Morjens!
Haluaisin dieettailla siten, että söisin hyvin ja herkullisesti sekä aina mahan täyteen. Haluan ruokaa, joka maistuu hyvältä ja jota on helppo (nopea) tehdä. Heitelkääs herkullisia reseptejä, jotka kuitenkin tukevat dieettiä.
Ei tarvitse olla kuitenkaan mitään 50 kcal kituutusruokia, vaan enemmänkin sellaisia, että esim. lautasellinen on n 300-400 kcal ja sen syötyään jää hyvä mieli!
Mä kyllästyn omiin pöperöihin, jos vain vedän päivät salaattia ja vastaavia.
Hyviä ruokia - reseptejä
1
67
Vastaukset
- Wokki
Wokkeja teen itse paljon, eri kasviksia pannulle ja perään kanaa, kalkkunaa tai jauhelihaa ja mausteita, mistä nyt tykkää. Kaveriksi riisiä tai vain pelkkää salaattia.
Kasvikset kypsyy aina nopeaan jos ne raastaa. Mä teen monesti sellasta sörsseliä, mihin tulee raastettua porkkanaa, raastettua kesäkurpitsaa, silputtu sipuli, tomaattimurskaa ja jauhelihaa, mausteeksi kurkumaa, juustokuminaa, suolaa, pippuria ja valkosipulia.
Eilen syötiin voissa paistettua alaskanseitiä ja paistettua sipulia.
Esimerkiksi hakusanalla paleo löytyy tosi hyviä ruokia, joita voi modailla itselleen sopiviksi vaikka paleo ruokavaliona ei olis se oma juttu. Mutta ainakin henkilökohtaisesti ne reseptit on todella piristävää vaihtelua siihen perinteiseen makaronilaatikko-perunat ja ruskeakastike-linjaan ja niissä käytetään tosi monipuolisesti kasviksia. Muutamia sivustoja esimerkiksi welberries.com tai paleokeittiö.fi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa853097Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei3192741Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1911516Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �621202Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2401161Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano281011- 79967
- 117960
- 70948
- 72914