MIDI-USB -johdon kanssa vähän ongelmia...

Aloittelija

Eli ostin tällaisen: http://www.musacorner.fi/leem_usb_md10?search=leem usb
Minulla on Casio Privia PX-110 -digitaalipiano.

Eli piano pitäisi saada toimimaan johdolla FL Studio 11 -ohjelmassa. En ymmärrä mitään niistä channel- ja port-jutuista, ja mitä pianossa pitäis vaihtaa ja siiten ohjelmassa? Oon yrittänyt vaihtaa pianossa sitä lähetyskanavaa sen käyttöohjeiden mukaan, ja laittanu siellä Options -> MIDI settings paikassa kaikkiin kohtiin numeroksi 2, kun ensin olin painanut pianossa pohjassa sitä funktion-nappia ja painoin mustaa kosketinta kaksi kertaa.

9

145

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • flflfl
    • 8uythekwo

Kokeiles mennä siellä FL studio 11 asetuksiin ja siellä se midi asetus, jos en väärin muista niin alhaalta siellä midi asetuksista löytyy scan midi kohta, jonka kait pitäis sitten löytää tuo sun midi-soitin eli tuo casio.

Tietysti sulla pitää olla tuo casio päälle ja johdolla kiinni.
      Samaten voisit katsoa tietokoneen asetuksista itsestään näyttääkö se siellä tuon casion kun on koneessa johdolla kiinni vai ei ja jos ei siellä näytä niin kenteis sun pitäisi ajaa joku ajuri sinne käyttikseen.

Ois tietysti hyvä jos olisit kertony käyttiksen mutta arvaan että se on Windows käyttis joko 7 tai 8.1.

Zekkaa tarviiko siis tuo ajurit käyttikseen, jotta käyttis löyttää tuon casion ja kun löytää niin sitten siellä FL stuido 9 asetuksista Midi-asetusten alta scannaat midi laitteet jolloinka pitäis löytyä.

• Aloittelija

Se ei näytä Casiota, se näyttää vaan sen johdon "USB2.0-MIDI". Mulla on siis käyttiksenä Windows 8.1. Latasin jonkun "DriverToolkit" -ajuriohjelman, mutta en saanut sillä mitään muutosta tehtyä, vaikka jouduin koneen käynnistämään uudelleen.

• Aloittelija kirjoitti:

Se ei näytä Casiota, se näyttää vaan sen johdon "USB2.0-MIDI". Mulla on siis käyttiksenä Windows 8.1. Latasin jonkun "DriverToolkit" -ajuriohjelman, mutta en saanut sillä mitään muutosta tehtyä, vaikka jouduin koneen käynnistämään uudelleen.

Niin, eli valitset sen midi laitteistosi ja alat heittää nuotteja sisään.
        Tietysti seurasit jo ohjeita jotka ylempänä annettiin?

• pertti11111

ASenna windows uudetsaan, ni ongelma ratkeaa

• Aloittelia

Entäs, jos en asenna?

• pertti11111
        Aloittelia kirjoitti:

Entäs, jos en asenna?

Sitte et ole asentanut windowsia saamiesi ohjeiden mukaan ja ongelma ei ratkea

• vesilintuseon

Se nyt on vaan fakta että kun toiset räpeltää FL Studio 11 kanssa, niin toiset ovat tehneet jo biisin sen aikana, huomattavasti paremmilla softilla.

• jos ei hallitse jotain softaa niin se on räpeltämistä, oli kyse mistä vaan.
        Fl studiollahan saa synat ja midiraidat paremmin ja nopeammin ulos kuin millään muulla dawilla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pystyisitkö pitämään

Näppejä erossa jos tulisi siihen tilaisuus
      Ikävä
      46
      4259
    2. Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa

Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on
      Yrittäjyys
      12
      4119
    3. Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?

Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist
      Ikävä
      40
      3358
    4. Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd

Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai
      Maailman menoa
      86
      3327
    5. En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä

Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛
      Ikävä
      14
      3157
    6. Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa

Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl
      Maailman menoa
      164
      2860
    7. Onnettomuus

Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?
      Kuhmo
      4
      2450
    8. Tuntuuko ettet tiedä

Enää miten toimia mun suhteen. Kun en taida tietää itsekään
      Ikävä
      25
      2449
    9. Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki

Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h
      Maailman menoa
      59
      2211
    10. Kirjotan ikävää ulos

Haluaisin kuulla mitä ajattelet minusta. ihan mitä vaan mitä mietit. Voisit kertoa minulle, tai sitten kirjoittaisit run
      Ikävä
      14
      1888
    Aihe