Nyt alkaa kevätlaihdutus.
Lähtöpaino 64kg.
Tavoite 58kg.
Pituus 162cm.
Ikä 40v. (nainen)
Pudotukseen käytettävä aika 1kk.
Tämän päivän ruuat:
Aamu: maustamatonta jogurttia, puolikas persikka (säilyke)
Lounas: sekasalaatti, raejuustoa, lohipyöryköitä, maitoa
Välipala: jäätelö (tyhjennetään pakastinta sulatusta varten)
Päivällinen: kalakeittoa
Iltapala: kaurapuuroa, maitoa
Liikunta: juoksu 1h
Ellon päiväkirja
2
95
Vastaukset
- Ello123
Lauantai
Aamu: maustamatonta jogurttia, puolikas persikka (säilyke)
Lounas: kanakeittoa
Välipala: 3 Jaffa-keksiä
Päivällinen: sekasalaatti raejuustolla, kananmuna, jauhelihapihvi, maitoa
Iltapala: kaurapuuroa, maitoa
Liikunta: 30min juoksua 30min kävelyä
Yritän pitää annoskoot pieninä ja liikkua tehokkaasti. Ensimmäinen punnitus ensi perjantaina.- Eilääkäri
Itseasiassa mä en saanut ihan täysin sitä jyvää suuhuni. Tietysti on tosi hieno, että homma on saanu melkosen potkun perseelleen mutta pakko vaan ihmetellä mistä moinen nopeetahtinen lennokkuus, kun sä et kuitenkaan missään nimeessä juurikaan ylimäärästä omaa. Tietysti toi 6kg kiristää sua pikkasen, eikä toi nyt painoindeksinkään mukaan mikään huono oo. Ei lähtö eikä tavotekaan. Mä jäin vaan enemmänkin miettiin sitä, ettet vaan ala seiseskeleen digi vaa'alla liikaa tukanjuurta rasittaen, kun siihen ei oo kuitenkaan mun laskuopilla mitään tarvetta. Eipä siinä mitään. Ihan nätistihän toi sun kokosta kiristää jos vaan pitäydyt tässä ohjelmassa. Liika oliskin jo mun mielestä takapakkia. Toi suunnitelmas ruokavalioks on osapuilleen kohdillaan. itseasiassa, jos pitäydyt noissa (määriähän en tiedä, oletan) niin toi menee sillä ajatuksella mitä nainen tässä näkee niin hippusen turhankin matalilla liikuntaas nähden. Jos mä nopeesti laskisin, olettaen sun ateria koot, niin taitaa mennä vähän laskentatavasta riippuen reilusti alle 1500kcal. Sun liikuntamäärähän on päivittäis rutiinit lisättynä perusaineenvaihunnallisesti se, että painohan lähtee putoon tällä setillä turhankin nopeesti. Mun pointtina tässä on lähinnä se, ettei suotta ala tukanjuurta kiristämään oman ja läheisten henkisen hyvinvoinnin kustannuksella asialla joka on tosi hieno mutta ei sun mitoissas edes välttämättä mitenkään tarvittavaakaan. Tie on joka tapauksessa oikee. Se kuus kiloo tekee ihmeitä niin fyysisesti, kun psyykisestikin. Ai niin. Jos kalan viikottainen saanti jää pieneks niin mä wanhana diettaajana lisäisin pari kuoriloo omega kolmosta. Tai muutenkin. Koita syödä todella monipuolisesti ja nauttia ruoasta, kun sun liikuntamäärillä ei tarvi todellakaan olla syömättä, etteikö se kuus kiloo häviäis huomaamatta. Kuitenkin, vaikka olet normaalipainoinen niin sen verran kuitenkin, että sun hienoon projektiin ei kannata liittää mitään överiajatuksia...Kevään tuoksuja, hyvää ruokaa ja liikunnan iloa sulle...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384629Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203195Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2712361Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532237- 1652079
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151289