RATSASTUS ON IHANAA!

heppatyttöööö

Mun eka ratsastus tunti oli ihana ja ehkä vähän hankala. Mä menin hevosen selkään ja opettaja sano että "kävele vähän." oli sattunut pieni väärinkäsitys ja luuli että olen jo vanha konkari. Sanoin että "en ole koskaan ratsastanut." katto mua hetken ja nauro. Sano "pääopelle" joka istu kipeenä katsomossa. Seki oli ihan what?! No ei siinä mitään. Se sitten talutti mua aluksi käynnillä ja kysy haluunko ravata. Sanoin okei ja sitten sitä mentiin. Oli muuten vähän pelottavaa.
Sitten haki pitkän remmin ja pisti mutta ohjaamaan! Sano että hyvin se menee... No... Ihan hyvin se meni. Aluksi käyntiä. Ei ollen halunnut liikkua, mutta ole vähän tönäisi ja sanoi "liikus nyt." lähti sitten ja eka mentiin ympäri maneesia käynnillä. Osasin kuulemma hyvin. Sitten mun piti ohjata kun se ravas! No meni hyvin kunnes mun piti koittaa isossa ympyrässä käyntiä. Oli helppoa joten piti sitten mennä ympyrää tavaten. Se oli hankalaa, ja hevonen ei tahtonut tavata. Sitten työnsi raipan käteen... Piti potkasta kylkeen ja heilauttaa raippaa nii johan lähti! Pysähteli ja uudestaan vaa. Lopussa rauhallista kävelyä. Oli kivaa! Oli vaan kokeilutunti mutta meren varmasti alkeiskurssille. Hevosen nimi oli Usva.

6

174

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • alkuperänen

Siis ravata.

• Kasiro

Tervetuloa ratsastuksen vauhdikkaaseen ja tapahtumarikkaaseen maailmaan. Muista että tulet myös putoamaan mutta älä anna sen pelästyttää. En tiedä ketään joka ei olisi pudonnut joskus.
      Mitä enemmän opit, sen vähemmän huomaat tietäväsi! Kuulostaa hullulta eikö totta?

• alkuperänen

Kiitos! Kyllä kuulostaa ja en minä putoamista pelkää, kunhan en nyt vaan selkärankaa katko ;)

• Heikolta

Menisin ittekki ratsastelee

• Heppamummu

Sammissako ratsastit, kun Usvan sait hepaksesi?

Usva on aivan ihana, ja sopii just aloittelijalle! Joka siis minäkin olen. Jos vielä pääsit Erjan hyvään opetukseen niin en yhtään ihmettele että ihastuit hommaan.

Tsemppiä!

Se on tosiaan totta, että tässä lajissa oppiessaan oppii miten vähän osaa ! Siks just se on ihanaa!

• alkuperänen

Kiitos. No olin itse asiassa alaspäin ratsastus keskuksessa mutta en tiedä jos sen lempinimi on sammi... :)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      64
      3235
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      3087
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      42
      2447
    4. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      100
      2197
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1903
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1800
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1616
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      85
      1405
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1290
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      81