse karistin raskauskilot (25 kiloa) tämän avulla: Eli pelkkää pussiruokaa tai kaloreiden laskua (alle 1000 kaloria/päivä). Tiedän tiedän tämän olevan itsemurha mutta toimi. Kyseinen Dietti kesti 2 viikkoa. Ja joskus sain "herkutella" dietti-/proteiinipatukalla. Ja lisäsin tähän jatkuvan juoksemisen ja pyöräilyn (kesä oli kyseessä). Ja nyt Huom. tämä 2 viikon aikana laihduin 8kiloa. Puolessa vuodessa lähti loput kun vatsalaukku pieneni ja napostalu loppui. Kun muistat syödä vähän 5 kertaa päivässä niin eiköhän ala auttamaan.
- öllkjk
Kahdeksan kiloa kahdessa viikossa? Jep jep ja lehmät lentää.... Tai sitten se on ollut pääasiassa nesteitä ja lihasta..
- hyeeena
Täällä taas joku 12vuotias itkee, kun kroppa kerää massaa kasvupyrähdytä varten...
- voivoiv
Voi noita,,,,,eli olet todella nuori
- Opastaja
Ole syömättä, juomatta. nukkumatta ja hengittämättä 3kk
- epätoivoinenihminen
no toi nyt ei auta ollenkaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272830Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän302370- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542209Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211822Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901686Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1021622- 3061525
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm141436- 1331428