Kahden viikon Nutrilett -dieetti, tuloksia

Plplplplpl

Aloitan tulevana maanantaina (2.3) kahden viikon Nutrilett dieetin 330ml smoothieilla. Kirjaan tuloksia tähän keskusteluun ja tarkemmin blogiini:
http://drawanelephant.blogspot.fi/

Smoothieita ostin 4kpl/päivä, eli yhteensä 56 kappaletta, niille hinnaksi tuli n. 100 euroa toknetistä.

14

261

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ljjrlw

      Kirjaapa sitten myös vuoden ja kahden päästä niin päästään näkemään, kuinka monikertaisesti kitudieetin jälkeen kilot kertyy. Ja laita foto niin nähdään, mikä on laiha läski, jos joskus laihaksi asti pääset. Säästä läskit laihduta lihakset!

      • jeejeejeesus

        - "Niin nähdään miltä laiha läski näyttää"
        Voi juku, eli kyseessä on niin harvinainen ilmiö ettet ole päässyt sitä vielä näkemään. Urbaani väinämöinen, turbaani päässä oon sun painajainen joka öinennn


    • veDessäonvärittaivaan

      Älä aloita nutraamista! Aloita ennemmin aamusi puurolatuasella, jatkat päivääsi lämpimillä vihanneksilla kanafileen kera, iltaa lähestyt lohisalaatilla. Illan pimetessä blogiasi rustaillessa napostelet kouralliusen pähkinöitä!

      • Nauttien-hoikaksi

        Toivottavasti moni näkee järkevän ja toimivan, terveellisen elämäntapasi.
        Tuohon vielä lisäisin nautittavia kävelyjä valoisassa keväässä ja
        hieman yogaa tasapainotukseksi ja hengityksen parantamiseksi ja
        pikkuisen voimavoimistelua lihasten herättämiseksi.
        Olen alkanut itse vastaavaa ja se vaikuttaa ensi kerrasta.


    • 141411441

      Eikös niitä kuulu juoda 5kpl päivä?

    • makuratkaisi

      Katselin apteekissa, mitä paljonko Nutrilett ateria sisältää kaloreita. Ihan maun perusteella totesin mieluummin syöväni keittoja ja salaatteja, jotka olen omin kätösin tehnyt.

      • Nauttien-hoikaksi

        Maukasta ja miellyttävää! Satoja enzyymejä ja vitamiineja ja
        kohta saa puhtaasta luonnosta nokkosta ja voikukkaa
        terveysjoumiin kuten spirulinaan "sukulaisineen".
        Vielä, kun nauttii arvostaen kaikista ihanista väreistä,muodoista
        niin taiteelliset kyvyt heräävät.
        Ostin uudet yksinkertaiset vesivärit, lainasin taidekirjoja kirjastosta
        ja nyt mennään luontoon maalaamaan niin kurniva vatsa unohtuu...


    • lkjöljjö

      On olemassa paljon ihmisiä, joiden älyllinen kapasiteetti on heikko. He valitsevat aina näitä typeryyksiä lajissa kuin lajissa ja markkinointimiehet hierovat käsiään. Jojoilkoon vaan, kunhan maksavat itse kustannukset tulevista sairauksistaan ja tolkuttomista liikakiloistaan.

      • Jeejeejeesus

        Voi juku onpa täällä kiukkuista porukkaa.

        Rauhoittukaa höpsöjen väitöstenne kanssa, jätän ne auttamatta noteeraamatta.

        Olkaa hyvä ja jatkakaa ilman minua herra ja rouva negatiivi lihikset. Heissulivei


      • jacktherooster

        Joo palsta on täynnä vihaisia mussuttajia, mutta minkäs teet. Jokaisen kannattaa laihduttaa, niin kuin itse haluaa - tai olla laihduttamatta. Missään ei tapaa niin negatiivisia "ihmisiä" , kuin täällä:)


    • Tiedrtään

      Täällä on suuri tiedon määrä huonoista laihdutus konsteista joihin nutraus kuuluu! Sillä kukaan ei tunne yhtäkään nutraamalla pysyvästi laihtunutta, pelkkiä turpoavia jojoja vaan!

    • kikkikiliii

      Mitenkäs on nutraus sujunut ja paljonko on painoa pudonnut? Itsekin ajattlin kokeilla.

    • pitiArvata

      Heh tais todeta toivottomaksi urakaksi, kun bnloginsakin on poistanut!

      • Nauttien-hoikaksi

        Mitenkähän sen löysän ja ryppyisen nahan kanssa on, kun tuolla nopeudella laihduttaa?
        "Vatsalaukkupienennyksissä" luvataan löystyneen ihon leikkausta, koska poimuihin tulee helposti sieniä ja muuta elävää. Sitä ei kuitenkaan monelle suoda lupauksesta huolimatta.
        Jos saan sen leikkauksen niin valtavat arvet jäävät ympäri kehoa.
        Kyllä siinä vaiheessa tyytyisi jo järkevään pudotukseen!
        Laihdutus tuo vain kevyemmän kehon, mutta jos luulee sen olevan oikotie onneen, niin
        tulee pettymään pahasti!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      377
      1451
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      104
      1263
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      114
      1187
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      158
      1072
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      41
      951
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      886
    7. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      796
    8. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      790
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      85
      777
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      166
      662
    Aihe