Naisen logiikka..

onkositä

..on todella vaikea löytää. Tänä päivänä lausuttu vahva mielipide on huomenna aivan toisinpäin. Logiikka muuttu myös "kohteen" mukaan eli olisiko naisen eri "roolihenkilöillä" erilaiset logiikat, joita voi vaihtaa tarpeen mukaan?! Tuuliviiri levoton....

16

157

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sprakastikka

      Voisit antaa esimerkkejä, useamman ja eri tilanteista. Muuten tuo väitteesi on vain oma mielipiteesi. Vaikea siihen on ottaa kantaa kun naisia on niin moneen lähtöön.

    • mietintää

      Niin onko siinä jokin ongelma. Minusta enemmän ongelmaa on siinä, että työpaikalla vatvotaan yksityisasioita vaikka kyseessä oleva henkilö on todennut useasti ettei pidä siitä lainkaan. Kun sellainen jatkuu pitkään se aiheuttaa ylimääräistä sressiä ja osaltaan muunmuassa pahentaa olemassa olevia sairauksia. Sekö muka on elämänlaadun parantamista?

    • Monimutkallisempi

      No mieti: tippaleipäaivot vastaan suora, tyhjä putki. Ts. ajattelu joko monimuotoista ja -tahoista asioiden monilta eri puolilta tarkastelua tai yksioikoista ja -viivaista suoraa putkea, johon ei mutkat mahdu.

      • aaawee

        Niin, eli ylimääräisten asioiden yhdistelyä keskenään ja turhaa pyörittelyä, haaveilua ja ajanhukkaa, tai sitten tehokas, selkeä ja päämäärätietoinen prosessi ;)


      • Pötkötovathitaita

        Olen seurannut "selkeitä ja päämäärätietoisia prosesseja" sen verran, että mulle on turha selittää. "Pyörittelystä, haaveilusta ja ajanhukasta" huolimatta - tai niistä johtuen - teen ja toimin monta kertaa tehokkaammin ja vikkelämmin.


      • bvbcvbvb
        Pötkötovathitaita kirjoitti:

        Olen seurannut "selkeitä ja päämäärätietoisia prosesseja" sen verran, että mulle on turha selittää. "Pyörittelystä, haaveilusta ja ajanhukasta" huolimatta - tai niistä johtuen - teen ja toimin monta kertaa tehokkaammin ja vikkelämmin.

        Tai sitten et.


      • Jamitätarkoittaa

        Niiin, sehän on kiinni ihan vain siitä, mihin vertaa.


    • Olen sitä mieltä että jään tälle palstalle kun miehenlogiikka ei ratkaise miehistä mitään. Olen yksinkertaisesti seurannut tarpeeksi sitä tunnen parhaiten mieheni jo ja kuinka sitä logiikkaa yritti löytää piti oppia tuntemaan ja ajautuvan samalle aaltopituudelle. Eli siinä vinkkiä etsimiseen.

      • Eijunalauta

        Ja sitten sama Suomeksi, kiitos.


      • Juuri tuollainen ihminen on , mitä ihmeellistä tuossa. suomea joka sana. Annoin vastauksen epäsuorasti Eli miehen logiikalta ei löydä miehen outouksien tekoihin vastausta ja naisenlogiikalta naisen outouksien, vaan sinun pitää oppia tuntemaan hänet itsenään. Että tunnet hänen logiikkansa.


      • Eijunalauta kirjoitti:

        Ja sitten sama Suomeksi, kiitos.

        Ja sinunkohdalla erillaisuutta ei vissiin saa olla. Minä ajattelen erillailla kuin tuttusi.


    • Anonyymi

      Tippaleivästä tuli taas mieleen naisten aivot tai "järjen" juoksu...

      • Anonyymi

        Tippaleipä on kyllä aika paljon mielenkiintoisempi kuin suora putki. - Nm. Revi siitä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tippaleipä on kyllä aika paljon mielenkiintoisempi kuin suora putki. - Nm. Revi siitä

        Suora putki on aika paljon nopeampi, selkeämpi ja luotettavampi kuin tippaleipä tai labyrintti...

        Mies:
        1 1=2

        Nainen:
        1 1= 3.19000234556699394939439439848938
        Koska laskutoimitus kuljettuaan tippaleivän / labyrintin läpi, kerää kaikenlaista oheishälyä mukaansa...


      • Anonyymi

        Yeap, nainen vain ajattelee loppuun asti: jos on kaksi ykköstä, jotka menevät yhteen eli lisääntyvät, niin siitä tulee kolme ja joskus enemmänkin. - Nm. Muoaliman mutkissa muokkaantuu


    • Anonyymi

      Olen mies ja nainen vastasi mulle näillä palstoilla. Päätin kokea sen ahdisteluna joten tein rikosilmoituksen.
      #metoo

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1779
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1381
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1367
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1342
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1335
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1314
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1284
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe