Onko kellään antaa vinkkejä miten treenata vasenta kättä paremmaksi? Olen siis itse oikeakätinen ja vasen käsi on jäänyt vähemmälle käytölle peleissä. Hyvä jos lay upin saan tehtyä vauhdista. Eli vinkkejä miten treenata vasenta kättä yksin tai reeneissä.
Vastaukset 3
- sakke73
Käytä treeneissä tietoisesti enemmän vasempaa kättä. Omatoimiseen harjoitteluun löytyy myös hyviä apuvälineitä, esim koriskuntopallo (voima) tai dribble sticks (motoriikka). Esimerkiksi täältä löytyy http://funraise.fi/fi/tuotteet/koripallo/harjoitusvalineet
- LeftHandedBoiii
Harjoittelemalla kikkoja tms. Samalla lailla ku oikeaa kättä. Pelaat vaan paljo.
- oooå
Runkatessa nostele vasemmalla palleja. Kyllä se siitä oppii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.373856- 100842
- 76630
- 50625
- 65615
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei142585- 30576
Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48557En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25550