Valheita koko mies täynnä..

J..alku

Täällä siihen törmäsin..asustelee pohjanmaalla 52v mies. Profiilissa kehuu olevansa hyvä mies. Ei oikein kysele naiselta mitään. Sitten tuleeki ilmi jotta pyörittää naisia ja exiään. Taitavasti kyllä salaa senkin. Taitaa asuakin jonkun noiden exiensä kanssa. Lopulta haluaakin vain rahaa naisilta ei muuta. On jotenkin poissaoleva ja kännykkä oli äänettömänä. Kaikki mitä itestään kertoo on valheita täynnä. Ja alkokin maistuu vaikka kertoo ihan muuta itsestään. Tosi nopeaa haluaa jutella puhelimessa ja sen takia kun hänellä on kyllä puhumisenlahjat anettu joilla naisen kyllä saa pauloihinsa. Tuohon mieheen kun lankeaa niin sydän siinä särkyy.

3

57

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ehkasama

      Kerrotko minkätyypinen ulkonäolta? Ponkasin ittekiin joskus syksyllä tämmöisen tyypin.Voi "vitsi" kuin saisin tuntomerkkejä vähään lisää.
      Mulla oli noin 170 pitkää mies, kiharoita tukassa,

      • J..alku

        pituus n173-175 vaaleahkot hiukset (värjätyt) tuolla tuo treffeillä etsii kuvan kanssa seuraavaa uhriaan..kertoo että hänet on jätetty, hänellä ollut vain muutama nainen elämässään (tämä kaikki valheita) Jotenkin ei osaa olla paikalla vaan tekee koko ajan jotain (salaa jotain) kaikkia ihme selityksiä kun ei ole aikaa sille uudelle naiselleen (silloin ne exät on sen luona tai joku toinen nainen)


    • Suomitäynnä

      Huhhuu kaikki 50 miehet sekopäitä. Mulla oli joskus ja nyt mies 52v. ja samat oireet.Lopetin heti. Mun pedolla oli tukka mustaksi värjätyt, muuten olisi harmaa ollut

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      28
      1778
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      6
      1772
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      15
      1251
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      7
      1164
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1142
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      9
      1077
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1021
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      995
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      994
    10. 10
      980
    Aihe