mulla on mies joka on raivohullu selvinkin päin. agressiivinen luonne ja hajottaa kodissani irtaimistoa kun saa raivarin.silloin potkiikodinkoneisiin lommoja ja heittelee ja särkee astioita.eivät ota hoitoon, kun ei halua sinne mennä. onko muitakin joilla on tämmöinen mies.
raivohullu mies
10
982
Vastaukset
- peilisäpäleinä
Ei takuulla ole. Teillä on siis lapsiakin katselemassa miehen raivonäytöksiä?
Tarvitset itse hoitoa. Mene terveyskeskukseen tai muuhun paikkaan missä läheisriippuvuutta ja perheväkivaltaan uhriutumista osataan hoitaa.
Ihan ystävyydessä, miksikähän juuri sinulla on aggressiivinen raivohullu mies? Miksi miehesi ei möykkää naapurin Katrin huushollissa, ja miksi sinulla ei ole yhtä kilttiä miestä kuin itse olet?
Tietenkään sinulla ei voi olla hyvää miestä ennen kuin olet päässyt eroon nykyisestäsi. Ja naapurin sinkkunainen ei moista mesomista katselisi varttia kauempaa vaan komentaisi ukkosi ulos, tarvittaessa poliisivoimin. Ts. sen sijaan että mietit miten voisit auttaa miestä hoitoon ja parantumaan, voisit kohdentaa fokuksen itseesi ja lapsiisi. Miten minä voin, miten lapset voivat, olemmeko onnellisia? Mitä MINÄ voin tehdä jotta MINUN elämäni olisi OK tänään, huomenna ja ylihuomenna?
Miehellähän ei ole ongelmaa, hänen mielestään kaikki on mainioimmin. On nöyrä passaava akka ja paikka jossa voi huoletta päästellä kaikki höyryt ulos, ihan itsevaltiaan elkein. - mielenvikaista
lisäksi vielä huorittelee ja ilkkuu ja irvistelee etten mahda hänelle mitään. eikä kukaan mahda. poliisitkin on hakeneet sen muutamia kertoja .
- mielenvikaista
minä tykkään laittaa kotia kauniiksi ja viihtyisäksi, mutta jos ostan jonkin sisustustavaran, niin monta kertaa on mieheni paiskannut raivoissaan lattiaan tai hajottanut muuten. hän ei tykkää kauniista ja siististä kodista.mutta miehet on niin erilaisia kun naiset. ne ei arvosta siisteyttä. omat poikani arvostavat ja pitävät kotinsa siistinä.eivät ole nykyisen miehen lapsia.joskus joku kaunis tavara piristää mieltä, mutta mies ei ymmärrä.kukkiakaan ei ole ostanut kertaakaan.
- hullunystävä
Tota mistähän hullujen huoneesta on miehesi päässyt kotiin ? Pidätkö ihan oikeesti tollastakäytöstä normaalina . Sinulla on mielisairasmies. Lyhesti ja ytimekkäästi. Haluatko elää sen kanssa todella ??
Vääristynyt elämänasenne. Kaikki kaunis on paskaa joka on tuhottava. Miksi.. ? pelottaisi tuollaisen kanssa olla saman katon alla. Kyllä raivohullu joka tarvitsee lääkitystä on sellaine joka raivoaa itsekseen selvinpäin. Ikävä kyllä. - mielenvikaosta
olen kyllä yrittänyt sitä hoitoon, mutta kun se ei sinne halua.nykyään saa olla vaikka kuinka hullu, niin vasten tahtoisesti ei saa laittaa ketään hoitoon. ja olen ehdottanut sille eroa, niin ei suostu. sanoin että jos mun kanssa on niin vaikeaa niin paras että lähtee. mutta pelkää varmaan mihin yhteiskunta hänet laittaa kun on riehujaluonne. vuosia olen yrittänyt siitä erota, mutta ei se suostu eroamaan..en ymmärrä että se ei pidä kauniista tavaroista, tunnen sen yhden kaverin joka sitä puolustaa ja haukkuu minua vaativaksi. mutta minusta ei ole liian vaativaista, jos piristää itseään jollain kauniilla esineellä.kun ei muutakaan iloa ole elämässäni ja jos on liian siisti asunto, niin se sotkee.en jaksa enää siivota kun ei pysy siistinä, nyt on rauhallista kun se nukkuu.nautin näistä yön hetkistä, kun on rauhallista, mutt aamulla taas haukkuminen alkaa.
- Icefall
Onko sinulla turvaverkosta, henkilöitä johon voit luottaa. Ota kimpsut ja kampsut ja lähde tämän turvaverkostosi luokse. Varaudu että huushollisi, jonka jätit ei ole entinen. Aika, jonka vietät turvaverkostosi luona tulee sinun itsesi määritellä. Aika etsiä uusi asunto ym.
- VoikoTääOllaTotta
Aloittajalla ei sitten ole käynyt mielessä pistää tuota riehujaa ulkoruokintaan, tai lähteä itse lätkimään? Miksi ihmeessä ihmiset roikkuu tuollaisessa suhteessa ja sitten ruikuttaa keskustelupalstoilla elämän rankkuutta..? Yksinkertainen neuvo: ukko pihalle, tai läde itse lätkimään, elämä helpottuu kummasti.
- Ikisinkkumies
Pitäiskö sun erota?
- Kilttis
mul ei ole tyttöystävää koska en ole raivohullu. rauhallinen vakaa mies ei kai saa naisia.
- gdfgdg
Ei kai se eroaminen hänen suostumustaan vaadi, sen kun lähdet lätkimään ja paperit vetämään. Ihme ämpyilyä. Taidat jotenkin sairaasti nauttia tuosta kun et tee asialle mitään. Jos kuviossa on lapsia niin on suorastaan rikos, että et vie heitä pois tuosta tilanteesta. Jos et itse kaipaa parempaa elämää niin anna se edes heille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113445MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681868Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin801178Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt209872- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59816Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768