Armosta osalliset - temmataan Jeesusta vastaan

Blogista

Vaikka Jumalan armo on ilmestynyt pelastukseksi KAIKILLE ihmisille, niin miksi toiset jäävät osattomaksi tästä armosta, joka on 100% lahja?
1.Kaikille ei tarjota sitä
2.Toiset eivät ota sitä vastaan
3.Jotkut menettävät sen kun eivät tee parannusta
4. Armosta voi lähteä pois
Mutta jokainen pääsee Jeesusta vastaan ylöstempauksessa ainoastaan armosta
Jeesus tulee pian.
http://www.armo.info/blogi/tekij%C3%A4/Keijo/

14

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyväon

      Ne vaihtoehdot olemassa.

      • xzxzxxz

        xzzxzx


    • Herätykseksi

      Ne pääseen osllisiksi ylstempaukseen jotka lähtevät YHTÄ olevasti ja kaikessa YHTÄ pitävästi, Totuudessa YKSI mielisesti, keskinäisessä rakkaudessa ja hulenpitoyhteydessä maailmalle valkeudeksi ja maalle suolaksi riittävällä tavalla elävästi ja toimivasti / vaikuttavasti, Hänen apostolista seurakuntaa ja seurakuuntiaan / sitä Jumalan valtakunta yhteyden / yhtenäisyyden jokaista jäsentään myöden Raamatun UT mukaisuudessa / Hänessä mahdollistavaa, pelastukseksi Krist. vaihtoehtoa rakentamaan alkavasti / kaikessa täydellisyys päämäääisesti rakentaviksi. Vasa siinä yhtyeydessä mahdollisuus päästä kasvamaan siihen lopulliseen perastukseen / ylös ottoon kelvollisuuteen, siihen tahrattomuuteen ja rypyttömyyteen, siihen Lain / Laillisuuden täyttymyksen, = Krist. Rakkaus, joka ei ole kenellekään pahaksi, epäitsekkyyteen.

      Tänä päivänä kaikkissa erinimisisä eri seurakunnissa elettään kussakin ja kukin muista ja muusta niin väliä itsekkyyden mukaisesti, vain OMA puolueellisesti, toisiaankin / Kristusta Jeesesta kohtaan rakkaudettomasti. Hänta ja Hänen kaikille hyväksi maailmalle valkeudeksi ja maalle suolaksi, Hänen kirkkaudeksi ja kunniaksi asiaa, tarkoitusta ja tavoitetta laimin LYÖVÄSI, Hänelle ja uskollisilleen tuskaa ja turhaa vaivaa tuottavasti.

      Jeesuksen nimessä... muistuttaen ja valistaen. vähäinen, Totuudessa pysyvä ja mukaisesti elävä ja toimiva palvelijansa ja seuraajansa.

    • Aloitukselle ISO Amen! Juuri näin se menee, mulla ei ainakaan ole mitään lisättävää.

      • sinettisormus1

        AAMEN!


      • Vieläkinolemassa

        Yksimielistä porukkaa siis.


    • ykst

      Mikä Raamatunkohta sanoo ettei kaikille tarjota Jumalan armoa?

      Liittyykö se jotenkin lauseeseen: " ei armoa armottomalla "

      Jos joku ihminen ei kuule koskaan evankeliumia, esim. viidakkossa jossain muita ihmisiä karttavassa eristyneessä heimossa tai jossain orjatyövoiman kaivoksessa Pohjois-Koreassa, jossa ihminen voi syntyä, elää 54 vuotta ja sitten kuolla ilman sanaakaan evankeliumista.

      Eikö heille ollut jokin vaihtoehtoinen tapa pelastua? Että heidät tuomittaisiin jonkin homman mukaan en vaan muista minkä mukaan, mutta jotenkin ihminen olisi kuin tietoinen jotenkin jostakin.

      • Mun mielestäni Roomalaiskirjeen 2. luvun jakeet 14-16 voisi ymmärtää niin, että tällaiset ihmiset tuomitaan tekojensa & sydämensä asenteen mukaan. "Pakanakansatkin, joilla ei ole lakia, saattavat luonnostaan tehdä, mitä laki vaatii. Silloin pakanat, vaikkei heillä lakia olekaan, ovat itse itselleen laki. Näin he osoittavat, että lain vaatimus on kirjoitettu heidän sydämeensä. Siitä todistaa heidän omatuntonsakin, kun heidän ajatuksensa syyttävät tai myös puolustavat heitä. Tämä tulee näkyviin sinä päivänä, jona Jumala minun julistamani evankeliumin mukaisesti tuo ihmisten sisimmätkin salaisuudet Kristuksen Jeesuksen tuomittaviksi. "


    • Jeesuspelastaa

      Herraa odotetaan. Toivossa eletään. Uskossa kilvoitellaan. Hengessä taistellaan. Voittajana selvitään, koska Jeesus on jo voittanut.

    • aaaaaaab

      Pysykää Kristuksessa.

    • 123123

      Hei!
      Mitä se tarkoittaa, kun kaikille EI tarjota tätä armon lahjaa?

      • samaamietin

        Minäkin tätä kohtaa mietin?!? Eikös sitä nyt kaikille tarjota kuitenkin?

        Kuka osaa selittää tämän kohdan joka tuntee Raamattua ja Sanaa?


    • Yökk

      Itse katson maailmaa uusin silmin! Ihmisiä köpöttelee sinne tänne ja kohta ei oikeastaan kävele! Tuulenvireyskö tämä oikeastaan on! Näurattaa päsmärit työpaikoilla ja pitäisi tingilllä vetää! Mitä tästä kaikesta voitetaan? Sama murju pysyy kuin tähänkin asti ja sitten vielä repiä itsensä kappaleiksi! Ihan kuin olisi tämän maailmankaikkeuden vastuuhenkilö? Kuitenkin mitä rupisimmissa olosuhteissa! En ota enää steressiä mistään!

    • keskohti

      Aamen.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      413
      8867
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      58
      2384
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      37
      1748
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      27
      1619
    5. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      86
      1380
    6. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      120
      1322
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      359
      1201
    8. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      18
      1073
    9. Kuvaile kaivattuasi kolmella

      Emojilla. Oma vastaus 💨🚮💣
      Ikävä
      125
      1049
    10. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      54
      1022
    Aihe