MIDI-USB -johdon kanssa vähän ongelmia...

Aloittelija

Eli ostin tällaisen: http://www.musacorner.fi/leem_usb_md10?search=leem usb
Minulla on Casio Privia PX-110 -digitaalipiano.

Eli piano pitäisi saada toimimaan johdolla FL Studio 11 -ohjelmassa. En ymmärrä mitään niistä channel- ja port-jutuista, ja mitä pianossa pitäis vaihtaa ja siiten ohjelmassa? Oon yrittänyt vaihtaa pianossa sitä lähetyskanavaa sen käyttöohjeiden mukaan, ja laittanu siellä Options -> MIDI settings paikassa kaikkiin kohtiin numeroksi 2, kun ensin olin painanut pianossa pohjassa sitä funktion-nappia ja painoin mustaa kosketinta kaksi kertaa.

9

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • flflfl
    • 8uythekwo

      Kokeiles mennä siellä FL studio 11 asetuksiin ja siellä se midi asetus, jos en väärin muista niin alhaalta siellä midi asetuksista löytyy scan midi kohta, jonka kait pitäis sitten löytää tuo sun midi-soitin eli tuo casio.

      Tietysti sulla pitää olla tuo casio päälle ja johdolla kiinni.
      Samaten voisit katsoa tietokoneen asetuksista itsestään näyttääkö se siellä tuon casion kun on koneessa johdolla kiinni vai ei ja jos ei siellä näytä niin kenteis sun pitäisi ajaa joku ajuri sinne käyttikseen.

      Ois tietysti hyvä jos olisit kertony käyttiksen mutta arvaan että se on Windows käyttis joko 7 tai 8.1.

      Zekkaa tarviiko siis tuo ajurit käyttikseen, jotta käyttis löyttää tuon casion ja kun löytää niin sitten siellä FL stuido 9 asetuksista Midi-asetusten alta scannaat midi laitteet jolloinka pitäis löytyä.

      • Aloittelija

        Se ei näytä Casiota, se näyttää vaan sen johdon "USB2.0-MIDI". Mulla on siis käyttiksenä Windows 8.1. Latasin jonkun "DriverToolkit" -ajuriohjelman, mutta en saanut sillä mitään muutosta tehtyä, vaikka jouduin koneen käynnistämään uudelleen.


      • Aloittelija kirjoitti:

        Se ei näytä Casiota, se näyttää vaan sen johdon "USB2.0-MIDI". Mulla on siis käyttiksenä Windows 8.1. Latasin jonkun "DriverToolkit" -ajuriohjelman, mutta en saanut sillä mitään muutosta tehtyä, vaikka jouduin koneen käynnistämään uudelleen.

        Niin, eli valitset sen midi laitteistosi ja alat heittää nuotteja sisään.
        Tietysti seurasit jo ohjeita jotka ylempänä annettiin?


    • pertti11111

      ASenna windows uudetsaan, ni ongelma ratkeaa

      • Aloittelia

        Entäs, jos en asenna?


      • pertti11111
        Aloittelia kirjoitti:

        Entäs, jos en asenna?

        Sitte et ole asentanut windowsia saamiesi ohjeiden mukaan ja ongelma ei ratkea


    • vesilintuseon

      Se nyt on vaan fakta että kun toiset räpeltää FL Studio 11 kanssa, niin toiset ovat tehneet jo biisin sen aikana, huomattavasti paremmilla softilla.

      • jos ei hallitse jotain softaa niin se on räpeltämistä, oli kyse mistä vaan.
        Fl studiollahan saa synat ja midiraidat paremmin ja nopeammin ulos kuin millään muulla dawilla.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4803
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2290
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1816
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1546
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1481
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1328
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1247
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1121
    10. 23
      1102
    Aihe