Moi! Tääl kirjottelee kohta 16- vuotias poika. Työskentelin viime kesänä paikallisessa terveyskeskuksessa vuodeosastolla ja se oli kyllä aivan huippu jakso. Kuolemaa kyllä näki mutta suhteeni kuolemaan kyllä muuttui paljon myönteisemmäksi. Tänä kesänä olen menossa saman paikkakunnan palvelutaloon, jossa on vanhusten 6 paikkainen palveluasuminen, kehitysvammaisten ryhmäkoti ja 12 paikkainen hoivayksikkö. Olen hakemassa yhteishaussa lähihoitajaksi opiskelemaan. Kaikissa työelämääntutustumisissa olen ollut sairaanhoito- alan töissä. Itse olen tykännyt suunnattomasti työskennellä terveyskeskuksessa ja vanhainkodeissa. Mitä tykkäsit itse kun olit töissä/Tetissä?
Onko sosiaali- ja terveysala sinun ala? Kerro omat mielipiteesi alas!
Kesätyö hoivakodissa/vanhaintalossa
Tottunuthoitotyöhön
0
438
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2110865- 408117
- 1235211
- 1313593
- 693548
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353504- 333147
- 552489
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak351981- 281766