Kaduttaa teko

toivotonpoikaystävä

Olen menettänyt tyttöystäväni luottamuksen.
En uskonut hänen sanaansa vaan hain konkreettisia todisteita.
Olen tehnyt itsekkään ja lapsellisen teon.

Ennen seurustelumme alkua meillä oli ns avoinsuhde. Ja silloin tietämättäni hän sekstaili yhden miehen kanssa ja minun kanssani päällekkäin. Kun aloitimme parisuhteen niin hän jatkoikin tämän miehen kaverina ja luottamukseni horjui.
Nyt olen tehnyt sen tempun että kävin hänen kännykällä ja sain selville että hänellä on tunteita tätä ihmistä kohtaan mutta olisi silti valinnut minut. Tyhmä teko tuli todettua jälkiviisautena. Kun omatunto kolkutti ja kerroin köyneeni luurilla.
Ymmärtäähän sen että suuttui luottamus minuun romahti ja nyt uhkaa muuttaa opiskelupaikkakunnalle ja pistävänsä välit poikki koska ei luota minuun enää. Eikä pysty olemaan pelkkä kaveri.
Kadun itken ja olen toivoton. Miksi tein sen vain jotta saisin tietää että hän valitsee minut. Ja sen seurauksena homma menee poikki.

Millä saisin voitettua hänet takaisin? eläkää tilanne hänen ja minun saappaissani. Hän on tosi rakas minulle enkä halua olla ilman häntä.

4

140

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fisu25

      Tuo on hankala tilanne. Mun nykyinen poikaystävä teki samoin, mutta pääsimme siitä puhumalla yli. Sun täytyy yrittää nopeasti selvittää se.Uskon että pääsette yhteisymmärrykseen. Tsemppiä teille ja jumalan varjelusta

    • varalla

      Pyh! se on sun kanssa todennäköisesti, koska se toinen ei suostunut seurustelemaan.. mä olen nähny ja kokenu tätä aika paljon.. mies32
      Vaihda naista.

    • raakaakka

      Siis tuota ymmärsinkö oikein. hän jatkaa kaveri suhdetta panoonsa vaikka aloitti parisuhteen sinulle.

    • toivotonpoikaystävä

      Nykyään hän poistaa kaikki viestit mitä heidän keskusteluissaan ikinä köydäänkään ja poistaa ne heti. Olen pari kertaa kysäissyt, että haluaisiko hän näyttää keskustelua hieman minulle. Mutta vastaus on että ei siellä ole mitään tapahtunut ja ei muista mitä ovat jutellleet. Kyllä tämä taitaa niin olla että emäntä saa luvan mennä sen toisen miehen matkaan minä en jaksa enää tätä samaa paskaa kun ei voi selvästikkään puhua totta...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      100
      2926
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      106
      2490
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2250
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      22
      2082
    5. 177
      1886
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      44
      1883
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1817
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1756
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1558
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe