raivohullu mies

mielenvikaista

mulla on mies joka on raivohullu selvinkin päin. agressiivinen luonne ja hajottaa kodissani irtaimistoa kun saa raivarin.silloin potkiikodinkoneisiin lommoja ja heittelee ja särkee astioita.eivät ota hoitoon, kun ei halua sinne mennä. onko muitakin joilla on tämmöinen mies.

10

975

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • peilisäpäleinä

      Ei takuulla ole. Teillä on siis lapsiakin katselemassa miehen raivonäytöksiä?
      Tarvitset itse hoitoa. Mene terveyskeskukseen tai muuhun paikkaan missä läheisriippuvuutta ja perheväkivaltaan uhriutumista osataan hoitaa.
      Ihan ystävyydessä, miksikähän juuri sinulla on aggressiivinen raivohullu mies? Miksi miehesi ei möykkää naapurin Katrin huushollissa, ja miksi sinulla ei ole yhtä kilttiä miestä kuin itse olet?
      Tietenkään sinulla ei voi olla hyvää miestä ennen kuin olet päässyt eroon nykyisestäsi. Ja naapurin sinkkunainen ei moista mesomista katselisi varttia kauempaa vaan komentaisi ukkosi ulos, tarvittaessa poliisivoimin. Ts. sen sijaan että mietit miten voisit auttaa miestä hoitoon ja parantumaan, voisit kohdentaa fokuksen itseesi ja lapsiisi. Miten minä voin, miten lapset voivat, olemmeko onnellisia? Mitä MINÄ voin tehdä jotta MINUN elämäni olisi OK tänään, huomenna ja ylihuomenna?
      Miehellähän ei ole ongelmaa, hänen mielestään kaikki on mainioimmin. On nöyrä passaava akka ja paikka jossa voi huoletta päästellä kaikki höyryt ulos, ihan itsevaltiaan elkein.

    • mielenvikaista

      lisäksi vielä huorittelee ja ilkkuu ja irvistelee etten mahda hänelle mitään. eikä kukaan mahda. poliisitkin on hakeneet sen muutamia kertoja .

    • mielenvikaista

      minä tykkään laittaa kotia kauniiksi ja viihtyisäksi, mutta jos ostan jonkin sisustustavaran, niin monta kertaa on mieheni paiskannut raivoissaan lattiaan tai hajottanut muuten. hän ei tykkää kauniista ja siististä kodista.mutta miehet on niin erilaisia kun naiset. ne ei arvosta siisteyttä. omat poikani arvostavat ja pitävät kotinsa siistinä.eivät ole nykyisen miehen lapsia.joskus joku kaunis tavara piristää mieltä, mutta mies ei ymmärrä.kukkiakaan ei ole ostanut kertaakaan.

    • hullunystävä

      Tota mistähän hullujen huoneesta on miehesi päässyt kotiin ? Pidätkö ihan oikeesti tollastakäytöstä normaalina . Sinulla on mielisairasmies. Lyhesti ja ytimekkäästi. Haluatko elää sen kanssa todella ??
      Vääristynyt elämänasenne. Kaikki kaunis on paskaa joka on tuhottava. Miksi.. ? pelottaisi tuollaisen kanssa olla saman katon alla. Kyllä raivohullu joka tarvitsee lääkitystä on sellaine joka raivoaa itsekseen selvinpäin. Ikävä kyllä.

    • mielenvikaosta

      olen kyllä yrittänyt sitä hoitoon, mutta kun se ei sinne halua.nykyään saa olla vaikka kuinka hullu, niin vasten tahtoisesti ei saa laittaa ketään hoitoon. ja olen ehdottanut sille eroa, niin ei suostu. sanoin että jos mun kanssa on niin vaikeaa niin paras että lähtee. mutta pelkää varmaan mihin yhteiskunta hänet laittaa kun on riehujaluonne. vuosia olen yrittänyt siitä erota, mutta ei se suostu eroamaan..en ymmärrä että se ei pidä kauniista tavaroista, tunnen sen yhden kaverin joka sitä puolustaa ja haukkuu minua vaativaksi. mutta minusta ei ole liian vaativaista, jos piristää itseään jollain kauniilla esineellä.kun ei muutakaan iloa ole elämässäni ja jos on liian siisti asunto, niin se sotkee.en jaksa enää siivota kun ei pysy siistinä, nyt on rauhallista kun se nukkuu.nautin näistä yön hetkistä, kun on rauhallista, mutt aamulla taas haukkuminen alkaa.

    • Icefall

      Onko sinulla turvaverkosta, henkilöitä johon voit luottaa. Ota kimpsut ja kampsut ja lähde tämän turvaverkostosi luokse. Varaudu että huushollisi, jonka jätit ei ole entinen. Aika, jonka vietät turvaverkostosi luona tulee sinun itsesi määritellä. Aika etsiä uusi asunto ym.

    • VoikoTääOllaTotta

      Aloittajalla ei sitten ole käynyt mielessä pistää tuota riehujaa ulkoruokintaan, tai lähteä itse lätkimään? Miksi ihmeessä ihmiset roikkuu tuollaisessa suhteessa ja sitten ruikuttaa keskustelupalstoilla elämän rankkuutta..? Yksinkertainen neuvo: ukko pihalle, tai läde itse lätkimään, elämä helpottuu kummasti.

    • Ikisinkkumies

      Pitäiskö sun erota?

    • Kilttis

      mul ei ole tyttöystävää koska en ole raivohullu. rauhallinen vakaa mies ei kai saa naisia.

    • gdfgdg

      Ei kai se eroaminen hänen suostumustaan vaadi, sen kun lähdet lätkimään ja paperit vetämään. Ihme ämpyilyä. Taidat jotenkin sairaasti nauttia tuosta kun et tee asialle mitään. Jos kuviossa on lapsia niin on suorastaan rikos, että et vie heitä pois tuosta tilanteesta. Jos et itse kaipaa parempaa elämää niin anna se edes heille.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onks sulle väliä, jos jokin kaivattusissa

      ei ole täydellistä? Esim. venytysmerkit, arvet, selluliitti, epäsymmetriset rinnat, vinot hampaat jne?
      Ikävä
      87
      4698
    2. Ei sinussa ollut miestä

      Selvittämään asioita vaan kipitit karkuun kuin pikkupoika.
      Ikävä
      134
      4223
    3. Shokkiyllätys! 31-vuotias Hai asuu vielä "kotona" - Anna-vaimon asenne ihmetyttää: "No ei tämä..."

      Hmmm, mitenhän sitä suhtautuisi, jos aviomies/aviovaimo asuisi edelleen lapsuudenperheensä kanssa? Tuore Ensitreffit-vai
      Ensitreffit alttarilla
      36
      2795
    4. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      213
      1835
    5. Olet elämäni rakkaus

      On ollut monia ihastumisia ja syviäkin tunteita eri naisia kohtaan, mutta sinä olet niistä kaikista ihmeellisin. Olet el
      Ikävä
      37
      1367
    6. Missä Steffe hiihtää?

      Missä reppuli luuraa? Ei ole Seiskassa mitään sekoiluja ollut pariin viikkoon? Onko jo liian kylmä skulata tennistä ulko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      25
      1339
    7. Wiisaat Lappajärvellä iät.

      Nyt nimiä listaan menneistä ja nykyisistä Wiisaista Lappajärveläisistä. Itseäkin voi tuoda esille kaikessa Wiisaudessa.
      Lappajärvi
      12
      1316
    8. Ratkaiseva tekijä kiinnostuksen heräämisessä

      Mikä tekee deittikumppanista kiinnostavan? Mitä piirrettä arvostat / et arvosta?
      Sinkut
      67
      1278
    9. Milloin nainen, milloin?

      Katselet ja tiedän, että myös mieli tekee. Voisit laittaa rohkeasti viestin. Tiedät, että odotan. Ehkä aika ei ole vielä
      Ikävä
      61
      1243
    10. Seiska: Konsta Hietanen ja Aami-rakas iltamenoissa - Salkkareista Aami täräyttää: "Sarja oli..."

      Konsta Hietanen jätti Salatut elämät -draamasarjan tänä syksynä. Konstaa kyllä kaivataan vieläkin Salkkareissa! Lue li
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1222
    Aihe