Valheita koko mies täynnä..

J..alku

Täällä siihen törmäsin..asustelee pohjanmaalla 52v mies. Profiilissa kehuu olevansa hyvä mies. Ei oikein kysele naiselta mitään. Sitten tuleeki ilmi jotta pyörittää naisia ja exiään. Taitavasti kyllä salaa senkin. Taitaa asuakin jonkun noiden exiensä kanssa. Lopulta haluaakin vain rahaa naisilta ei muuta. On jotenkin poissaoleva ja kännykkä oli äänettömänä. Kaikki mitä itestään kertoo on valheita täynnä. Ja alkokin maistuu vaikka kertoo ihan muuta itsestään. Tosi nopeaa haluaa jutella puhelimessa ja sen takia kun hänellä on kyllä puhumisenlahjat anettu joilla naisen kyllä saa pauloihinsa. Tuohon mieheen kun lankeaa niin sydän siinä särkyy.

3

123

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ehkasama

Kerrotko minkätyypinen ulkonäolta? Ponkasin ittekiin joskus syksyllä tämmöisen tyypin.Voi "vitsi" kuin saisin tuntomerkkejä vähään lisää.
      Mulla oli noin 170 pitkää mies, kiharoita tukassa,

• J..alku

pituus n173-175 vaaleahkot hiukset (värjätyt) tuolla tuo treffeillä etsii kuvan kanssa seuraavaa uhriaan..kertoo että hänet on jätetty, hänellä ollut vain muutama nainen elämässään (tämä kaikki valheita) Jotenkin ei osaa olla paikalla vaan tekee koko ajan jotain (salaa jotain) kaikkia ihme selityksiä kun ei ole aikaa sille uudelle naiselleen (silloin ne exät on sen luona tai joku toinen nainen)

• Suomitäynnä

Huhhuu kaikki 50 miehet sekopäitä. Mulla oli joskus ja nyt mies 52v. ja samat oireet.Lopetin heti. Mun pedolla oli tukka mustaksi värjätyt, muuten olisi harmaa ollut

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      87
      6042
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      328
      5240
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      20
      2668
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      51
      2615
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      84
      1865
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      104
      1682
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      112
      1546
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      17
      1521
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      121
      1430
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      133
      1393
    Aihe