Miksi en löydä ketään? Täällä olen kyselemässä, koska tiedän ihmisten olevan nuoresta asti metsällä ja kaatavan riistaa niin että ei laskuissa pysy, jos nyt tarvitseekaan. Haluaisin tietää, millaista on kun ei tunne mitään ja löytää uusia kumppaneita jatkuvasti. En pysty tähän. Minun pitää seurustella. Olen ehkä siksi seurustellut vain kerran elämässä ja harrastanut seksiä kahden ihmisen kanssa. Miten voi olla, että haluan aina seurustella kun olen kiinnostunut jostain enkä osaa niinsanotusti pitää hauskaa ollenkaan? Minulle nauretaan koska en osaa yhden illan suhteita hankkia. Monilla tutuilla niitä on ja kehuskellaan niillä. Sanon että jos ei tule ketään kiinnostavaa vastaan niin ei kiinnosta seksi ja sitä ihmetellään. Kun ei kiinnosta niin ei. En ole uskovainen joten ei tää siitä johdu.
Mikä on vikana?
4
187
Vastaukset
Et kertonut minkä ikäinen olet, liekkö sillä tässä väliäkään. Kokemuksesta voisin sanoa että hyvää kannattaa odottaa. Parasta on se mitä itse koet tässä asiassa, älä anna ympäristön painostaa. Olin 18,5 v naimisissa rakastamani miehen kanssa, joka osoittautui todella mustasukkaiseksi ja aivan syyttä. Minulle oli helpotus kun ero tuli ja hänellä olikin jo toinen nainen. Nykyaikana on ehkä vaikeampaa löytää se just sopiva kumppani. Toivoaan ei kannata menettää ja kyllä sinä sen huomaat kun aika on ja rakkaus tule elämääsi ison R.n kanssa. Olen huomannut että on paljon helpompi hengittää ja olla yksin, kuin huonossa suhteessa. Tsemppiä sun elämään!
- käsittäkääs
Yhden illan suhteissa ei ole mitään hienoa, koska ne kestävät vaan sen yhden illan ja seurustelemaan ei siis pääse vaikka haluais. Juu ja sit jos se etenee siitä vielä niin ei se ole mikään yhden illan juttu.
- nakuttajax
Saatat olla demiseksuaali.
- Aiheitariittää
Olet varmaan etsinyt vääristä paikoista. Hanki kunnollinen työ, mene mukaan vähän kaikkeen ja etsi sieltä samoja kokeneita - joita siis riittää. Eivät vain kirjoittele ehkä lainkaan juuri tänne.
Miten olisi omat nettisivut ja LinkedIn-profiili? Noin niin kuin näkyvyyttä parantamaan. Samalla voit esitellä itsesi vähän laajemmalla aineistolla kertaheitolla. Putoaa siten valikoimista pois ne, joille ei kelpaa aiheet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1155253Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744371669- 1991183
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1111153Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk201119Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861040Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47941- 64931
- 64896
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64846