Työ pilaa elämänlaatuni

työvituttaa

Työnteko pilaa elämänlaatuni, työ on fyysisesti raskasta vuorotyötä, työympäristö on ankea ja meluisa, ylipäätään työssäkäynti v1tuttaa, sinne pitää mennä vaikka ei jaksaisi, siellä pitää olla 8 tuntia päivässä, päivän parhaat tunnit menevät yleensä siihen ja korvaukseksi saa huonon palkan josta verottaja hyötyy enemmän kuin minä itse.
Toiset mainostaa nauttivansa elämästä esim. opiskelun välivuosina, sellainen on luksusta johon läheskään kaikki eivät voi päästä vaan työn orjana raadettava ainut elämänsä jollekin riistäjäfirmalle ja siitäkin vähästä valtio vie suuren osan välistä heittäen senkin rahan hukkaan johonkin kreikkalainoihin.
Voi v1ttu että voi ihmiselämä olla surkeaa, miksi ei voi olla jotain perustuloa että halutessaan saisi vaikka välillä pitää vapaavuoden ja nauttia vaihteeksi tästä ainoasta elämästään??!!

13

50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vapaalle

      Koeta saada Vuorotteluvapaa järjestetyksi,vaikka se kokonainen vuosi.

    • Vitutus-

      Tuota se on. Mua kans vituttaa työ. Ei oo yhtään haastavaa.

    • nallekin

      Olet oikeassa työ ottaa enemmän kuin antaa varsinkin sellainen jossa joutuu oikasti tekemään jotain eikä selviä pelkästään tarinoimalla. Joka tapauksessa suurin osa työstä mitä tehdään on vahingollista ihmisille sekä ympäristölle. Luonnollisesti johtajat tosin hyötyvät suuren palkan ja etujen myötä.

      Eikä heitä kiinnosta meneekö lopputuote sotilaallisiin tarkoituksiin vaiko minne lie kunhan rahaa vain tulee.tämä on totuus. Orjatyö ei koskaan lopu maailmasta se vaihtaa vain muotoaan. Kaikenlaiset karenssit pitävät huolen että tavallisella ihmisellä ei juuri muuta mahdollisuutta ole kuin tehdä työtä joka ei hyödytä muuta kuin pientä osaa maapallon väestöstä ja joka loppujen lopuksi tuhoaa maapallon.

      • eläkeukko

        Ryhdypä kokeeksi vaikka yrittäjäksi. Se antaa mahdollisuuden Tehdä kaikkea kivaa. Ei ole pakko olla kenenkään orjana. Tittelinkin voi ottaa ,toimitusjohtaja. Niinä aamuina kun ei huvita, tai jaksa muuten vaan viihteen jälkeen kääntää korkeintaan kylkeä, ja ajattelee , kerkeäähän nuo hommat tehdä vielä.
        Sitten kun haluat vielä hyötyä pyydät Te keskukselta että saisit kurssittaa 20 uutta virkeää työntekijää firmaasi.
        Kun sitten et enää loppuun palaneena jaksa tehdä mitään voitkin mennä uusiutuneena ihmisenä kortistoon.
        Sieltä sinut kutsutaan johonkin yleishyödylliseen toimintakeskukseen työnjohtajaksi.
        Entinen yrittäjä ja toimitusjohtaja


    • kainovienola

      Aloittaja hyvä, ehkä voisit kokeilla elämää ilman työtä. Voi sitä vapautta ja nautintoa! Sossun alennetulla toimeentulotuella.

      • xwrvyum

        Niin tai ehkä johtajat voisivat alkaa kantamaan sitä vastuuta mikä heille kuuluu ja mitä ovat vältelleet. Tähän saakka on nautittu vain eduista ja siirrelty palloa toisille ja kerrottu valheita tyyliin että kyllä meillä hoidetaan ja kyllä meillä asiat ovat kunnossa. Annettu väärää kuvaa muulle maailmalle.


      • työvituttaa

        Olen minä joskus ollut työtönkin eikä sekään ollut herkkua rahattomuuden vuoksi. Tämä yhteiskunta on jotenkin perustavalta laadultaan viallinen, aina on tavallisen ihmisen kannalta elämä vinossa jotenkin olennaisella tavalla :-/


    • 3210

      työtä sinun pitää tekemään jotta leipää syöt....eikö asia selvä.

      • raadappaitse

        raamattu on vissiin orjuuttajien kirjoittama, ei ihme että kirkosta erotaan massoittain tänä päivänä...


      • eläkeukko
        raadappaitse kirjoitti:

        raamattu on vissiin orjuuttajien kirjoittama, ei ihme että kirkosta erotaan massoittain tänä päivänä...

        Ei vissiin ,vaan niin..Raamatulla ja Jumalan pelolla ihmiset ennen pidettiin kurissa. Se oli ainut kirja jonka ohjeilla mentiin.


    • eikiiinnosta

      Työpäivän jälkeen ei jaksa mitään harrastaa tai ei voi vuorotyön takia.
      sitten kun tinkii kaikesta ostovoimasta ja harrastuksista niin ei kannata ihmetellä miksei paskaduunit maistu. Saiso edes kunnon palkkaa mutta kun ei saa sitäkään

    • ghgfjj

      Opintoja? Täyttyykö aikuiskoulutustuen edellytykset? Opintovapaatahan työnantajan pitää myöntää.

    • eläkeukko

      Työpaikka ei ole mikään viihtymispaikka. Se on paikka jossa tehdään ne työt johon sinut on palkattu. Vapaa-aika on sitä varten että silloin viihdytään.
      Tietenkin on hienoa että jaksat kuitenkin ajatella miten olisi kiva makailla vaikka etelän auringossa kun toiset sen maksaa.
      Jonkun on vaan ne työt tehtävä, on se sitten mukavaa tai ikävää.
      Itsekkin pitäisin sen 600e kk mieluummin eläkkeestä itselläni ,kuin antaisin sen toisten elättämiseen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1940
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1529
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      136
      1343
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1308
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1230
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      271
      1019
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      972
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      107
      935
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      112
      902
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      48
      751
    Aihe