Olen aloittanut laihdutuksen pari viikkoa sitten. Terveellisempi ruokavalio, vettä enemmän ja liikuntaa tueksi, mutta nyt naamani on alkanut "kukkia" ihan mahdottomasti mistähän tämä johtuu? Ja mikä avuksi?
Olen 26v nainen jolla nuorempana oli aknea, näin aikuisemmalla iällä ei juurikaan näppyjä (ehkä kerran kk 1 näppy). Pesu ja kuorinta yms. ok, petivaatteitakin tulee säännöllisesti vaihdettua. Mikään muu ei siis ole muuttunut kuin ruokavalio, vedenjuonti ja liikunta. Näppynaamalta kun ei huvittaisi enää näyttää, traumoja tuli ihan tarpeeksi nuoruusiältä.. Joten mikä avuksi, vai olenko tuomittu näppynaamaksi lopunikääni? :O
Laihdutus ja iho
iqiq
1
<50
Vastaukset
- detox
Tuo on aika normaali reaktio kun tehdään äkkikäännös huonosta ruokavaliosta parempaan, elimistö puhdistuu kuona-aineista myös ihon kautta. Menee aikanaan ohi. Puhdistumista voi jouduttaa syömällä runsaasti esimerkiksi (tumman)vihreitä kasviksia ja geeliytyviä kuituja (esim. chia-siemenet tai kaurapuuro) ja välttämällä sokeria.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö2649922K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon1945654Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen
Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos1645234PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT
* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *754881Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot12475- 2122449
Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää
Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.122279Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen
Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell3532015- 211695
- 901617