Vain tyhmä pitää älykkyyttä tylsänä

päätelkää.siitä

Suurin osa naisista pitää älykkäitä miehiä tylsinä.

53

429

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuinka monta naista sitten tarvitset, jos jäljelle jäävä, pieni osa ei riitä?

• cdscscscs

Yhden, mutta sitä vaikeampi sitä on löytää mitä vähemmän niitä on tarjolla - varsinkin kun aletaan katsoa puolin ja toisin myös muita ominaisuuksia kuin älykkyyttä.

• älytöntä

Jos ei ole mitään muuta annettavaa kun älykkyyttä, ei se tosiaankaan riitä. Tarvitsen muutakin miehessä kuin aivot seuralaiseksi ;)

• qqwwsseeexxxxxxx

Tosiaankin. Mä luulen että naiset ovat alkaneet arvostella miehiä suurelta osin pelkästäänkin siltä pohjalta miten panettavaksi mieltävät miehen ulkonäön ja ylipäätänsäkin ulkoisen olemuksen mihin vielä se sosiaalisuus eli kavereiden runsas määräkin kuuluu sekä tietty se että on muidenkin naisten suosiossa.

• jlhbnmlö
        qqwwsseeexxxxxxx kirjoitti:

Tosiaankin. Mä luulen että naiset ovat alkaneet arvostella miehiä suurelta osin pelkästäänkin siltä pohjalta miten panettavaksi mieltävät miehen ulkonäön ja ylipäätänsäkin ulkoisen olemuksen mihin vielä se sosiaalisuus eli kavereiden runsas määräkin kuuluu sekä tietty se että on muidenkin naisten suosiossa.

Miten niin 'alkaneet'? Panettavuus ja sosiaaliset taidot ovat aina ratkaisseet menestyksen ps-markkinoilla.

• qwwsseerrfffffddd
        jlhbnmlö kirjoitti:

Miten niin 'alkaneet'? Panettavuus ja sosiaaliset taidot ovat aina ratkaisseet menestyksen ps-markkinoilla.

No ei se nyt ihan samanlaista tämäkään sentään aina ole ollut. Kyllä asioita eri tavoin on painotettu ja edelleenkin painotellaan eri kulttuureissa. Taloudelliset tekijät kyllä ovat aina olleet tärkeällä sijalla, ja nimenomaan aiemmin olleet tärkeämmällä sijalla. Toki se ulkonäkökin ja miehen panettavuus siinä varmasti aina jossain roolissa on ollut. Johan ne liikkeetkin ja olemus kertovat terveydestäkin ja vahvuudesta, ja sitten se miltä kasvot näyttävät. Mutta ei nämä miehen panettavuus-jutut siis niin tärkellä sijalla ole olleet kuin mitä ne nykyään ovat, eli lähes ainoitakin kriterioita mitä monet nykynaiset enää arvostavat miehessä. Nimenomaan ihan viime aikoina on meillä erityisesti korostunut tämä vaatimus siitä, että mies on naisten silmissä panettavan oloinen ja näköinen, ja jos mies tätä on niin hänet sitten nostetaan jalustalle, naiset nostvat ja paljolti miehetkin vielä.

• nördefemale

Älykäs mies on seksikäs! Jos vielä alakerta toimii, niin muuta ei tarvita.
        Eli ei tarvitse olla varakas, sosiaalinen, komea, urheilullinen tai pitkä. Ihan oikeasti!

Mutta mä olenkin nörttinainen...

• jlkkhkjlk

Kuka sanoi, ettei ole muuta annettavaa? Pointti oli siinä, että kun älykkyyttä pidetään tylsänä niin pakit annetaan jo sen perusteella, jolloin sitä muuta annettavaa ei paljon katsota. Tai vaikka se muu annettava matchaisi niin älykkyyden vähättely on sinällään aika merkittävä epäkohta älykkään näkökulmasta.

• gfhjksfgh

Tosiasia on myös se että suurin osa itseään alykkäinä pitävistä miehistä ovatkin todellisuudessa tyhmiä kuin saappaat.

• fdlkjl

Lähes kaikilla huippuälykkäillä miehillä on nainen. Sellaisilla jotka älykkyytensä pystyvät menestykseksi muuttamaan. Älykkyyttä ei ole sellainen burgerointi ettei osaa puhua kuin tyästään tai postimerkkeilystä. Älykkyyttä ei myöskään ole sarkastinen piikittely tai jupina jossain usarin blogien kommenttiosioissa.

• qqwwcccxxxxxssss

Onhan tähän sanontakin olemassa
        'kaikkien menestyneiden miesten takana on aina nainen'
        No tähän sitten voi tulkita syys/seuraus-suhteita niin että nainen on auttanut tai kannustanut miestä menestymään, tai että miehen menestys on tuonut naisia, tai molmpiakin näistä syy/seuraus-suhteista tapauskohtaisesti painottuen.

Älykkyydestä muuten ei suinkaan välttämättä seuraa menestystä, ja se voi hyvinkin johtaa nimenomaan menestymättömyyteen silloinkin vaikka periaatteessa potentiaalia menestykseen olisi miten paljon tahansa. Tämä ei kuitenkaan missään nimessä tarkoita sitä, että kaikki menestymättömät olisivat aina enemmän älykkäitä.
        Menestykseen tarvitaan ennen muuta härskiä ja häikäilemätöntä luonnetta, ja sitä että aina surutta on polkemassa toisia, ja että opportunistisesti aina käytää kaikki itselleen tulevat etenemis- ja hyötymistilanteet hyväkseen.

• fdlkjl
        qqwwcccxxxxxssss kirjoitti:

Onhan tähän sanontakin olemassa
        'kaikkien menestyneiden miesten takana on aina nainen'
        No tähän sitten voi tulkita syys/seuraus-suhteita niin että nainen on auttanut tai kannustanut miestä menestymään, tai että miehen menestys on tuonut naisia, tai molmpiakin näistä syy/seuraus-suhteista tapauskohtaisesti painottuen.

Älykkyydestä muuten ei suinkaan välttämättä seuraa menestystä, ja se voi hyvinkin johtaa nimenomaan menestymättömyyteen silloinkin vaikka periaatteessa potentiaalia menestykseen olisi miten paljon tahansa. Tämä ei kuitenkaan missään nimessä tarkoita sitä, että kaikki menestymättömät olisivat aina enemmän älykkäitä.
        Menestykseen tarvitaan ennen muuta härskiä ja häikäilemätöntä luonnetta, ja sitä että aina surutta on polkemassa toisia, ja että opportunistisesti aina käytää kaikki itselleen tulevat etenemis- ja hyötymistilanteet hyväkseen.

Ei tarvitse olla kusipää, pitää tosiaan vaan osata jotenkin hyödyntää sitä älykkyyttään niin että menestyy tieteen, taiteen, teollisuuden tai talouden alalla. Tai mikä ettei vaikka shakin peluussa. Harvat shakkimestaritkaan ovat ätmejä tai sinkkuja. Jopa Stephen Hawking on ollut aviossa useampaan kertaan.

Tyhmät ihmiset ovat harvoin kovin hauskoja teini-iän jälkeen mutta älykkäätkin voivat olla tylsiä. Oman kuvitellun tai todellisuuden älykkyytensä selvästi tiedostava, ylimielinen ja huumorintajuton nörtti on pahinta kaikesta.

• mustasurmanainen
        fdlkjl kirjoitti:

Ei tarvitse olla kusipää, pitää tosiaan vaan osata jotenkin hyödyntää sitä älykkyyttään niin että menestyy tieteen, taiteen, teollisuuden tai talouden alalla. Tai mikä ettei vaikka shakin peluussa. Harvat shakkimestaritkaan ovat ätmejä tai sinkkuja. Jopa Stephen Hawking on ollut aviossa useampaan kertaan.

Tyhmät ihmiset ovat harvoin kovin hauskoja teini-iän jälkeen mutta älykkäätkin voivat olla tylsiä. Oman kuvitellun tai todellisuuden älykkyytensä selvästi tiedostava, ylimielinen ja huumorintajuton nörtti on pahinta kaikesta.

Aamen! Ja valitettavasti ton viimeisen lauseen tyypit eivät edes tiedosta sitä itsessään. Ei se nörttiyskään tuossa kuviossa pahin piirre ole. Vaan se huumorintajuton ja ylimielinen. Sellaisia naiset välttelee kuin ruttoa.

• cxzcxzczczx

Ei tuo kerro oikeastaan mitään siitä, pitävätkö naiset älykkyyttä tylsänä tai onko älykkään miehen helppo saada nainen.

• kdsfdsdskdskkds
        mustasurmanainen kirjoitti:

Aamen! Ja valitettavasti ton viimeisen lauseen tyypit eivät edes tiedosta sitä itsessään. Ei se nörttiyskään tuossa kuviossa pahin piirre ole. Vaan se huumorintajuton ja ylimielinen. Sellaisia naiset välttelee kuin ruttoa.

Jep jep, älykkyyttä kutsutaan huumorintajuttomuudeksi, jotta sitä on helppo halveksua. Käytännössä kuitenkin se, mitä yleensä tarkoitetaan huumorilla, on tyhmyyttä ja asiattomuutta. Huumorintajulla puolestaan tarkoitetaan sitä, että on tyhmä ja asiaton tai viihtyy sellaisten seurassa. Älykäs ei tykkää turhasta pelleilystä, joten tyhmät pitävät häntä tylsänä ja huumorintajuttomana.

• detmi
        kdsfdsdskdskkds kirjoitti:

Jep jep, älykkyyttä kutsutaan huumorintajuttomuudeksi, jotta sitä on helppo halveksua. Käytännössä kuitenkin se, mitä yleensä tarkoitetaan huumorilla, on tyhmyyttä ja asiattomuutta. Huumorintajulla puolestaan tarkoitetaan sitä, että on tyhmä ja asiaton tai viihtyy sellaisten seurassa. Älykäs ei tykkää turhasta pelleilystä, joten tyhmät pitävät häntä tylsänä ja huumorintajuttomana.

Oikeasti huumorintajuinen ihminen on sellainen, joka osaa nauraa myös itselleen. Suurin osa niistä, jotka esim. jossain treffi-ilmoituksessa sanovat olevansa huumorintajuisia, osaavat lähinnä kikattaa jollekin Putous-ohjelmalle, joka on keskinkertaista huumoria keskinkertaisille ja sitä tyhmemmille ihmisille.

• eiälykäsnainen

Minä en pidä, ei huono jos mies on älykäs. Ei älykkyys sulje pois huumoria tai avaraa elämänkatsomusta. Tyyppi joka kerskuu älykkyydellään on rasittava kenen tahansa mielestä. Älykkyys huomataan ja sitä arvostetaan. Älykäs mies ei kersku älykkyydellään.

• Kielineropatti

Sanot, että on rasittavaa, jos tyyppi kerskuu älykkyydellään. Mistä tahansa kerskuminen on rasittavaa. Eri asia tietysti on, jos sanoo olevansa esimerkiksi hyvä ymmärtämään fysiikan lakeja tai että on hyvin tarkka kielikorva. Kerskuminen on ihan toinen juttu.

Olen paljon keskivertoa älykkäämpi nainen ja nuorempana seurustelu- ym. suhteissa törmäsin jatkuvasti siihen, että toisen oli vaikea ymmärtää monia sellaisia asioita, jotka minä oivalsin heti ja joissa minusta ei ole edes mitään miettimistä. Sittemmin lakkasin piittaamasta siitä. Nykyisin olen naimisissa taiteellisesti lahjakkaan, mielestäni keskivertoa älykkäämmän miehen kanssa.

Poikamme on perinyt sekä älykkyyden että taiteellisuuden. Suunnilleen nelivuotiaana hän useasti hämmästeli minulle, miten joku leikkikaveri ei osaa tai ymmärrä edes joidenkin lelujen tai kodin laitteiden toimintaperiaatetta. Jo vuosia ennen kouluun menoa hän luki kokonaisia aikuisten tietokirjoja esimerkiksi tekniikasta ja luonnontieteistä, soitti suhteellisen hyvin pianoa ja klassista kitaraa, suunnitteli teknisiä laitteita, jotka toimisivat mahdollisimman vähällä energiankulutuksella...

Ajattelimme joskus mieheni kanssa, miten tuollainen älypää koskaan löytää tasoisensa naisen. ;-) No, hän löysi. On nykyisin kihloissa todella fiksun tytön kanssa.

Jos joku nyt pitää tätä ansiottomana kehuskeluna, niin ei se mitään. Totuushan on kuitenkin, että älykkäällä se älykkyys on koko ajan läsnä arkipäivässä. Tämä ei suinkaan tarkoita sitä, että jollakin muulla hyvällä ominaisuudella olisi vähemmän merkitystä. Se ei myöskään tarkoita sitä, että älykkyys jollakin tavalla sulkisi pois muita hyviä ominaisuuksia - jos ei huonojakaan.

• nainennnnmm

Miehen älykkyys ei ole ongelma. Ongelma tulee siitä jos mies on VAIN älykäs.
      Sen lisäksi että hyvä mies on älykäs, hänen pitää olla myös huumorintajuinen, rento, hauska, sosiaalinen jne ollakseen pidetty.

• näkinkenkä

Juuri noin. Älykkyys yksin ei riitä. Tiedän tyyppejä jotka luottaa pelkkään älykkyyteen, mutta eivät huomaa kehittää muita osa-alueitaan.

• xvmcnvxcvm

Ei älykäs voi olla rento eikä hauska. Ne ovat toisensa poissulkevia ominaisuuksia, koska rentous ja hauskuus ei ole älykästä. Sama pätee myös sosiaalisuuteen, koska älykkäästi toimiva on surkea sosiaalisesti, koska sosiaaliset pelisäännöt vaativat tyhmyyttä.

• xvmcnvxcvm
        näkinkenkä kirjoitti:

Juuri noin. Älykkyys yksin ei riitä. Tiedän tyyppejä jotka luottaa pelkkään älykkyyteen, mutta eivät huomaa kehittää muita osa-alueitaan.

Noin 99,9% tuntemistani ihmisistä eivät huomaa kehittää älykkyyttään.

• epäsos

Mikä siinä sosiaalisuudessa on niin ihanaa kun siitä tuntuvat monet naiset tykkäävän? Minä olen epäsosiaalinen ja on ollut vain yksi pidempi parisuhde elämän aikana.

• nainennnnmnnmmmm
        xvmcnvxcvm kirjoitti:

Ei älykäs voi olla rento eikä hauska. Ne ovat toisensa poissulkevia ominaisuuksia, koska rentous ja hauskuus ei ole älykästä. Sama pätee myös sosiaalisuuteen, koska älykkäästi toimiva on surkea sosiaalisesti, koska sosiaaliset pelisäännöt vaativat tyhmyyttä.

Sosiaaliset taidot nimenomaan vaatii tilanneälyä, nopeaa reagointikykyä. Tyhmät ei osaa tulla kaikkien kanssa juttuun. Ei tarvi tykätö ihmisistä mutta voi silti olla tunne-älykäs.

• nainee
        epäsos kirjoitti:

Mikä siinä sosiaalisuudessa on niin ihanaa kun siitä tuntuvat monet naiset tykkäävän? Minä olen epäsosiaalinen ja on ollut vain yksi pidempi parisuhde elämän aikana.

Se on jo lähtökohtaisesti helpompi luottaa ihmisee joka kertoo itsestään kuin asioiden salaajaan.
        Seurustelun alottaminen on tuhat kertaa helpompaa sosiaalisen ihmisen kans ku sellasen jolta saa lypsää sanoja ulos.

• fiksuuuuätmiiiii
        nainennnnmnnmmmm kirjoitti:

Sosiaaliset taidot nimenomaan vaatii tilanneälyä, nopeaa reagointikykyä. Tyhmät ei osaa tulla kaikkien kanssa juttuun. Ei tarvi tykätö ihmisistä mutta voi silti olla tunne-älykäs.

Kyllä minä osaan sosiaalisia normeja sen verran, että tiedän, mitä kaikkia typerää niiden mukaan pitäisi tehdä, mutta en toimi niin vaan toimin mieluummin fiksusti, vaikka se onkin epäsosiaalista. Ollakseni sosiaalinen minun pitäisi esittää tyhmää tai toimia tyhmästi.

• fiksuuuuätmiiiii
        nainee kirjoitti:

Se on jo lähtökohtaisesti helpompi luottaa ihmisee joka kertoo itsestään kuin asioiden salaajaan.
        Seurustelun alottaminen on tuhat kertaa helpompaa sosiaalisen ihmisen kans ku sellasen jolta saa lypsää sanoja ulos.

Ei sosiaalisuus ja itsestä kertominen liity toisiinsa mitenkään. Minä en ole sosiaalinen, mutta kerron mielelläni itsestäni jos jotakuta kiinnostaa - eipä juuri koskaan kiinnosta.

• Ympärikäydään

Hyvin suurella osalla naisista ei ole resursseja arvioida miehen älykkyyttä. Hyvin suurella osalla miehistä ei ole resursseja arvioida naisen älykkyyttä.

• Sirtukka

Älykkyys ei ole sidottu vain miespuolisiin geeneihin. Siksi on tyhmää väittää, että vain miehet olisivat älykkäitä. Älyäkin on erilaista esim. matemaattis-loogista älykyyttä, jota esim. Mensan testit testaavat, mutta on olemassa myös vaikkapa sosiaalista älykkyyttä. Kannattaa muistaa, että pelkkä äly ei takaa menestystä, jos esim. älykäs ihminen on totaalisen passiivinen eikä pysty hyödyntämään älyään siten, että menisi opiskelemaan, saisi ilmaistua älykkyytensä työnantajalle päästäkseen työhön ja osaisi esim. opettaa näitä fiksuja asioita muille.

Joskus näkee älykkäitä ihmisiä, joilla menestys on noussut hattuun, jolloin tällainen ihminen halveksii muita eikä osaa arvostaa ihmisissä muita kuin älyä ja sen tuomaa menestystä. Tällainen ajattelutapa voi koitua vaaralliseksi esim. yritysmaailmassa, jossa aletaan ns. lepäämään laakereillaan ja luotetaan siihen, että se oman tehtaan tuote on ylivertainen ja että jatkossakin ilman muuta ollaan markkinaykkösiä tekemättä mitään.

Minusta äly on seksikästä, mutta tietenkään älykkyys ei ole ainoa asia, joka miehessä vetoaa. Olen seurustellut sekä itseäni älykkäämmän että myös itseäni ns. tyhmemmän miehen kanssa. Kokonaisuus ratkaisee miehessäkin.

• VanPastilli

Akkojen höpinää, että olisi jotain muuta älykkyyttä kuin matemaattista älykkyyttä.

• wwqqssaaddddxxx

No onhan se niin että juurikin tekniikan ja laite tai koneenrakennuspuolen jutut tai insinööritaito ovat niitä juttuja joiden varassa koko sivilisaatio pystyssä pysyy ja eteenpäin menee. Tähän kun vielä lisätään n.s. kovat tieteet kuten fysiikka niin se on siinä. Teoreettinen fysiikkahan onkin paljolti soveltavaa matematiikkaa ja matematiikka on sen kielenä. Näillä siis mennään eteenpäin ja pärjätään eikä sitä millään sosiaalijutuilla pärjättäisi. Onhan niillä apinoillakin ja vaikka kaneilla omat sosiaaliset juttunsa ja niissä harjaantuneita ovat, mutta ei sellaiset pelehtimiset niitä eteenpäin vie.
        Juuri kone ja laiterakennuksessa matemaattiset mallit ovatkin parhaimmillaan, kun itse laite tai systeemi rakennetaan sen matemaattisen mallin mukaan toimivaksi, toki sen huoioiden miten laite tai systeemi olomassa oleviin oloihin joutuu reagoimaan.

• sdccsvd

Kuka on väittänyt, että vain miehet olisivat älykkäitä?

• funaswtf

Naiset pitävät taiteellisista miehistä, ja taiteellisuus vaatii monipuolista älykkyyttä. Kumpi ymmärtää enemmän maailmasta, se joka on vain loogisesti älykäs vai se joka on myös tunneälykäs?

• gdsdfsdfshg

Itse olen sekä tieteellisesti että taiteellisesti älykäs, mutta naiset eivät kiinnostu. Syy on siinä, että he eivät ole kiinnostuneet samanlaisista jutuista eivätkä siksi arvosta niitä lainkaan. Pitäisi tykätä kahvilassa istumisesta, salilla ähkimisestä tms. niin sitten kai kelpaisin.

• lölölöölölö

älykkyyttäki on olemas niin monenlaista.

• osaa_kaikkea

Älykkäät miehet ovat myös parhaita sängyssä.

• Hunajaaa

Kuinka monta olet testannut, että otoksesi on riittävän edustava? Minun sängyssäni on kerran ollut mies, joka oli oikeasti hirveän tyhmä. Sänkysuoritus oli kuitenkin lyömättömästi paras kuudesta kokemastani.

• moraali---kunniaan
        Hunajaaa kirjoitti:

Kuinka monta olet testannut, että otoksesi on riittävän edustava? Minun sängyssäni on kerran ollut mies, joka oli oikeasti hirveän tyhmä. Sänkysuoritus oli kuitenkin lyömättömästi paras kuudesta kokemastani.

Miksi olet lutkaillut kuuden miehen kanssa? Miksi et valitse yhtä ja ole hänen kanssaan?

• Hunajaaa

En minä mitään lutkaillut ole. Ne ovat olleet vakavia suhteita, jotka kuitenkin sitten jostain syystä päättyivät. Ihmiset, joilla on elinaikanaan vain yksi seksikumppani, ovat melko harvinaisia. Kuulutko sinä heihin? Vai etkö ole saanut kertaakaan?

• Minäkuulun
        Hunajaaa kirjoitti:

En minä mitään lutkaillut ole. Ne ovat olleet vakavia suhteita, jotka kuitenkin sitten jostain syystä päättyivät. Ihmiset, joilla on elinaikanaan vain yksi seksikumppani, ovat melko harvinaisia. Kuulutko sinä heihin? Vai etkö ole saanut kertaakaan?

Minä kuulun ihmisiin joilla on elinaikanaan ollut vain yksi seksikumppani. Se oli vakava suhde. Ja ikää minulla on yli 25 vuotta.

Anonyyminä helppo myöntää :D

• jioikjokikjio
        Hunajaaa kirjoitti:

Ei ole vakava suhde, jos päättyy (paitsi jos syynä kuolema). Kyllä se lutkailulta kuulostaa, jos kuusi kertaa luulee olevansa vakavassa suhteessa, mutta aina vain uutta ja uutta tilalle.

• näinnäynjaseolitotta

Voi älykäskin olla tylsä. Älykäs voi myös olla aikamoinen narsisti kuvitellen että maailma pyöri hänen ympärillään.

• Ilmariiiii

Niin voi tyhmäkin. Ja keskiverto.

• näinäynjaseolitotta
        Ilmariiiii kirjoitti:

Niin voi tyhmäkin. Ja keskiverto.

se olikin just pointtini. Ei äly kerro ihmisestä juuri mitään, eikä tavallisuus tai tyhmyys. Sydän tekee ihmisen - ei äly.

• jkjklökölöklö
        näinäynjaseolitotta kirjoitti:

se olikin just pointtini. Ei äly kerro ihmisestä juuri mitään, eikä tavallisuus tai tyhmyys. Sydän tekee ihmisen - ei äly.

Siksi älykästä ei pitäisikään leimata tylsäksi vain älykkyyden perusteella. Ap ei väitä, että älykäs ei olisi koskaan tylsä, vaan että on tyhmää pitää älykkyyttä automaattisesti tylsänä.

• detmi
        näinäynjaseolitotta kirjoitti:

"Sydän tekee ihmisen - ei äly."

Ei vaan sydän JA äly tekevät ihmisen. Mielenkiintoisimpia ihmisiä ovat ne, joilla on noita molempia.

• näinnäynjaseolitotta
        detmi kirjoitti:

"Sydän tekee ihmisen - ei äly."

Ei vaan sydän JA äly tekevät ihmisen. Mielenkiintoisimpia ihmisiä ovat ne, joilla on noita molempia.

saatat olla tuossa ihan oikeassa.

• älyköt--hyvä

Ei älykkäät miehet välttämättä ole tylsiä. Ehkäpä se on siinä kuinka sen älykkyytensä tuo esille. Tunne älykkyys saattaa olla aikas haastellista niin sanotuille älyköille, Mutta, eihän sitä oikeestaan voi yleistää. "Kaikkihan me ollaan omia persoonoitamme" joku orava taisi sanoa.
      Itse olen tapaillut muutamaakin älykästä miestä, ja hyvin erilaisia olivat ihmisinä. Vaikkakin sitoutuminen taisi olla ongelmana molemmilla sekä tunteista puhuminen. Toinen näistä miehistä ei koskaan sanallaan asiasta maininnut, mikä oli todella älykästä.

• 7686868

Tunteet tulevat suhteen vakiintumisen myötä, ei niistä paljon puhuttavaa tapailuvaiheessa olekaan.

• nainen38_

Miehillä se saattaa olla monesti juuri näin, mutta nainen voi tulla epävarmaksi, jos ei niistä tunteista puhuta tai näytetä, tai ehkä niitä ei sitten vain ole. Mistä sen voi millään tietää sellaisessa tilanteessa.

• cdscscd
        nainen38_ kirjoitti:

Miehillä se saattaa olla monesti juuri näin, mutta nainen voi tulla epävarmaksi, jos ei niistä tunteista puhuta tai näytetä, tai ehkä niitä ei sitten vain ole. Mistä sen voi millään tietää sellaisessa tilanteessa.

Tuo tarkoittaa, että pitäisi olla tunteita jo ennen kuin aloitetaan suhde. Omituinen ajatus.

• Älykkyys on aina ollut oman "kriteerilistani" ensimmäinen vaatimus ja niin se tuntuu olevan sinkkuystävättärillänikin.

• Niin että mies älyää olla riittävän komea, suosittu ja suurituolisempi kuin nainen?

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskallatko katsoa pitkään silmiin

kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa
      Ikävä
      75
      2853
    2. Heippa mies......

Milloin rakastellaan vai odotetaanko vielä 10 vuotta?
      Ikävä
      57
      2796
    3. Uskallanko vielä kaivata sinua?

Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun
      Ikävä
      17
      2633
    4. Elämäni rakkaus

Olet aina ollut ja luultavasti niin pysyykin 😘
      Ikävä
      41
      2072
    5. Huomenta rakas

Olet varmasti jo työn touhussa. Ahkera alfamies kun olet. 😅❤️
      Ikävä
      52
      2046
    6. Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus
      Maailman menoa
      277
      2015
    7. Hymyilyttää

Kun mietin, että kun vielä kohdataan, niin nauretaan tälle meidän palstasuhteelle 😅. Ihanaa päivää sulle mies. Olet mi
      Ikävä
      21
      1301
    8. Oletko surullinen

Pahoillaan, pettynyt vai jotain muuta
      Ikävä
      42
      1160
    9. Missä meetwursti on keksitty?

Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo
      Ruoka ja juoma
      2
      1100
    10. Aamun Trump

"DR: Trumpin väki lahjoi kodittomia grönlantilaisia esittämään Trump-faneja" Sillä lailla.
      Maailman menoa
      96
      1009
    Aihe