http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2015022619263193_ul.shtml
Köyhän ei kannata seurustella.
Naiset on vain rahan perässä.
9
117
Vastaukset
- huoletonta
Köyhän miehen ei tarvitse huolehtia siitä, että nainen olisi hänen rahojensa perässä.
Mietipä vaihteeksi ihan järjellä: jos kaikki naiset vaatisivat miljoonan erorahaa kuukausittain, niin olisiko se enää uutinen?
Olet kai tietoinen, että Suomessa ei edes tunneta mitään erorahoja tai puolisolle maksettavaa elatusapua?
Ja lopuksi: veikkaan, ettei sinun todellakaan tarvitse pelätä, että nainen olisi kiinnostunut vain rahoistasi :D"Ja lopuksi: veikkaan, ettei sinun todellakaan tarvitse pelätä, että nainen olisi kiinnostunut vain rahoistasi :D"
Eli nainen olisi kiinnostunut paljon muustakin kuin rahoista. Esimerkiksi miehen luonteesta. Sehän olisi hieno tilanne.
- Niinpäniin__
Tuon naisen vaatimukset vaikuttavat törkeiltä, mutta eivät oikeastaan ole, kun ne suhteutetaan miehen tuloihin.
Tuossa sanotaan, että miehen tulot olivat vuonna 2014 1,1 miljardia. Tämä tarkoittaa vajaata 92 miljoonaa kuukaudessa. Eli naisen pyytämä milli on tuosta kymmenisen prosenttia. Eli käytännössä sama kuin jos 2000 tienaavaa maksaisi 200.
Olen myös käsittänyt, että esim. Suomessa elatusmaksut ovat yleensä 10-15 % tuloista. Eli naisen hurja vaatimus on itse asiassa ihan normaali ja täysin kohtuullinen. :)- ätmel
Tuo miehen 1,1 miljardin tulo ei välttämättä ole sillä tavalla säännöllistä tuloa, että hän voisi automaattisesti olettaa tienaavansa saman myös seuraavana vuonna. Lisäksi jos tuo "tienaaminen" ei ole käteistä vaan esimerkiksi hänen omistamiensa osakkeiden arvon nousu -- no nehän voivat koska tahansa romahtaa murto-osaan nykyisestä arvostaan ja tehdä miljardööristä miljonäärin.
Tuo nainen taas vaatii 12 miljoonan vuosittaisen takuueläkkeen. "Olen myös käsittänyt, että esim. Suomessa elatusmaksut ovat yleensä 10-15 % tuloista."
Suomessa ei makseta ex-puolisolle elatusapua.
- angry_bird_
Emmääjaksaavatalinkkiä mutta kyse on ilmeisesti ulkomaalaisesta naisesta. Ulkomaista naista ei siis kannata "ottaa"...
- IkisM
"Köyhän ei kannata seurustella."
Niin no tuon jutun perusteella kyllä vaikuttaa siltä että varsinkaan varakkaan ei kannata seurustella eikä tehdä lapsia. Köyhähän ei menetä mitään vaikka seurustelisikin mutta Kennethille on käynyt aika köpelösti. - ätmi-sinkku
On todella tyhmää mennä naimisiin ilman avioehtoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202740Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3472387Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä262182Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o342136Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581768Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121292Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181289- 661145
- 551140
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?41105