raivohullu mies

mielenvikaista

mulla on mies joka on raivohullu selvinkin päin. agressiivinen luonne ja hajottaa kodissani irtaimistoa kun saa raivarin.silloin potkiikodinkoneisiin lommoja ja heittelee ja särkee astioita.eivät ota hoitoon, kun ei halua sinne mennä. onko muitakin joilla on tämmöinen mies.

10

1070

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • peilisäpäleinä

Ei takuulla ole. Teillä on siis lapsiakin katselemassa miehen raivonäytöksiä?
      Tarvitset itse hoitoa. Mene terveyskeskukseen tai muuhun paikkaan missä läheisriippuvuutta ja perheväkivaltaan uhriutumista osataan hoitaa.
      Ihan ystävyydessä, miksikähän juuri sinulla on aggressiivinen raivohullu mies? Miksi miehesi ei möykkää naapurin Katrin huushollissa, ja miksi sinulla ei ole yhtä kilttiä miestä kuin itse olet?
      Tietenkään sinulla ei voi olla hyvää miestä ennen kuin olet päässyt eroon nykyisestäsi. Ja naapurin sinkkunainen ei moista mesomista katselisi varttia kauempaa vaan komentaisi ukkosi ulos, tarvittaessa poliisivoimin. Ts. sen sijaan että mietit miten voisit auttaa miestä hoitoon ja parantumaan, voisit kohdentaa fokuksen itseesi ja lapsiisi. Miten minä voin, miten lapset voivat, olemmeko onnellisia? Mitä MINÄ voin tehdä jotta MINUN elämäni olisi OK tänään, huomenna ja ylihuomenna?
      Miehellähän ei ole ongelmaa, hänen mielestään kaikki on mainioimmin. On nöyrä passaava akka ja paikka jossa voi huoletta päästellä kaikki höyryt ulos, ihan itsevaltiaan elkein.

• mielenvikaista

lisäksi vielä huorittelee ja ilkkuu ja irvistelee etten mahda hänelle mitään. eikä kukaan mahda. poliisitkin on hakeneet sen muutamia kertoja .

• mielenvikaista

minä tykkään laittaa kotia kauniiksi ja viihtyisäksi, mutta jos ostan jonkin sisustustavaran, niin monta kertaa on mieheni paiskannut raivoissaan lattiaan tai hajottanut muuten. hän ei tykkää kauniista ja siististä kodista.mutta miehet on niin erilaisia kun naiset. ne ei arvosta siisteyttä. omat poikani arvostavat ja pitävät kotinsa siistinä.eivät ole nykyisen miehen lapsia.joskus joku kaunis tavara piristää mieltä, mutta mies ei ymmärrä.kukkiakaan ei ole ostanut kertaakaan.

• hullunystävä

Tota mistähän hullujen huoneesta on miehesi päässyt kotiin ? Pidätkö ihan oikeesti tollastakäytöstä normaalina . Sinulla on mielisairasmies. Lyhesti ja ytimekkäästi. Haluatko elää sen kanssa todella ??
      Vääristynyt elämänasenne. Kaikki kaunis on paskaa joka on tuhottava. Miksi.. ? pelottaisi tuollaisen kanssa olla saman katon alla. Kyllä raivohullu joka tarvitsee lääkitystä on sellaine joka raivoaa itsekseen selvinpäin. Ikävä kyllä.

• mielenvikaosta

olen kyllä yrittänyt sitä hoitoon, mutta kun se ei sinne halua.nykyään saa olla vaikka kuinka hullu, niin vasten tahtoisesti ei saa laittaa ketään hoitoon. ja olen ehdottanut sille eroa, niin ei suostu. sanoin että jos mun kanssa on niin vaikeaa niin paras että lähtee. mutta pelkää varmaan mihin yhteiskunta hänet laittaa kun on riehujaluonne. vuosia olen yrittänyt siitä erota, mutta ei se suostu eroamaan..en ymmärrä että se ei pidä kauniista tavaroista, tunnen sen yhden kaverin joka sitä puolustaa ja haukkuu minua vaativaksi. mutta minusta ei ole liian vaativaista, jos piristää itseään jollain kauniilla esineellä.kun ei muutakaan iloa ole elämässäni ja jos on liian siisti asunto, niin se sotkee.en jaksa enää siivota kun ei pysy siistinä, nyt on rauhallista kun se nukkuu.nautin näistä yön hetkistä, kun on rauhallista, mutt aamulla taas haukkuminen alkaa.

• Icefall

Onko sinulla turvaverkosta, henkilöitä johon voit luottaa. Ota kimpsut ja kampsut ja lähde tämän turvaverkostosi luokse. Varaudu että huushollisi, jonka jätit ei ole entinen. Aika, jonka vietät turvaverkostosi luona tulee sinun itsesi määritellä. Aika etsiä uusi asunto ym.

• VoikoTääOllaTotta

Aloittajalla ei sitten ole käynyt mielessä pistää tuota riehujaa ulkoruokintaan, tai lähteä itse lätkimään? Miksi ihmeessä ihmiset roikkuu tuollaisessa suhteessa ja sitten ruikuttaa keskustelupalstoilla elämän rankkuutta..? Yksinkertainen neuvo: ukko pihalle, tai läde itse lätkimään, elämä helpottuu kummasti.

• Ikisinkkumies

Pitäiskö sun erota?

• Kilttis

mul ei ole tyttöystävää koska en ole raivohullu. rauhallinen vakaa mies ei kai saa naisia.

• gdfgdg

Ei kai se eroaminen hänen suostumustaan vaadi, sen kun lähdet lätkimään ja paperit vetämään. Ihme ämpyilyä. Taidat jotenkin sairaasti nauttia tuosta kun et tee asialle mitään. Jos kuviossa on lapsia niin on suorastaan rikos, että et vie heitä pois tuosta tilanteesta. Jos et itse kaipaa parempaa elämää niin anna se edes heille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      457
      3908
    2. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      318
      1662
    3. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      116
      1486
    4. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      89
      1454
    5. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1388
    6. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      59
      1346
    7. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      50
      1276
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      1204
    9. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      44
      1059
    10. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      33
      1047
    Aihe