Etsimme kesäkuun puolesta välistä alkaen uutta Au pairia Etelä-Saksaan.
Olemme suomalais-saksalainen perhe, isä saksalainen, äiti suomalainen.
Tyttäremme aloittaa syksyllä koulun ja poikamme on aamupäivisin tarhassa.
Etsimme omatoimista Au pairia auttamaan lastenhoidossa ja arkipäivän askareissa, sekä tukemaan lasten suomenkielen oppimista.
Au pairilla tulisi olemaan oma huone, kylpyhuone, bussilippu, tv, WLAN, sekä mahdollisuus käyttää läheistä kuntosalia.
Asumme omakotitalossa n. 15km päässä yliopistokaupunki Würzburgista.
Saksankielen taito ei ole välttämättömyys, kunhan vain halua riittää opetella :-)
Lisätietoja meilin kautta: siniroivainen(at)hotmail.com
ETSITÄÄN Au pairia!!
Aupairperhe
3
210
Vastaukset
- Aupairperhe
Ainiin, ajanjakso meillä mielellään väh. 9kk :-)
- MeMMi89
Hei!
Pystyisikö aloittamaan aikaisemmin? Olisin kiinnostunut tulemaan teille au pairiksi ja voisin aloittaa ensi kuussa (huhtikuussa). Laita meiliä jos kiinnostaa :)
Terveisin,
Emmi Partanen
[email protected]
- aupair
Hei! Onko paikka jo mennyt? (:
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt333204Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.441599Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö19991Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi32979- 59953
Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.22938Tuli vain mieleen
että etkös sä yritäkin muiden miehiä? Se sun tuttava kertoi. En arvosta tuollaista naista, ihmekös kun oot sinkku. m -37850Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä36813Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os173803- 48719