Onko kukaan löytänyt tuon merkkistä vyötä mistään kaupasta. Käyn uimahallissa vesijuoksemassa ja onhan siellä niitä useammanmallisiakin vöitä mutta olen itselleni todennut sopivimmaksi tuon mallin. En tykkää mistään ulokkeista ja siivistä mitä niissä sojottaa joko ylös tai alaspäin. Kun olen pieni ihminen ja selkä lyhyt, vain tuo suorakaiteen mallinen on paras. Mutta! yleensä kaikki on menossa ja ajattelin, että ostan itselleni tuollaisen vyön mutta se ei näköjään ole niin yksinkertaista. Löysin jonkin nettikaupan mutta siellä sanotaan, että ei vastaa vyön osalta kuvaa, ei ole pikalukitusta. Sanotaan lisäksi, että kolme kokoa mutta en löytänyt kokomerkintöjä mistään. Jos joku on nähnyt jossain urheilukaupoissa tai muualla myynnissä tuota vyötä, ottaisin vinkin vastaan mieluusti.
Caribbean vesijuoksuvyöstä
Marjastaja53
2
1421
Vastaukset
- Juoksija15
http://swimshop.klubbensport.fi/dept/Uintivarusteet/Vesikuntoilu_ja_-terapia/Vesijuoksuvyöt/Vesijuoksuvyö-Caribbean-Swim-Belts-Oranssi-49-x-12-cm-TE13272-p0000009407
- Juoksija15
Hei sorry tuo olikin se sivusto jossa olit käynyt!
Luin huolimattomasti viestisi, onnea etsintään :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2244681Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k223459Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2632015Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,81832Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast381247Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611209Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin100964- 30777
- 61767
- 176750