Sami Helle haluaa eduskuntaan päättämään yhteisistä asioista. Ensimmäisen poliittisen väännön hän kävikin jo Tom Packalenin kanssa. Sami on tunnetusti Keskustan kannattaja, mahtaako Keskustapuolueella olla munaa pyytää Samia ehdokkaaksi. Se on varmaa, että Samin läpimeno olisi yhtä helppo läpihuutojuttu kuin euroviisujen voitto! Minusta Suomen euroviisuedustajan pitäisi päästä kokeilemaan kannatustaan demokraattisiin vaaleihin. Mikä on Keskustan kanta? Muut puolueet? Vammaissopimuksen ratifiointi takaa Samille oikeuden asettua ehdolle Suomen eduskuntavaaleihin.
PKN basisti Sami Helle eduskuntaan, Keskustapuolue
12
141
Vastaukset
- ei_nyt_sentään
Tuskinpa oikeasti haluaa eduskuntaan.
- HaluaaSe
"Helle puhui omista haaveistaan, joihin politiikka vahvasti liittyy. Jossain vaiheessa Helle aikoo asettua ehdokkaaksi kunnallisvaaleihin – mutta tavoitteet ovat vielä korkeammalla.
- Lupaan, että joskus tulen olemaan täällä. Tämä on mun haave. Tämä talo täällä tulee joskus olemaan mun koti, Helle sanoi osoittaen eduskuntataloa.
- Kansa, päättäkää oikein ja viekää mut tänne, pliis, Helle jatkoi."
http://yle.fi/ylex/uutiset/pkn-basisti_sami_helle_eduskuntaan_paasy_on_mun_haave/3-7844757
- VIITUILIJA
Mitä me tehdään kansanedustajalla joka pillahtelee itkemään?
- aejg
Mitäs vikaa tunteilla on kansanedustajan työssä? Parempi tunteella työtään tekevä kansanedustaja kuin tunteeton!
- speakenkkua
Katso kuinka hyvin Sami Helle puhuu englantia. On sillä jonkilainen vamma. Jokuhan on saannut vammaisen leiman sen perusteella, kun ei ole saannut koulun päästötodistusta, joka on saattanut johtua koti tai kouluolosuhteista. Eräs joutui holhouksen alle tehtyään nuorena rikoksia.
https://www.youtube.com/watch?v=7AZnp8sHD-E- Uskomatonta
Sami Helle puhuu parempaa englantia kuin suurin osa istuvista kansanedustajista!!!!
- jaaito
Miksipä ei. Sami Helle on älykkäämpi kuin suurin osa eduskunnasta.
- ymmärrystä
Keskusta on nosteessa. Voisi mennä jopa läpi. Keskustassa on tiukka ryhmäkuri ja julkkikset ei juurikaan sananvuoroa saa.
- ymmärrystä
Se vaan tarvii se Pekkarinen ottaa haltuun että se ei määräile liikoja.Alatalon Mikko on jo siellä.
- PäteväMies
Sami Helle puhuu paremmin englantia kuin Stubb.
- 10000-15000
Sami Helle saisi helposti Uudeltamaalta 10 000 -15 000 ääntä, puolueessahan on ryhmäkuri ja puheenjohtaja päättää mitä mieltä ollaan eri asioista???:)
- vammaistenpuolesta
minä olen sitä mieltä että kaikki saa olla politiikassa mukana jos itse haluaa ja on sanan vapaus
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124690MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar1022431Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5721828- 91623
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1011501Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671197Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331138Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt2191000Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3978Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o64977