Morjens!
Haluaisin dieettailla siten, että söisin hyvin ja herkullisesti sekä aina mahan täyteen. Haluan ruokaa, joka maistuu hyvältä ja jota on helppo (nopea) tehdä. Heitelkääs herkullisia reseptejä, jotka kuitenkin tukevat dieettiä.
Ei tarvitse olla kuitenkaan mitään 50 kcal kituutusruokia, vaan enemmänkin sellaisia, että esim. lautasellinen on n 300-400 kcal ja sen syötyään jää hyvä mieli!
Mä kyllästyn omiin pöperöihin, jos vain vedän päivät salaattia ja vastaavia.
Hyviä ruokia - reseptejä
1
53
Vastaukset
- Wokki
Wokkeja teen itse paljon, eri kasviksia pannulle ja perään kanaa, kalkkunaa tai jauhelihaa ja mausteita, mistä nyt tykkää. Kaveriksi riisiä tai vain pelkkää salaattia.
Kasvikset kypsyy aina nopeaan jos ne raastaa. Mä teen monesti sellasta sörsseliä, mihin tulee raastettua porkkanaa, raastettua kesäkurpitsaa, silputtu sipuli, tomaattimurskaa ja jauhelihaa, mausteeksi kurkumaa, juustokuminaa, suolaa, pippuria ja valkosipulia.
Eilen syötiin voissa paistettua alaskanseitiä ja paistettua sipulia.
Esimerkiksi hakusanalla paleo löytyy tosi hyviä ruokia, joita voi modailla itselleen sopiviksi vaikka paleo ruokavaliona ei olis se oma juttu. Mutta ainakin henkilökohtaisesti ne reseptit on todella piristävää vaihtelua siihen perinteiseen makaronilaatikko-perunat ja ruskeakastike-linjaan ja niissä käytetään tosi monipuolisesti kasviksia. Muutamia sivustoja esimerkiksi welberries.com tai paleokeittiö.fi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384629Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203195Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2712361Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532237- 1652079
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151289