Hei auttakaas nyt mua! Mulla on 2 vk päästä rippijuhlat ja tilasimme mekon joka olikin liian suuri, joten nyt pitäisi jostain löytää toinen, koska kyseinen mekko ei ehdi tulemaan ennen juhlia. Haluaisin että mekossa olisi timantteja tai muuten vähän juhlavampi kuin normi mekot. Olisiko ideoita mistä etsiä?
Vastaukset 2
- mielikuvituspeliin
Käyppä kirpiksillä, jos teilläpäin sellaisia on. Fidassa yleensä on aika paljon valikoimaa. Timantit taas saa askartelukaupasta tai ainakin sellaisesta jossa myydään myös korujen valmistustarvikkeita, joten ne vain mekkoon tai puseroon omplelemaan.
Käytä mielikuvitustasi apuna ja saat iha omanlaisesi puvun, joka ei joka tytnpäällä kävele vastaan.. - liianmyöhäistäkö
Onko mekko jo lähetetty palautuksena? Jos ei niin läheltänne löytyy varmasti ompelija joka saisi sen oikean kokoiseksi juuri sinulle ennen rippijuhlia..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei3691433- 64952
- 116905
- 86893
- 66870
- 94701
- 45681
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.50609En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.56604Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku112574