Harkitsen tässä uuden Sims 2:sen ostoa, mutten ole täysin varma pidänkö pelistä vai en, kun pidän niin paljon alkuperäisistä Sims- peleistä, toisin kuin PS 2:sen pelistä..
Parasta Sims 1:sissä oli ohjattavuus, kameran kääntö oli helppoa ja hiirellä klikkailu toimivaa. Kun taas Playstation 2:sen versiossa ohjattavuus on mielestäni aivan kamalaa, ja kamerakulman kääntö ja säätö yhtä helv***iä.
Miten on Sims 2:sen laita? :)
Jaksaakohan peli toimia vanhassa Windows 98:ssa? Näekmieni kuvien perusteella peli tuntuu aika raskaalta...
Sim City ainakin toimi. :D
Sims 2- kysymyksiä :)
8
407
Vastaukset
- ......
sims 2:ssa tuo kameran kääntely ym. ohjattavuus on yhtä h*lvettiä, ja syynä siihen ettei peli montaa tuntia jaksanut kiinnostaa
- joookuuu
siinä sims2:sessa on just hyvä kamerankääntelyjuttu. Sims1:sessa todella huono, kun on vain 4 kuvakulmaa ja 3 niitä että kuinka läheltä voi pelata...
- gggggg
titokoneella sims2 on aika hidas mutta toimiva kuitenkin. toimii ysikasissa(98) jos sun koneessas on tilaa c-asemassa ainaki 3,5gt(vähimmäisvaatimus). ei kauhean normaalia koska yleesöä paljon tilaa jo käytössä.
Ei siihen pelin toimintaan vaikuta pelkkä Windows ja paljonko kovolla on tilaa vaan myös tehojen määrä (se ihme muisti) ja näyttis.
- Popcorn
Sims2 on TOSI hidas.Simien luominen on tosi kivaa ja pikkutarkkaa Sims kakkoses, mutta pelin grafiikka on surkee ja kuvakulma mun mielestä kamala.Simien luominen on kyllä tosi kivaa!
- Milkakuu
jos sulla on huono grafiikka pelissä ni sitten sulla on huono näytönohjain. :( Muuten sims 2 on ihan älyttömän kivaa :P Kuvakulma on just roks :)
- Sims kannattaja ! :)
Milkakuu kirjoitti:
jos sulla on huono grafiikka pelissä ni sitten sulla on huono näytönohjain. :( Muuten sims 2 on ihan älyttömän kivaa :P Kuvakulma on just roks :)
Terppa!
Eli kyllä sims2 pitäis win. ysikasilla (windos98) pitäisi toimia jos siinä on vaan tarpeeksi tilaa ja muistii yms.. vähimmäis tila vaatimus oli muistaakseni 3,5 gb. sori taisi toi tieto olla kuusta haettua kun en mikään tekniikan ihmelapsi ole! *pahoittelee kovasti* :D
eli tämän viestin tarkoitus on :D no lue niin selviää:
ELIKKÄS:
musta sims2 on tosi hyvä, grafiikaltaan, ja yli päätään pelattavuudeltaan. hahmojen luonti kivaa, pelaaminen kivaa ja muutenkin paljon realistisempaa kuin ykkösessä nähtiin ! Esim: tulipalo ei syty tyhjästä, vaan siitä että jos annat ruoan pohjaan palaa kun teet ruokaa. ja vauvakaan ei tule siitä että pussaat pari kertaa suulle, vaan täytyyhän jotain tapahtuakin .. :Dpäätteleppäs itse :D en muuta kerro, sen näät sitten jos ostat !
minäkin pukilta toivon lahjaksi tuota peliä..
hmmm hmm.. hou hou, ja 24.12 päivä, pukki piipusta sims 2 sylissään tipahtaa.. kuusen alle paketissa tuo ja seuraavana päivänä minut kyseistä peliä pelaamassa on helppo huomata :D
tämäpäs on tältä joululta minun toiveeni:D suhteellisen kiltti kun olen ollut, niin enköhän sitä peliä saa omakseni :D no juu juu, ettei tää kirje tule aivan ylimielisen pitkä veteiseksi, niin lopetan sen lauseeseen: hyvää joulun odotusta :D - Sims kannattaja :)
Sims kannattaja ! :) kirjoitti:
Terppa!
Eli kyllä sims2 pitäis win. ysikasilla (windos98) pitäisi toimia jos siinä on vaan tarpeeksi tilaa ja muistii yms.. vähimmäis tila vaatimus oli muistaakseni 3,5 gb. sori taisi toi tieto olla kuusta haettua kun en mikään tekniikan ihmelapsi ole! *pahoittelee kovasti* :D
eli tämän viestin tarkoitus on :D no lue niin selviää:
ELIKKÄS:
musta sims2 on tosi hyvä, grafiikaltaan, ja yli päätään pelattavuudeltaan. hahmojen luonti kivaa, pelaaminen kivaa ja muutenkin paljon realistisempaa kuin ykkösessä nähtiin ! Esim: tulipalo ei syty tyhjästä, vaan siitä että jos annat ruoan pohjaan palaa kun teet ruokaa. ja vauvakaan ei tule siitä että pussaat pari kertaa suulle, vaan täytyyhän jotain tapahtuakin .. :Dpäätteleppäs itse :D en muuta kerro, sen näät sitten jos ostat !
minäkin pukilta toivon lahjaksi tuota peliä..
hmmm hmm.. hou hou, ja 24.12 päivä, pukki piipusta sims 2 sylissään tipahtaa.. kuusen alle paketissa tuo ja seuraavana päivänä minut kyseistä peliä pelaamassa on helppo huomata :D
tämäpäs on tältä joululta minun toiveeni:D suhteellisen kiltti kun olen ollut, niin enköhän sitä peliä saa omakseni :D no juu juu, ettei tää kirje tule aivan ylimielisen pitkä veteiseksi, niin lopetan sen lauseeseen: hyvää joulun odotusta :Dsori mutta korjaan vielä edellistä kirjoittamaani viestiä (jos joku jaksoi lukea) , ettei tule vääriä käsitteitä:
" 'TÄMÄPÄS ON TÄLTÄ JOULULTA TOIVEENI:D " lauseen piti kuulua : "tämäpäs on tältä joululta LAHJA toiveeni:D" koska toivon joululta paljon muutakin kuin lahjoja!
Esim : perheen kanssa oleskelua, lauleskelua, yhdessä oloa, joulu ruokia yms. tiedättehän: joulu rauhaa ja tunnelmaa! ei lahjat mulle kaikki kaikessa oo, vaan pieni mutta iloinen osa joulua!!!! (kaikki muukin on iloista osaa jouLusta!!) :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki131394Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2521316- 1051095
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1201046- 65687
Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä165646- 52562
Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala368538Tajuan kyllä
että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa52505- 71483