Facebook iskuyritykset

notforyou

En osaa sanoa, olenko nyt ihan oikeassa kategoriassa. Kysynpä nyt kuitenkin.

Olen 30 vuotias, kaunis ja aika näyttäväkin nainen. Ongelma on, että saan tutuilta miehiltä välistä ihme ehdotteluviestejä facebookissa. Rivien välistä annetaan ymmärtää, että seksi kiinnostais. Toiset ihan saattavat alkaa kertomaan suoraankin, kuinka panettaa tms.

Olen hämilläni koska kuvani eivät ole mitenkään tissi/perse-kuvia ja puheenaiheenikin(päivitykset) ovat aika asiallisista asioista mm. ajankohtaisista asioista sekä politiikasta. En mielestäni anna siis helppoa kuvaa itsestäni. Mua todellakin ärsyttää tälläiset viestit! Eli mitä ihmettä teen väärin kun tälläisiä tulee?

2

97

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EiOoPakkoAntaa

Miehet haluu panna sua oisit tyytyväinen, saatana...

• Vastaannainut

Mitä hyötyä on itteensä jakaa jokaiselle kysyjälle? Kysyjistä jää jäljelle se, joka on oikeasti kiinnostunu, eli sitoutuu kun et anna muuten. Sitten nähdään kuka jää ja kuka jää ilman!! Jos ei kiinnosta sitoutua, parempi olla yksin ilman riippakiviä. Onnellisena tyytyväinen siihen omaan elämään, ei muiden.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      151
      5172
    2. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      41
      3263
    3. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      246
      3106
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      44
      2648
    5. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      36
      1824
    6. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      27
      1605
    7. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1566
    8. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      16
      1457
    9. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      23