Oon siis iha aloittamassa ekaa kertaa cruisailun ja en tiedä mitään. En ole koskaan skeitannut tai mitään.(haluaisin cruiserin) Olen siis 14.v tyttö ja nyt ku alkaa kevät tulee nii ajattelin kysyä täältä apua. Millä laudalla kannattaa aloittaa? Mistä saisi edullisen ja hyvän? Mitä kuuluisi tietäää cruisailuun liittyen? Kertokaa tärkeitä asioita ja vinkkejä , Kiitos!
Mistä aloittaa ensikertalaisena?
4
110
Vastaukset
- hjallas
Ja vielä lisäksi tuohon edelliseen että tarvitsisin laudan joka on kestävä ja jolla on hyvä cruisata päivittäin noin 10km
- kysymysmerk
ite sanoisin et hanki longboard.
- Ellu-00
Mä sain paljon vastauksia lukemalla tältä saitilta https://laudalle.wordpress.com/longboard-ostajan-opas/ ja tilasin sit blogin haltijalta offshoresta just sellasen miller cruiserin. On tulossa postilla ja kun saan niin laitan käyttökokemuksen.
- Cruiseri
Hei! Osaako joku auttaa kum ostin citymarkestista (muistaakseni xD) Cruiserin, se on "kick-B" ja oli muovin sisällä. Ilmeisesti muovi oli myös niiden "hopeanväristen/metallinvöristen" alla missä on myös pyörät kiinni. Pitääkö mum irrottaa nää renkaaat ja toi osa et saan muovin pois sieltä, vsi voiko se jäödä sinne kun sitä ei enää edes näy kun saksilla leikkasin... kiitos
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1411765- 401668
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa631420- 681305
Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2101167Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2791113- 701093
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää19968- 74955
Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106898