Tällä palstalla kerrotaan usein että naiset eivät kiinnostu muista kuin jännämiehistä. Mikä se sellainen jännämies on?
Jos ajattelen omaa ystäväpiiriä tai nuoruuden ajan porukkaa, niin suurin osa naisista seurustelee/seurusteli kyllä minusta ihan tavallisen miehen kanssa.
Jotenkin tulee sellainen kuva että näitä jännämiehiä ovat kaikki jotka eivät ole sellaisia yksin kotona möllöttäviä apaattisia tylsimyksiä.
Mikä on jännämies?
21
267
Vastaukset
- jännäfaktaa
Jännämiehiä on ryyppäävät naistenhakkaajat ja linnanvenkulat. Ihmettelen niitä naisia, jotka lähettää kosintakirjeitä vangeille, joita eivät ole koskaan tavanneet. Mikä siinä murhaajassa tai pankkiryöstäjässä on niin ihanaa, että pelkkä tieto vankilassa lusimisesta saa jännäjennan vitun tihkumaan märkänä, ja on pakko päästä vierailulle vankilaan ja saada jännämies siittämään jennalle lapsi? Onko se hienoa kun lapsi saa joskus tietää, miten on saanut alkunsa? Mitä jennan vanhemmat ja kaveripiiri ajattelee tästä touhusta? Jennahan ei itse elätä lastaan eikä kyllä lusimassa oleva isäkään, vaan se menee veronmaksajien elätettäväksi. Nämä jennathan ei ole edes kiinnostuneita työnteosta eikä kykene hankkimaan edes ammattia itselleen. Ainoa mihin pystyvät, on sosiaalietuuksien hakeminen ja jännämiehen spermasaavina oleminen.
- 155
Olet oikeilla jäljillä siinä, että tavalliset miehet ovat yleensä niitä jännämiehiä. Sitten on tietysti erikseen ne tosijännämiehet, eli rokkitähdet, rikolliset, miljonäärit yms. Tavallinen mies on varsin huono mies: melko tyhmä, liian liberaali päihteiden suhteen, suppea yleissivistys, liian tyytyväinen epäkohtiin eli haluton korjaaman niitä (tai vaihtoehtoisesti toinen ääripää eli joku anarkistiaktivisti), liian baari/bileintoinen, sosiaalisesti epäasiallinen.
Miksi kotona viihtyvän pitäisi olla apaattinen tylsimys? Kotona voi tehdä ja ajatella mielenkiintoisia juttuja. Mitä ihmeen arvoa on sillä, että on aina menossa jossain? Jännämiehiä ovat kaikki palstalla ruikuttavia ätmejä lukuún ottamatta. Eli jos et ole sosiaalisesti rajoittunut vätys, olet jännämies, josta naisetkin pitävät.
"ruikuttavia ätmejä"
Shaming language on Ratikkakuskille yleistä, koska ei pysty normaaliin keskusteluun. Ei mitenkään yllättävää. Voihan se olla että vanhoilta naisilta ja yksinhuoltajilta saa helpommin pillua kun esittelee niille omia, tälle palstalle kirjoitettuja naisia loputtomiin puolustelevia ja itseään paremmaksi tekeviä kirjoituksia. Voi olla ihan hyvä tapa saada pillua tuo ritarointi. Eli Ratitkkakuski yrittää nostaa omaa tasoaan haukkumalla muita ätmekisi ja ruikuttajiksi.- IkisM
No ei todellakaan ole kaikki jännämiehiä. Sinäkin olet pelkkä aisuri joka on jännästä kaukana ja vielä ätmiäkin alempaa kastia.
IkisM kirjoitti:
No ei todellakaan ole kaikki jännämiehiä. Sinäkin olet pelkkä aisuri joka on jännästä kaukana ja vielä ätmiäkin alempaa kastia.
Sanokaa mitä sanotte, mutta pillua saamaton mies on ravintoketjun alimmalla askelmalla.
- IkisM
Ratikkakuski kirjoitti:
Sanokaa mitä sanotte, mutta pillua saamaton mies on ravintoketjun alimmalla askelmalla.
Niinhän sinä luulet.
- 317
Palstavinkujat valittavat, että kelpaavat vain "jännämiesten" lasten elättäjäksi. Minulla ei ole lapsia, mutta tarvitsisin vintinsiivouskykyisen miehen nyt aivan pikapuoliin. Ehkä kaksikin. Tekisin lihapataa ja tarjoaisin tietty ruokajuomat. Onko tarjokkaita?
"Palstavinkujat valittavat, että kelpaavat vain "jännämiesten" lasten elättäjäksi."
Oho uusi sana. Palstavinkuja. Ilmeisesti jos on asioista eri mieltä, niin se oikeuttaa nimittämään toista vinkujaksi ja ruikuttajaksi. Minun osallani tuo on täyttä totta, että olen kelvannut ainoastaan toisten miesten lasten elättäjäksi. Mitäköhän vinkumista sen kertominen nyt sitten on.
"Minulla ei ole lapsia, mutta tarvitsisin vintinsiivouskykyisen miehen nyt aivan pikapuoliin. Ehkä kaksikin. Tekisin lihapataa ja tarjoaisin tietty ruokajuomat. Onko tarjokkaita?"
Ihan hyvä tarjous. Osaan siivota vintin. En harrasta yleensä ruuanlaittamista, mutta ruoka kyllä kelpaa, samoin kuin ruokajuomat.- NytTarkkanaHeiOikeesti
super-atm kirjoitti:
"Palstavinkujat valittavat, että kelpaavat vain "jännämiesten" lasten elättäjäksi."
Oho uusi sana. Palstavinkuja. Ilmeisesti jos on asioista eri mieltä, niin se oikeuttaa nimittämään toista vinkujaksi ja ruikuttajaksi. Minun osallani tuo on täyttä totta, että olen kelvannut ainoastaan toisten miesten lasten elättäjäksi. Mitäköhän vinkumista sen kertominen nyt sitten on.
"Minulla ei ole lapsia, mutta tarvitsisin vintinsiivouskykyisen miehen nyt aivan pikapuoliin. Ehkä kaksikin. Tekisin lihapataa ja tarjoaisin tietty ruokajuomat. Onko tarjokkaita?"
Ihan hyvä tarjous. Osaan siivota vintin. En harrasta yleensä ruuanlaittamista, mutta ruoka kyllä kelpaa, samoin kuin ruokajuomat.Huomioi superi se että jos ja kun todennäköisesti olet ruma kuten minäkin niin et kelpaa edes vintin siivoamiseen. Tai ovelasti kyllä. Edelläkirjoittava jännäjenna osaa kyllä ilmaistyön niksit. Antaa vähän löysää ja oletuksen ehkä pilden saannista. Kun vintti on siivottu ja odotat palkkiotasi edes sitä ruokaa tuleekin yllättävä meno. "Mun on pakko mennä ja tarjoan sulle huomenna ruuan" Sitä huomista ei koskaan tule. Joten yhteenkään naisten vaatimuksiin ei kannata suostua ilman lakimiehellä hyväksyttyä kirjallista sopimusta joka viimeistään tuomioistuimen kautta vaatii jännäjennan tarjoamaan sen ruuan ja pienen vahingonkorvauksen päälle.
NytTarkkanaHeiOikeesti kirjoitti:
Huomioi superi se että jos ja kun todennäköisesti olet ruma kuten minäkin niin et kelpaa edes vintin siivoamiseen. Tai ovelasti kyllä. Edelläkirjoittava jännäjenna osaa kyllä ilmaistyön niksit. Antaa vähän löysää ja oletuksen ehkä pilden saannista. Kun vintti on siivottu ja odotat palkkiotasi edes sitä ruokaa tuleekin yllättävä meno. "Mun on pakko mennä ja tarjoan sulle huomenna ruuan" Sitä huomista ei koskaan tule. Joten yhteenkään naisten vaatimuksiin ei kannata suostua ilman lakimiehellä hyväksyttyä kirjallista sopimusta joka viimeistään tuomioistuimen kautta vaatii jännäjennan tarjoamaan sen ruuan ja pienen vahingonkorvauksen päälle.
Tietysti pitää tarkkana olla. Olen sen verran kuitenkin kokenut niin naisten kanssa kuin kaupankäynnissäkin.
Luultavasti en rumana miehenä kelpaisi siivoamaan edes ilmaiseksi. Luultavasti joutuisin jopa maksamaan siitä naiselle, että saisin vintin siivota. Nainen voisi jopa väittää olevansa domina ja minä sub. Palkaksi siivoamisesta saisin nuolla hänen paskaiset kenkänsä. Itse hän ei oikeasti siitä mitenkään kiihottuisi (enkä minänkään), mutta kunhan yrittäisi tuollaistakin asetelmaa, jotta saisi miehen ilmaiseksi siivoamaan ja vielä saisi rankaista siitä hyvästä.
Jos taas kyseessä olisi ytm, niin nainen siivoaisi itse asuntonsa (ja miehen asunnon) ja sen jälkeen tarjoaisi ytmille ruokaa, juomaa ja jälkiruuaksi pillua.- kuivana_kakkoseen
Ei tässä sentään ruokapalkalla aleta vinttejä siivoamaan. Tilaa siivousfirma, maksa asiallinen palkka josta firma tilittää verot valtiolle.
Aisurien hommaa tuollainen lihapatojen takia yh:lle siivoojana oleminen. Tuollainen katsotaan meilläpäin vittuiluksi, joka kyllä annetaan korkojen kera takaisin, yleensä luuvitosella.
- Munaotus
Sellainen jännämies on joka pahoinpitelee naistaan henkisesti ja fyysisesti. Oon tuntenut moniakin naisia joilla sellainen jännämies on poikaystävänä. Mun serkullani oli jännämies poikaystävä, minun 2 exällä on ollut parikin hakkaavaa miestä ja yks nainen johon olin ihastunut, otti jännämiehen mielummin kuin minut. Naapurissa asuvalla naisella oli jännämies.
- 527
Jännyyteen riittää esim. kiroilu. Kunnon mies ei kiroile eikä saa naista, koska naiset haluavat huonon miehen.
- Leprosy
Jos jännyyteen riittää kiroilu niin sittenhän esim. DarkFear on jännämies. XD
- burb
Jännämiehiä ovat ne, joita nainen jaksaa aikansa ja sitten jättää ahneuttaan, kun huomaa ettei niillä mitään rahaa olekaan. Eli palstan valitus jännämiehistä menee vain puoliksi oikein.
- jännätpaikat
Jännämiehiä ei oteta rahan takia, vaan jännittävyyden. Onhan peruskoulun keskeyttänyt ja linnassa istunut väkivaltarikollinen paljon jännittävämpi kuin siistiä sisätyötä tekevä ammattikorkean käynyt mies.
- burb
jännätpaikat kirjoitti:
Jännämiehiä ei oteta rahan takia, vaan jännittävyyden. Onhan peruskoulun keskeyttänyt ja linnassa istunut väkivaltarikollinen paljon jännittävämpi kuin siistiä sisätyötä tekevä ammattikorkean käynyt mies.
Kyllästyvät kuitenkin nopeasti. Lähtevät sillä naivilla olettamuksella, että muutaman kuukauden päästä renttu lähtee käskystä tienaamaan naiselle rahaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Petteri Orpo on satusetä
Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi953600Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta
Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä592571Porvarimedia: Räsänen vei Lindtmanilta pääministerin paikan
Lisäksi suomalaiset ovat innostuneet tuhlaaman, koska kuluttavat inflaation verran enemmän rahaa. Eikö porvarimedialla182493Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle
Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi722341Ruotsi laskee jälleen bensaveroa, Riikka irvailee tumput suorana
Euron bensa oli persujen vaalilupaus, mutta kohta alkaa olla kolmosella alkavia litrahintoja. Meanwhile in Sverige: "192226Olitkin liian hyvää ollaksesi totta nainen
Ihastuin ja rakastuin, mutta se on minun ongelma. Ei sinun.1021282Kaste pelastaa ihmisen
Kristittyjen kirkkojen toimittama yksi Kaste on Jumalan tekemä pelastusteko, jossa perisyntiin hengellisesti kuollut ihm5861151Uskon todistus
Oikean uskovaisen ja nimikristityn erottaa siitä, että Jeesukseen uskova korottaa Jeesusta ja uskoa Häneen, mutta nimik2611026Ensin oli armo - sen jälkeen tuli usko
Me emme ansaitse armoa omalla uskollamme. Armo on ansaitsematonta rakkautta mikä synnyttää meidät uudesti Jumalasta. K4001025Elisalla ja MTV:llä lihava riita - MTV:n kanavienlähetykset ovat katkeamassa Elisan asiakkailla
Kaikkien MTV:n kanavien televisiolähetykset ovat katkeamassa Elisan kaapeli-tv-asiakkailta. https://www.is.fi/digitoday1421009