Nyt alkaa kevätlaihdutus.
Lähtöpaino 64kg.
Tavoite 58kg.
Pituus 162cm.
Ikä 40v. (nainen)
Pudotukseen käytettävä aika 1kk.
Tämän päivän ruuat:
Aamu: maustamatonta jogurttia, puolikas persikka (säilyke)
Lounas: sekasalaatti, raejuustoa, lohipyöryköitä, maitoa
Välipala: jäätelö (tyhjennetään pakastinta sulatusta varten)
Päivällinen: kalakeittoa
Iltapala: kaurapuuroa, maitoa
Liikunta: juoksu 1h
Ellon päiväkirja
2
100
Vastaukset
- Ello123
Lauantai
Aamu: maustamatonta jogurttia, puolikas persikka (säilyke)
Lounas: kanakeittoa
Välipala: 3 Jaffa-keksiä
Päivällinen: sekasalaatti raejuustolla, kananmuna, jauhelihapihvi, maitoa
Iltapala: kaurapuuroa, maitoa
Liikunta: 30min juoksua 30min kävelyä
Yritän pitää annoskoot pieninä ja liikkua tehokkaasti. Ensimmäinen punnitus ensi perjantaina.- Eilääkäri
Itseasiassa mä en saanut ihan täysin sitä jyvää suuhuni. Tietysti on tosi hieno, että homma on saanu melkosen potkun perseelleen mutta pakko vaan ihmetellä mistä moinen nopeetahtinen lennokkuus, kun sä et kuitenkaan missään nimeessä juurikaan ylimäärästä omaa. Tietysti toi 6kg kiristää sua pikkasen, eikä toi nyt painoindeksinkään mukaan mikään huono oo. Ei lähtö eikä tavotekaan. Mä jäin vaan enemmänkin miettiin sitä, ettet vaan ala seiseskeleen digi vaa'alla liikaa tukanjuurta rasittaen, kun siihen ei oo kuitenkaan mun laskuopilla mitään tarvetta. Eipä siinä mitään. Ihan nätistihän toi sun kokosta kiristää jos vaan pitäydyt tässä ohjelmassa. Liika oliskin jo mun mielestä takapakkia. Toi suunnitelmas ruokavalioks on osapuilleen kohdillaan. itseasiassa, jos pitäydyt noissa (määriähän en tiedä, oletan) niin toi menee sillä ajatuksella mitä nainen tässä näkee niin hippusen turhankin matalilla liikuntaas nähden. Jos mä nopeesti laskisin, olettaen sun ateria koot, niin taitaa mennä vähän laskentatavasta riippuen reilusti alle 1500kcal. Sun liikuntamäärähän on päivittäis rutiinit lisättynä perusaineenvaihunnallisesti se, että painohan lähtee putoon tällä setillä turhankin nopeesti. Mun pointtina tässä on lähinnä se, ettei suotta ala tukanjuurta kiristämään oman ja läheisten henkisen hyvinvoinnin kustannuksella asialla joka on tosi hieno mutta ei sun mitoissas edes välttämättä mitenkään tarvittavaakaan. Tie on joka tapauksessa oikee. Se kuus kiloo tekee ihmeitä niin fyysisesti, kun psyykisestikin. Ai niin. Jos kalan viikottainen saanti jää pieneks niin mä wanhana diettaajana lisäisin pari kuoriloo omega kolmosta. Tai muutenkin. Koita syödä todella monipuolisesti ja nauttia ruoasta, kun sun liikuntamäärillä ei tarvi todellakaan olla syömättä, etteikö se kuus kiloo häviäis huomaamatta. Kuitenkin, vaikka olet normaalipainoinen niin sen verran kuitenkin, että sun hienoon projektiin ei kannata liittää mitään överiajatuksia...Kevään tuoksuja, hyvää ruokaa ja liikunnan iloa sulle...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005328517Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo4366224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?72193Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1571153Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17796Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57722Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.34715Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?68706- 42676
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36637