Miehet mitä sanoisitte jos naisenne vetäisi kaljun

Kaljunainen

Olen nainen ja seurustellut muutaman vuoden. Viime aikoina tosi paljon tehnyt mieli vetää kalju, mutta pelkään poikaystävän lopullista reaktiota. Miten itse reagoisitte jos vaimonne ajelisi päänsä?

59

2485

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LikeAmberRose
      • Senvillanparturi

        Usein me tyttöystävän alapää yhdessä parturoidaan! Jopöttää sen jälkeen tanakasti.


      • rakastuin_heti

        No voi helvetti että voi kalju nainen olla kaunis. Tuota ei kyllä mikään hiuspehko enää tekisi kauniimmaksi.


      • rakastuin_heti

      • Klauz

        Saahan sen ajella, mutta ei kannata odottaa mitään positiivista. Omalla kohdallani voisin sanoa, että se olisi neidon viimeinen virhe. :D


      • Pattayanpanopuikki

        Minun puolesta (olen siis mies - ja hetero), varmasti ihan ok asia!
        Jos on parisuhteessa/avo/avioliitossa, ehkä voi toiselta mielipidettä myös kysyä.
        Sen tiedän, että kaikki työnantajat eivät hyvällä katso.
        Ja myöskin kaikkien kallomuoto ei oikein sovi kaljuna.
        Ja se että jos vaikka omasta mielestään näyttää "hyvältä" kaljuna,
        edestä päin, se on yksi asia se. Sivusta ja takaa onkin ihan eri asia.
        Siitä se kallon muoto. Sitten on silmien ja kulmakarvojen väri,
        käyttääkö korviksia, onko tatuointeja, lävistyksiä,
        millainen vaatetyyli sinulla yleensä on, tai lempiväri jne.
        Tarkoitin vaan, että monta tekijää pitää ottaa huomioon.
        En tarkoita, että sinun pitäisi kaikkia yrittää miellyttää.
        Kokonaisuus ratkaisee silti.
        Mutta anna palaa vaan, jos siltä tuntuu!!!


        P.S

        Amber Rose ei ole kalju,
        hänellä on vaan hyvin lyhyet hiukset....


      • eikaljju

    • Mulle_kyl_kelpais

      Kysy.

    • Jortikka121

      Jokainen saa tehdä omalle keholleen mitä huvittaa.

    • Antaisitko poikastäväsi leikata/kasvattaa pitkät hiukset, jos kyllä niin anna mennä vaan. Ei kannata miettiä niin paljon mitä muut ajattelee, mieti vaan mitä itse ajattelet ja haluat.

      • mieskaksysi

        Näinkö se parisuhteessa menee.. kohan itelleeen sopii ja on hyvin niin mitäs toisen mielipiteestä...?

        Ja ap, Ei! Kaljuksi ajaminen on yhtiä ainoaita ulkoisia syitä miksi olisin valmis jättämään naisen. Se on vaan niiin niiiiiin antifeminiinistä ettei rajaa! Mutta, jos on ihan pakko niin kysy edes miehesi mielipidettä.Veikkaisin että 98% ilme on että "MITÄH?!".


    • Leikkaa ensin korvilta kaljuksi katso mitenkä reakoi tulokseen.

    • 546789

      Jos ulkomuoto kestää. Kalju feministilehmä on h...in ruma ja luotaan työntävä.

    • 3312

      Omasta mielestä ei se kaikista "miellyttävin"/puoleensa vetävin, mutta jokaisella on oma mielipide, ja jos haluat vetää kaljun niin sinun oma kehohan siinä on kyseessä :)

    • perussarja

      Hmm. Jos kehitys niin vaatii ja yhdistys niin tahtoo niin voi kai asiat esittää aivan pelkistyttyinäkin.

    • pitkäseollapittää

      ei maistu

    • kuulako

      Vaimo on kaksi kertaa ajanut kaljuksi, ei siinä mitään valittamista ollut. Kaunis oli kyllä kaljunakin.

    • SunAsiasi

      No miksei, kyllä kaljukin nainen voi olla kaunis siinä missä pitkähiuksinenkin.
      Mutta juttele nyt miehellesikin asiasta kuitenkin, ettei juttu tule ihan puskista eteen.
      Yhteiskunta/sosiaalinen yhteisöhän sen on jostain syystä määritellyt, ettei nainen voi eikä saa olla kalju. Mistä sitten ko asenne lieneekään saanut alkunsa..?

    • kooniinkuinkalju

      Jotkut kaljupäiset naiset ovat matkan varrella olleet ihan älyttömän hyvän näköisiä. Ensimmäinen sellainen taisi olla Sinead O'Connor, joka nyt tosin ei ihan matkalle osunut mutta oli aiivan älyttömän kaunis kun lauloi sitä Princen tekemää hittibiisiänsä muinoin. Yhen kantahämäläisen kaupan kassalla on kanssa toisinaan neiti, joka on kalju ja aivan älyttömän kaunis. Kalju voi siis tehdä hiirulaisesta todella vetävän näköisen mutta voisin toisaalta kuvitella, että kaljuus kylläkin saattaa myös mursun vielä enemmän mursun näköiseksi. Vastaus riippuu siis susta - sopiiko kalju sulle vai ei. :)

    • väinöaino

      kalju naisella on ihan yes. Se on vähän sama kuin että jos miehellä on parta tai sitten ei ole. jotkut pitää ja toiset ei.

      Mulla itsellä on kalju ja pitkäparta.
      Naisellani rinta- ja kainalokarvat ja kalju.

    • väinöksi

      Vaimoke oli leikannut sellaisen hieman polkkaa lyhyemmän mallin eikä ei oikein arvostanut kommenttiani venäläisen pirihuoran lookista, tätä kaunopuheisuutta on sittemmin käytetty ilmaisemassa hienotunteisuuttani ystäväpiireissä..

    • gfjdfgjdgkjgh

      Itselläni on ollut elämän mittaan useinkin kalju tai muutaman millin siili. Ihan kaljuksi en viitsinyt enää ajaa täytettyäni 40. Toki miehet ovat välillä kauhistelleetkin, mutta ei kalju ole estänyt saamasta. Nyt on saanut kasvaa lyhyeksi pitkäastä aikaa.

      Olen muuten nähnyt tyylikkäitä luonnollisen harmaita/valkoisia siilihiuksia myös eläkeikäisen näköisillä naisilla, eikä se tunnu alentavan naisen naisekkuutta mitenkään, jos muuten sopii tyyliin. Eli jos lyhyt siili tai kalju sopii persoonallisuuteen ja kasvonpiirteisiin, niin asia on varmasti ihan ok. Varmaan edellyttää tietyn määrän "naisellista lavasäteilyä", ettei tee vaikutelmaa rekkalesbosta. Omaa seksuaalista suuntautumistani ei ainakaan koskaan olla epäilty hiuksettomuudesta huolimatta. Siitäkään huolimatta, että olen pienirintainen. Ehkä pieni kokoisuus kompensoi asiaa.

    • ViliKili

      Tykkäisin jos saisin.

    • läppii
      • varoitusssss

        Älkää klikatko, haittasivustolinkki!


    • dedefr

      Minulla ei juuri puutetta ole joten vaihtaisin tukalliseen sitten.
      Eri asia jos sairauden takia hiukset menee, silloin olllaan tukemassa eikä potkita aisojen yli.

    • ivartija789

      tietysti saa, tosin jättäsin heti.

    • 3578

      Periaatteessa en tykkää lyhythiuksisista naisista, mutta kaljussa on jotain tuhman sexyä. Jos minulla olisi nainen ja hän haluaisi vetää itsensä kaljuksi, ottaisin sen mieluummin yllätyksenä, jottei minun tarvitsisi tehdä valintaa. Eikä se kalju ole lopullinen, toisin kuin esim. tatuointi, kyllä ne hiukset taas kasvavat.

    • Ei haittaa, hauska huomata kuinka paljon ulkonäkö "muuttuu" hiustenleikkuun myötä.

    • oisajh

      Olen nainen ja mulla 9 mm:n siili. Voin sanoa, että jakaa mielipïteitä ja jopa kadulla ventovieraat ihmiset ovat ihmetelleet, miksi siilitukka. Olen sirokasvoinen ja pieni muutenkin. olen saanut miehiltä oikeastaan ääripääkommentteja eli joko pitää tai sitten ei. HYvin yleistä on myös ajatus , että olen ääriradikaali feministi. Yleensä ihmiset kysyvät tosi usein , miksi olen siiltukkainen.

      • oisajh

        ...lisäykseni vielä, etä aika paljon minua on myös luultu lesboksi.


      • hulmuhiuksi

        Siinähän se kiteytyi, eli oletko valmis kohtaamaan ennakkoluulot ja tunteemattomien kommentit? Itselläni oli lyhyt siilitukka 20 vuotta sitten lukiolaistyttönä ja kyllähän se jonkin verran tuntemattomien(kin) mielipiteitä keräsi. Käytännössä mukava ja helppo kampaus :)


    • Anna_palaa

      Aivan vapaasti - omahan on pääsi. Jokaisen oma asia - jos on täysi-ikäinen....

    • Mies111111

      Ei saa. Naisen täytyy tehdä niinkuin minä Mies sanon.

    • tuhero

      Jos kysyjä tarkoittaa yläpäätä, niin ei missään nimessä. Kalju nainen on vastenmielisen näköinen

    • Se pääsi ajaminen kaljuksi on SINUN OMA ASIA ainakin minun mielestäni.
      Sehän voi kaunistaa kasvojasi. Toinen "kaljuus" on mainio kun on alapää posliini.

    • päättele

      Tästä...Naisella pitkät hiukset, ovat kuin kruunu. Ranskassa toisen maailman sodan loputtua naiset jotka olivat olleet saksalaisten kanssa seksisuhteessa, leikattiin kaljuksi. Siihen aikaan kalju nainen oli kauhistus ja häpeä...niin on edelleenkin.

    • KaljuaKokeillut

      Minä itsekin leikkuutin tukan muutama vuosi sitten kaljuksi, kaikki, varsinkin äitini, ei tainneet tykätä. Itse minua ei niin kauaa haitannut. Kyllä se tukka äkkiä kasvaa. En siis suutu,jos morsiameni leikkuuttaa tukkansa, vaikka hänellä on nyt upea tukka. Päänahkakin saa välillä ilmaa, se saattaa olla kesällä jopa terveellistä. Talviaikaan en kuitenkaan suosittele.

    • seppo127

      Ennemmin kalju kuin sellainen lyhyt lesbotukka mitä näkee kaikilla 30 vuotiailla.

    • mies-talossa

      Saa, jos mies antaa luvan.

      • Anonyymi

        vedä käteen


    • foreigner.MrHelsinki

      Onpa outoa. Kysy suoraan poikaystävältäs miltä mieltä hän olis jos kaljuksi tulisit. Toisaalta, riippumatta siitä mitä poikaystäväs on mieltä, sä voit kokeillä vaikka kerran nähdäkseen miltä se tuntuu ja voi käydä niin, ettet itse tykkääis uudesta hiustyylistä.

      Mutta se voi olla hyvin vastenmielinen kokemus poikaystävällesi. Jos hän ei tykkää kaljuista, älä vedä toista kertaa. Tästä ei tule mitään hyvää suhteellenne, vaan päinvastoin.

    • KarzanBundolo

      Aja kaljuksi niin näet onko kaverisi sen arvoinen että hänen kanssa kannattaa jatkaa. Hyvä testi!

      • hulmuhiuksi

        Hyvä testi? Mistä näitä tunnepelaajia sikiää? Miksi ei voi avoimesti ja yksinkertaisesti kysyä kumppanin mielipidettä ja sen jälkeen tehdä oma päätös asiasta. Ei ihme, että maailma on täynnä sekopäisiä parisuhteita kun yksikertaisimmissakina asioissa lähdetään kikkailemaan joillakin itse keksityillä elämänaforismeilla ja testeillä! Hyi ***tana!


    • SILLISALA

      Ei natsaa

    • Bastrado

      Eiköhän se loppupelissä ole oma päätös. Ei kai aikuisen tarvitse hiustuuliinsä lupa-anomusta täyttää!

    • boldANDbeutiful

      Kauniit kaljut naiset on seksikkäitä, i like !

    • yw4hwy

      Lähinnä karmeeltahan nainen kaljuna näyttää ja ensi reaktio on että kyseessä lepakko... eli älä missään nimessä aja ainakaan yläpäätä karvattomaksi..
      Josk yse sairaudesta niin sitten tietty juttu toinen ajelu suhteen mutta ei se silloinkaan näköä paranna..

    • jos saan itse leikata häneltä ja samalla minulta , mutta hän minulta höylällä , ei saksilla eikä koneella , miten sinä haluaisit ne leikattawan minulta tai mieheltäsi ? tkekie

    • nimi-merkki

      Tai mitä työnantaja sanoisi? No riippuu tietysti missä on töissä.

    • Kaljunainen

      Olen 40-vuotias nainen ja minulla on n.1cm pituinen siilitukka, ja tämmöisenä se pysyykin Olen saanut tälläisiä kehuja kuten että hyvä kallonmuoto, nuorentaa, silmät korostuu, yms. Aluksi mieheni vastusti ajatusta, mutta nyt hän on joutunut toteamaan, että tämä sopii minulle. Olen muuten hyvin naisellinen ja siro nainen, en mikään ns.rekkamieslesbo. Kallon muoto on ratkaiseva tekijä näin lyhyessä hiuksessa. Kannustan sinua aikomuksessasi, se vaatii paljon rohkeutta jopa vielä nykypäivänäkin. Ja tämä helppous! Huonoja hiuspäiviä ei ole olemassakaan!

    • Mies_42

      Jep, antaa mennä vaan, jos siltä tuntuu. Mielestäni kalju ja siili on naisella todella sexy.

      • Minunmielestämyös

        tuuheat perskarvat on naisella todella sexyt!


      • Anonyymi
        Minunmielestämyös kirjoitti:

        tuuheat perskarvat on naisella todella sexyt!

        minunkin mielestäni


    • Anonyymi

      jauuuuuu

    • Anonyymi

      Toi miesten into ajaa päänsä kaljuksi osaa sitten ällöttää.
      Jos vielä vaimokin kaljun ajaa niin niin ei helevetti tuu
      mistään mitään. Hirveen näköistä kaikki. Mieleen tulee lähinnä uusnatsit ja liivijengit. Minkä ihmeen takia
      moinen hölmöily. Kattokaa peiliin ja herätkää.

      • Anonyymi

        JUURI NÄIN. PIMEETÄ TOUHUA. KARMEAN NÄKÖISTÄ.


    • Anonyymi

      En mitenkään, se on hänen oma asiansa

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9669
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      399
      4148
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      88
      2872
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2825
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2604
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      197
      2587
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1813
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      69
      1657
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1600
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1413
    Aihe