Eipähän tarvi olla enää sinkku.Voihan se alkaa joskus laihduttaakin.
Tyydyn tatuoituun 25-vuotiaaseen pullukkaan.
36
370
Vastaukset
- riippuuuu
Kuinka pullukka?
- kaikkeaeisaa
Se on joku tällainen.
https://kroppsbild.files.wordpress.com/2010/09/marie.jpg
Pidempi tukka ja enemmän tatuointeja. saan ainakin säännöllistä seksiä. Ja olen itse kohta kolkytviisi, joten onhan se ainakin nuorempi. - einainavoisaadaihannetta
Millaisen naisen sitten oisit halunnut?
- 145
kaikkeaeisaa kirjoitti:
Se on joku tällainen.
Pidempi tukka ja enemmän tatuointeja. saan ainakin säännöllistä seksiä. Ja olen itse kohta kolkytviisi, joten onhan se ainakin nuorempi.Ei tuo ole pullukka vaan normaali!
- lihavafd
Kyllä tuo 25-vuotiaaksi on hieman pulska.
- Imeeksehyvin
kaikkeaeisaa kirjoitti:
Se on joku tällainen.
Pidempi tukka ja enemmän tatuointeja. saan ainakin säännöllistä seksiä. Ja olen itse kohta kolkytviisi, joten onhan se ainakin nuorempi.Ei vittu mikä läski. Miten sulla ottaa eteen?
- Naisasialooseri
145 kirjoitti:
Ei tuo ole pullukka vaan normaali!
Ei todellakaan ole normaali vaan läski. Tässä on normaali
http://static.iltalehti.fi/viihde/saras_funky0104in_503_vi.jpg - 147
Naisasialooseri kirjoitti:
http://static.iltalehti.fi/viihde/saras_funky0104in_503_vi.jpgTuo on laiha, kylkiluut törröttävät. Muutenkin ruma, liian isot rinnat kroppaan nähden (liekö aidot?) ja kamalasti meikkiä. Hyh.
- hoikkanainen
147 kirjoitti:
Tuo on laiha, kylkiluut törröttävät. Muutenkin ruma, liian isot rinnat kroppaan nähden (liekö aidot?) ja kamalasti meikkiä. Hyh.
Sara Siepillä on kyllä aidot rinnat ja siksi erottuu silikonibimboista. Eikä ne kylkiluut mitään törrötä. Painoindeksi lienee siinä 19-20 eli normaali.
- ölölölölölölölö
http://static.iltalehti.fi/viihde/saras_funky0104in_503_vi.jpgTolla ei ole selvää vyötäröä joten on ruma vaikka ei olekkaan läski niin on mudoton.
Käynkö minä , en ole tatuoitu. Ja miehen tuella onnistun saamaan itestäni barbien näköisen. :D rakastan liikuntaa mutta myös ruokaa, mutta miehen seurassa en kehtaa/halua syödä. nyt vain en uskalla treffailla kun menin huonoon kuntoon ja en ikinä pääse tästä oravanpyörästä:S
- Naisasialooseri
Naiselle syöminen ei ole eikä saa olla nautinto. Nainen syö vain elääkseen ja vain sen verran mitä kuluttaakin lähinnä kasviksia ja vettä
Naiselle syöminen ei ole eikä saa olla nautinto. Nainen syö vain elääkseen ja vain sen verran mitä kuluttaakin lähinnä kasviksia ja vettä
olet väärässä ..
- mama-90
On ja pitää olla. Onhan se nyt hurjasti parempaa kuin seksi miehen kanssa, jota ei halua henkisesti eikä fyysisesti. Pulla on parempaa kuin pakkopulla :)
- ldsjkfldsj
Nyt sanot heti sille punkerolle että suhde loppuu tähän paikkaan jos ei ala laihduttamaan välittömästi. Menet sen kotiin ja syöt kaikki herkut ja juot sidukat yms.
Ootko miettiny miltä tataskat näyttää,bjos se laihtuu? Ei hyvä!
- Aisuri-Timppa
Tervetuloa kerhoon.
- Sääliksikäytyttöä
Naisparka. Luulee saaneensa poikaystävän, joka rakastaa, mutta onkin saanut vain iljettävän tunteettoman kusipään, joka on yhdessä vain seksin takia.
- 1naaras
Tämän takia mä TYYDYN itseni seuraan.
- peltijorma
Rakkaus on seksuaalista himoa. Mitään käsitettä"sisäinen kauneus" ei ole. Seksuaalinen vetovoima ratkaisee kaiken. Se on sitä "rakkautta".
- Miässs
Ei läskiä voi rakastaa
- 1naaras
peltijorma kirjoitti:
Rakkaus on seksuaalista himoa. Mitään käsitettä"sisäinen kauneus" ei ole. Seksuaalinen vetovoima ratkaisee kaiken. Se on sitä "rakkautta".
Miksihän sitten näkee vanhoja pariskuntia jotka suorastaan voivat pahoin joutuessaan eroon toisistaan esimerkiksi miehen altzheimerin vuoksi jouduttua laitoshoitoon. Tuskinpa se rakkaus selittyy seksuaaliselta himolla, jos vanha vaimo on hoitanut miestään niin pitkään kuin suinkin vaan jaksanut kotonaan ja käytösoireiden pahennuttua pakosti joutunut luovuttamaan rakkaansa ammattilaisten hoitoon ja siitä huonoa omatuntoa kokee ja jokapäivä miehensä luona vierailee. Eikö se ole sitä rakkautta, jos joku? Tämä on ihan tavallista mitä näen päivittäin ja suuresti liikuttavaa.
- yksinäinenatm
1naaras kirjoitti:
Miksihän sitten näkee vanhoja pariskuntia jotka suorastaan voivat pahoin joutuessaan eroon toisistaan esimerkiksi miehen altzheimerin vuoksi jouduttua laitoshoitoon. Tuskinpa se rakkaus selittyy seksuaaliselta himolla, jos vanha vaimo on hoitanut miestään niin pitkään kuin suinkin vaan jaksanut kotonaan ja käytösoireiden pahennuttua pakosti joutunut luovuttamaan rakkaansa ammattilaisten hoitoon ja siitä huonoa omatuntoa kokee ja jokapäivä miehensä luona vierailee. Eikö se ole sitä rakkautta, jos joku? Tämä on ihan tavallista mitä näen päivittäin ja suuresti liikuttavaa.
Väitätkö ettei miehet käy sitten katsomassa sairaita vaimojaan? Yksinäistä ätmiä ei käy katsomassa kukaan. Arkku kauppiaat hieroo vaan malttamattomasti käsiään ja odottavat kuin korpit kohta kuolevaa saalistaan.
- 1naaras
Kyllä käyvät miehetkin vaimojan katsomassa :) Yksinäisiä ei kukaan. Kyllä se on se arkku kauppias ja suku korppikotkina, kun täältä lähden minullakin.
- tasdjfhg
Luuleeko joku muka tosissaan löytävänsä kumppanin, jonka mielestä on itse täydellinen? Eiköhän joka ikisessä suhteessa molemmat vain tyydy toiseen, koska parempaa ei saa. Sadut ovat erikseen.
- blahblahlbalahhl
tasdjfhg kirjoitti:
Luuleeko joku muka tosissaan löytävänsä kumppanin, jonka mielestä on itse täydellinen? Eiköhän joka ikisessä suhteessa molemmat vain tyydy toiseen, koska parempaa ei saa. Sadut ovat erikseen.
Just näin. Jos jokainen saisi valita täydellisen kumppanin eikä joutuisi tyytymään siihen mitä saa, niin lähes jokaisella miehellä olisi kainalossa se luonteeltaan mukava ja kaunis miss suomen näköinen urheilullinen tupakoimaton nainen. Ja lähes jokaisella naisella olisi se rotevan urheilullinen, huumorintajuinen ja miljoonia tienannut NHL-stara. Toki tuossa olisi pientä vaihtelua, esim. osa naisista valitsisi mieluumin jonkun rokkistaran... Mutta silti. On selvää että kumppaniin aina jossain määrin tyydytään, koska kukaan ei ole täydellinen.
- grsgrgdr
Miesten ei kannata tyytyä, naiset saa muuten aina parempitasoisen miehen itselleen..
- kyselykausi
Onko mukava luonne? Nauratteko yhdessä? Sovitteko muuten yhteen?
- Nätti.nainen
Olet öklötys
- dfdggfdf
Perustele. Mitä öklöä on siinä, että rehellisesti myöntää tyytyneensä, kun ei saa parempaa. Niinhän jokaiselle aina käy, kaikki vain eivät sano sitä ääneen.
- asdfasdasdcad
dfdggfdf kirjoitti:
Perustele. Mitä öklöä on siinä, että rehellisesti myöntää tyytyneensä, kun ei saa parempaa. Niinhän jokaiselle aina käy, kaikki vain eivät sano sitä ääneen.
Tuo on totta, mutta sosiaaliset normit nyt vaan sanelee että tiettyjä asioita ei saa sanoa rehellisesti ääneen. Jos sanoo asiat niin kuin ne on, niin sitten on jonkun mielestä öklötys.
Ja tietysti esim. kauniit naiset ei ehkä sitä asiaa oikeasti pysty ymmärtämään kun heillä on itsellä se vara valita sadasta eri vaihtoehdosta. Tilanne on ihan eri kuin vaikka jollain rumalla miehellä, joka lähinnä toivoo että edes joku sadasta naisesta valitsisi. Toiset valitsee, toiset toivoo tulevansa valituksi.
- jätäsenainennne
On aitoakin rakkauttaa onneksi olemassa, kannattaa aloittajan jättää se nainen ja antaa naisen jatkaa elämäänsä, ehkä hän löytää miehen joka aidosti rakastaa häntä
- Älävitussa
Älä sössötä.
Jos kyseessä olisi nainen joka ajattelisi vastaavaa miehestä niin hän sanoisi ettei miehen kanssa löytynyt "kemioita".
Ihan samaa paskaa ne naisetkin tekee kunhan peittelevät sen kauniisti etteivät paljastu samanlaisiksi kuin aloittaja. - nkjnmknj
Miksei tyytyminen muka ole aitoa? Ei kukaan saa täydellistä.
- kilttiatm
Kelpaisi minullekkin pullukka mutta ei ole rahaa tarpeeksi, olen liian lyhyt ja ruma joten saan pakit.
- Älävitussa
Hyi, vittu!
Tatuoiminen varsinkin mauttomat tirbaalit sun muut kertovat että kyseessä on ihan perushuora.
Tuollaisia möllyköillä on myös huono lihaskunto ja liikuntainto yleensä nolla.
Ei se siitä laihdu.
Läskihuoralahna....kiinnostaa!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1483583Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta703560Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463342- 532779
- 322046
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘301972Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k431790- 481686
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä961645- 391400