Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Mikä on vikana?

epäilyttävää

Miksi en löydä ketään? Täällä olen kyselemässä, koska tiedän ihmisten olevan nuoresta asti metsällä ja kaatavan riistaa niin että ei laskuissa pysy, jos nyt tarvitseekaan. Haluaisin tietää, millaista on kun ei tunne mitään ja löytää uusia kumppaneita jatkuvasti. En pysty tähän. Minun pitää seurustella. Olen ehkä siksi seurustellut vain kerran elämässä ja harrastanut seksiä kahden ihmisen kanssa. Miten voi olla, että haluan aina seurustella kun olen kiinnostunut jostain enkä osaa niinsanotusti pitää hauskaa ollenkaan? Minulle nauretaan koska en osaa yhden illan suhteita hankkia. Monilla tutuilla niitä on ja kehuskellaan niillä. Sanon että jos ei tule ketään kiinnostavaa vastaan niin ei kiinnosta seksi ja sitä ihmetellään. Kun ei kiinnosta niin ei. En ole uskovainen joten ei tää siitä johdu.

4

118

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Et kertonut minkä ikäinen olet, liekkö sillä tässä väliäkään. Kokemuksesta voisin sanoa että hyvää kannattaa odottaa. Parasta on se mitä itse koet tässä asiassa, älä anna ympäristön painostaa. Olin 18,5 v naimisissa rakastamani miehen kanssa, joka osoittautui todella mustasukkaiseksi ja aivan syyttä. Minulle oli helpotus kun ero tuli ja hänellä olikin jo toinen nainen. Nykyaikana on ehkä vaikeampaa löytää se just sopiva kumppani. Toivoaan ei kannata menettää ja kyllä sinä sen huomaat kun aika on ja rakkaus tule elämääsi ison R.n kanssa. Olen huomannut että on paljon helpompi hengittää ja olla yksin, kuin huonossa suhteessa. Tsemppiä sun elämään!

      • käsittäkääs

        Yhden illan suhteissa ei ole mitään hienoa, koska ne kestävät vaan sen yhden illan ja seurustelemaan ei siis pääse vaikka haluais. Juu ja sit jos se etenee siitä vielä niin ei se ole mikään yhden illan juttu.


    • nakuttajax

      Saatat olla demiseksuaali.

    • Aiheitariittää

      Olet varmaan etsinyt vääristä paikoista. Hanki kunnollinen työ, mene mukaan vähän kaikkeen ja etsi sieltä samoja kokeneita - joita siis riittää. Eivät vain kirjoittele ehkä lainkaan juuri tänne.

      Miten olisi omat nettisivut ja LinkedIn-profiili? Noin niin kuin näkyvyyttä parantamaan. Samalla voit esitellä itsesi vähän laajemmalla aineistolla kertaheitolla. Putoaa siten valikoimista pois ne, joille ei kelpaa aiheet.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2485
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2173
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      83
      1829
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1621
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1586
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1565
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1528
    8. 60
      1396
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      89
      1319
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1254
    Aihe