Mulla on tullu ylimääräisiä kiloja vyötärölle ja reisiin. Tarvitsen teijän apua. Pitäs saada kroppa kuntoon kesäks! Joten jos jollain ois jottain vinkkei esim. ruuan tai liikunnan suhteen. Tavote ois 20 kiloo pois!
Vastaukset 5
- kkp
mitä tehhään herkkuhimon kanssa!
- 123123
Sehä riippuu paljo siitä minkä painone olet nyt. Jos sitä läskiä löytyy paljon niin sillo tuollane 20 kiloo on helppo saada pois. Se on vain susta itestäs kiinni.
- laihis
Kiire tulee! Parissa kk 20 kiloa. Itsellä meni reilu 3kk. Hiilarit minimiin, paljon kasviksia jne.
- kkp
Kiitos! Noista oli jo hyötyä! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3201398Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3361325- 1061112
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔501008- 105991
- 106940
- 111792
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22787- 70643
- 101643