Onko kukaan löytänyt tuon merkkistä vyötä mistään kaupasta. Käyn uimahallissa vesijuoksemassa ja onhan siellä niitä useammanmallisiakin vöitä mutta olen itselleni todennut sopivimmaksi tuon mallin. En tykkää mistään ulokkeista ja siivistä mitä niissä sojottaa joko ylös tai alaspäin. Kun olen pieni ihminen ja selkä lyhyt, vain tuo suorakaiteen mallinen on paras. Mutta! yleensä kaikki on menossa ja ajattelin, että ostan itselleni tuollaisen vyön mutta se ei näköjään ole niin yksinkertaista. Löysin jonkin nettikaupan mutta siellä sanotaan, että ei vastaa vyön osalta kuvaa, ei ole pikalukitusta. Sanotaan lisäksi, että kolme kokoa mutta en löytänyt kokomerkintöjä mistään. Jos joku on nähnyt jossain urheilukaupoissa tai muualla myynnissä tuota vyötä, ottaisin vinkin vastaan mieluusti.
Caribbean vesijuoksuvyöstä
Marjastaja53
2
1776
Vastaukset
- Juoksija15
http://swimshop.klubbensport.fi/dept/Uintivarusteet/Vesikuntoilu_ja_-terapia/Vesijuoksuvyöt/Vesijuoksuvyö-Caribbean-Swim-Belts-Oranssi-49-x-12-cm-TE13272-p0000009407
- Juoksija15
Hei sorry tuo olikin se sivusto jossa olit käynyt!
Luin huolimattomasti viestisi, onnea etsintään :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2054997Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1184093Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363599- 573575
- 513430
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest382975Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182579- 232336
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo332113UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami221960