Menin sitten pilaamaan hiukseni

Merqqu

Menin sitten pilaamaan hiukseni vaalentamalla ne. Olen luonnostani blondi ja kaksi vuotta sitten kyllästyin ja halusin vaihtelua. Värjäsinkin tuolloin ystäväni avustuksella hiukset tumman ruskeiksi. Kuukausi sitten aloitin vaalennuskäsitteöyn kampaajallani. Teimme ensimmäisen värinpoiston ja olin erittäin tyytyinen kuinka väri vaaleni. Hieman oranssiksi pää jäi, mutta vaaleni kuitenkin huomettavasti. Tavoitteena kun oli vaaleat hiukset takaisin kävin eilen jatkamassa tätä kyseistä operaatiota. Kampaaja laittoi värin päähän (2 aine??) ja vielä pesupisteessä kirkasteen?? Kotiin tulin märällä ja kampaamattomalla tukalla ja ohjeena hoida ja kosteuta paljon. Illalla kokemani järkytys oli kova kun huomasin, että harjatessani hiuksia niitä irtoaa harjaan yllättävän paljon. Pienen paniikin, suihkun ja hiusnaamion jälkeen kokeilin uudelleen ja totesin, että tukkaa vaan lähtee ja lähtee! Hiukseni ilmeisesti paloivat tässä operaatiossa niin pahasti ja tästä seurauksesta irtosivat niitä harjatessa!

Kertokaa mulle kikkoja miten tästä eteenpäin! Kampaajalla en tahdo enää jatkaa vaalennusta vaan tehdä sen kotona. (Kotona vaalennuksen jälkeen koskaan käynyt näin) En sano että vika on kampaajassa. En vaan uskalla enää tämän jälkeen värjätä hiuksia kampaajan aineilla. Vai uskallako?

8

1066

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • autsiiis

Auts. Kuulostaa siltä että jos jatkat vaalentamista millään konstin niin sulla ei pian ole niitä ollenkaan. Muutenkin tiän kuinka rumalta näyttää katkeilleet hiukset eli kun jokainen hius on erimittainen ja latvat pörröttää. Vaikka kuinka kuvittelet blondin värin kauniiksi hiuksissa niin ei se kauniskaan väri ole kaunis tai ainakaan luonnollinen katkeilleessa karvapöheikössä. Suosittelen että menet kampaajalle takaisin ja ostat kunnon aineet joita suositellaan sun hiuksille tässä tilanteessa.

• autsiiis

Ihmettelen myös suuresti että millainen kampaaja päästää asiakkaansa lähtemään / laittaa lähtemään märillä hiuksilla ulos kampaalosta. Olisi luullut että kampaaja olisi käyttänyt kunnon hoidot sun hiuksiin ja ainakin föönännyt viileällä kuiviksi.
      Toiseksi ihmetyttää jos olet luonnostaan vaalea ja hiuksesi on vain kerran värjätyt tummemmiksi kestovärillä että miten ihmeessä vaalennus operaatioon tarvitsee nuin monta vaalenuskertaa!
      Oma hiukseni on tumma luonnostaan ja alla on ollut monen monta eriväristä kestoväriä silti viimeksikkin sain 2x tumman punaisella kestovärillä värjätyistä hiuksistani marketin L vaalennuksella ihan vaaleat. Hieman kellertävää jäi latvoihin mutta loput hoitui colormask silverillä joka taittoi värin ihan todella kylmän vaaleaksi. Ja toi vaalennusaine ei silti ollut vielä se vahvin.

• sannikka299300
      • outoa

Hmm..saakohan täällä mainostaa?

• vautsi

wou kuulostaa kyllä todella hyvältä! kumpa nää palvelut leviäis pian muuallekkin kampaamoihin ympäri suomea sillä helsinkiin on pikkusen liian pitkä matka hiuksia vaalentelemaan. Oon ehdottomasti menossa kampaamoon kun tommonen käsittely mahollisuus tulee tännekkin / lähiseudulle !

• Merqqu

Lähdin kampaamosta märällä kampaamattomalla päällä. Hiuksia kuivattiin hiukan sillä isolla pään ympärille laitettavalla härvelillä, mutta märäksi jäi. Laittoi öljyä tukkaan litran ennen lähtöä, mutta se mitään auttanut tälle tukalle..

Hiukset ovat olleet kaksi vuotta tummat ja värjätty 1,5 kk välein tyvi piiloon, eli on siinä aika vahva tumma pohjalla.

Mitenhän tästä eteen päin? Nyt oon hoitanut naamioilla, suihkeillä, öljyllä ja saanut pahimman kuivuuden pois. Tietty hius vielä katki ja eripituinen ja ohut. Tahdon väriä kirkastaa vieläkin vaaleammaksi, nyt pää on oranssi/kupari/vaaleankeltainen/blondi..

• 13reikää

Kaupan värin hapete on 9% kun kampaajat käyttää sellasta 3-6%, että on ne markettivaalennukset pahempia hiuksille. Itse kävisin leikkauttamassa kuolleen hiuksen pois, ja katsoisin miten paljon/minkä väristä jäljelle jäänyt hius on.

• saakaupastakin
        13reikää kirjoitti:

Kaupan värin hapete on 9% kun kampaajat käyttää sellasta 3-6%, että on ne markettivaalennukset pahempia hiuksille. Itse kävisin leikkauttamassa kuolleen hiuksen pois, ja katsoisin miten paljon/minkä väristä jäljelle jäänyt hius on.

kaupastakin saa 2% alkaen hapatetta. Muistaakseni 6% ja 9% oli myös ainakin biozell merkkisenä. Biozell myy myös vaalennus jauhetta jota sekoitellaan valitsemaansa hapatteeseen.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      68
      3219
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3087
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      2952
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      66
      2621
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2132
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      61
      1699
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1667
    8. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1649
    9. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1645
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      59