Näin sinut Rajalla Cittarissa supersexy pylly

rakkauttakin

Toissa syksynä. Olet nainen noin 40-45 v.keskiruskeat hiukset oli silloin, noin 168 pitkä sopusuhtainen ja pyllysi oli yksi seksikkäimmistä minkä olen nähnyt, keinutit pyllyä minulle koska en ole torniolainen , halusit tehdä vaikutuksen, ehkä odotit että isken sinut. Sinulla oli vaaleat tummatäpläiset housut jalassa myös korkkarit. Kiinkostat koska olit kasvoilta hyvin asiallisen näköinen. Kassajonossa takanasi ollut parikymppinen poika punasteli ja huojahteli levottomasti. Yleensä vastasvat naiset ovat leuhkoja kuin tornion omistajia, sinä et ollut. Menit alakertaan autohalliin. Jotenkin päättelin että olet Torniosta tai lähistöltä. Jos joku tunnistaa tämän naisen niin kertokaa onko hän sinkku vai mikä. Käyn ajoittain Torniossa ja voin nähdä sinut pyllytytön...

11

115

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pellervonpoika

Homoko olet sehän oli transu.

• naiseneroitan

Ei ollut transu ja vaikka olisi ollut transukin niin oli seksikkäämpi kuin juuri kukaan muu nainen

• hjkkbjk

Pikku kakkosen ransu

• pyllypyllmpi

Kyllä ois ihana panna takaa sitä Cittarin kimulia. Erään pojan kaikki kolme siskoa ovat sexyjä ja kai satsaavat pyllyn seksikkyyteen mutta hopealle jäävät cittari mimmin rinnalla. Ei tietenkään pelkällä pyllyllä silti pääse pitkälle vaikka niinkin sanotaan. Ihmisen sisin on yhtä tärkeä kuin kuori

• luomuaarvostava

Katsoin nuo Laten pyllyt. Cittarin kimulilla oli seksympi kuin kellään noista. Aika söpöjä oli nuo tytöt mutta tuo tumma tyttö joka oli videossa eniten esillä niin sillä oli reidet lähes yhtä paksut pyllystä polviin saakka.

• onononse

Hyvin pinnallista palvoa pyllyjä

• penikka

Perse se on puskee pökää ja haisee mokomat palvojat homot ja transut.

• 234rtfg

Lapin älykköjen sääntömääräinen vuosikokous menossa täällä. Voi vittu mitä uunoja.

• puhtauspuoliruokaa

Pylly penis kuin anuskin pitää pestä hyvin ja säännöllisesti. Ei varsinkaan kesällä riitä jos aamulla käy suihkussa niinkuin eräs nainen sanoi käyneensä aamulla suihkussa kun huomautin alapää hajusta. Hänellä oli mustat tiukat legginsit jalassa ja hän löyhkäsi niiden läpi eli haisi ketunsyötille. Tiedän mille ketunsyötti haisee kun nuorena mädännytettiin styroxlaatilossa ketunsyötiksi kissanraato

• LudeLapista1

Voi että ne haisevat nuo naiset. Pakoputken pesu ei ole hienoa ja usein jää huonolle hygienialle. Ihailkaa vain niitä paskaperseitä sitä ne lykkää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten voit manipuloida katsojalukuja?

Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj
      Ateismi
      21
      2297
    2. Vieläkö odotat että

Näkisitte hänen kanssaan?
      Ikävä
      74
      1186
    3. Haluan sinun kanssa sänkyyn

Ja läheisyyttä, koska rakastan sinua mies.
      Ikävä
      49
      1065
    4. Kuinka paljon

Olet tutustunut kaivattusi arvomaailmaan?
      Ikävä
      115
      1056
    5. Nainen sä olet

arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r
      Ikävä
      72
      1009
    6. Jos olisin

Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p
      Ikävä
      57
      967
    7. KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa

Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.
      Henkirikokset
      16
      959
    8. Luotathan?

Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na
      Ikävä
      31
      920
    9. Minun on niin vaikeaa uskoa, että

todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.
      Ikävä
      55
      908
    10. Voi kun pian voisi varmuudella sanoa

mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(
      Ikävä
      53
      906
    Aihe