Hei,
oon 12v tyttö ja haluaisin alottaa koripallon Kuopiossa. Aiempaa kokemusta lajista ei ole. Oon katellu eri sivuja sellasist ns. "alkukursseista". ELI VOIKO LINKKIIN MENNÄ, JOS KOKEMUSTA EI OLE? mutta js ei niin minne?
basketball
3
159
Vastaukset
- lisseli
Tuon ikäisenä voi hyvin mennä Linkin treeneihin ilman kokemusta. Otat vaan yhteyttä sinne valmentajaan tai ilmestyt treeneihin ja kerrot, kuka oot :) Yhteystiedot ja harjoitusajat löytyy osoitteesta www.linkki.fi
- myös03
HEISSAN! Toivottavasti olet päässyt jo koriksen pariin. Pidä hauskaa !
- Ootliianvanha
Hei! Kai ymmärrät että kukaan ei sitten ottanut sinua avosylin vastaan. Aina kun joku noin vanha aloittaa koripallon kaikki puhuu siitä, että se ei _ikinä_ voi tulla hyväksi (totta koska jotkut on treenannu 3 vuotiaasta asti) ja että ne inhoo sitä että viet niiden peliaikaa.
Koripalloilija viimekauden sm-voittoja joukkueesta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1672794
- 2012057
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.501812- 711766
- 921648
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91501- 811214
- 811070
- 951029
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes1961010