3 DIV. 2015

151

Kellään mitään hajua/villejä huhuja?

18

117

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 6plus13

      Ketä v*ttua kiinnostaa joku 3 divari!! Tuu koikelee vaahtista koa pystyt v*tun pelle ni saat vähä kakkosnelosta

    • xdrert

      Ota Seppo toi Hermanni Ykköseen maskotiksi, niin ei tarvi tällaisia pakattuja avata.

    • jefumestari

      Vaasa koostuu vanhoista papoista, joille vessassakäyminen saattaa muodostua ylittämättömäksi haasteeksi, Rovaniemi tuskin näkee edes kolmatta kierrosta kun tajuavat ettei muut joukkueet ole Lapista. Lahden nuorisorikollisia ei auta edes Huskiesin lämmin syli.

      Muilla onkin mielenkiintoinen kesä edessä!

      • Justjust111

        Taitaa olla ihan sama mikä laji suomessa niin jokaisella muulla joukkueella se rovaniemi on ongelma kuin heillä itsellään :)


    • 7777777

      GH on kupattu, Bulldogs on kupattu. Wolvot ja Pori yllättänee. Tai sit ei.
      Lohja on Lohja ja Lahti on Lahti. Lapista ei puhuta.

      • Yllättyny

        Taisi Porista tulla sarjan ennakkosuosikki kerralla. Kova joukkue ainaski paperilla kolmoseen


      • Nokia2015

      • bhgfresd
        Nokia2015 kirjoitti:

        Tosta kun kattelet ni tajuat miten pihalla olet. http://web120.webhotelli.fi/~ghost237/?page_id=160
        Kupattu on joo paska pois mutta pelimiehet jäi ja uusia kovia äijiä on rosteri täynnä,

        Kovia äijiä kolmosen rosteri täynnä, no huh huh


      • Kertasetoinenki
        Nokia2015 kirjoitti:

        Tosta kun kattelet ni tajuat miten pihalla olet. http://web120.webhotelli.fi/~ghost237/?page_id=160
        Kupattu on joo paska pois mutta pelimiehet jäi ja uusia kovia äijiä on rosteri täynnä,

        Vielä ehtii tehdä pelaajasiirtoja ;)


    • Pääjuusto

      Kausi on nyt siis Rautaliigassa avattu. Onko Pori todella näin ylivoimainen vai oliko Vaasa vain todella huono testi? Myös ylihypetetty Eagles jäi telineisiin vaikka Nokian piti olla haudanpartaalla. Paikallaolijat, kommentteja kiitos. Millaisia oli rosterin koot?Entä peli-ilmeet. Ensi viikonloppuna sarja jatkuu myös muiden sarjan joukkueiden kanssa.

    • Nokkaan
    • WintterinSyndit

      Kumpi lienee paskempaa? Wolvojen heittopuolustus vaiko Panttereiden peli-ilme? Olo oli kuin Euroviisuja olisi katsonut.

      • jockstrap

        Paskan heittopuolustuksen viel ymmärtää mut mikäs oli panttereiden peli-ilmeessä vikana?


    • KypärääLumpioon

      Mitään ennakkoveikkauksia seuraavaa kierrosta silmällä pitäen?
      Kertoimia vielä kohteelle "Kuinka monta polvea Wolvot hajoittavat downblockeillaan seuraavassa matsissa?"

      • Kummastunu

        Eikö oo opetettu poistamaan downblockeja?
        Enkä pelaa wolvoissa mutta kyllä meille on ainaski noiden poistoa opetettu


      • 20plus13

    • BigRedNation

      Turha koittaa, Roosters voittaa!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe