Mies haluaa kontrolloida

petyin

Hän tutkii halutessaan kännykkääni,pakko avata se jos käsketään.Jos en vastaa,hän tulee oveni taakse ja tarkistaa etten ole pettänyt....viime kerralla hän sylki kasvoilleni kun en muistanut vastata puhelimeen,haukkui ja oli karsee,muka rakastaa hyvänä aikana.Olemme olleet muutaman kuukaude ja olen melkein pantavankina,nyt hänestä ei ole kuulunut mitään kun sylki äkeissään kasvilleni,selvin päin,sano että pitäs antaa litsari tollaselle h,,,e.Onko vastaavaa ja miten suhde päätty ,,,olen jo saanut tarpeekseni.

9

165

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jenniina1

Miksi olet tuollaisen kanssa, joka ei kunnioita ewikä välitä sinusta? Sinä voit valita kenen kanssa olet.

• dfgfgdgd

Minä lähtisin heti ensimmäisestä kontrollointiyrityksestä, se ei ole tervettä, mutta kuka mitenkin..

• VaroHenkesiEdestä

Jos touhu on tuota jo parin kuukauden jälkeen, niin mietipä nyt oikeasti mitä tuo on muutaman vuoden päästä - mikäli siis siinä vaiheessa olet enää edes hengissä! ÄLÄ MISSÄÄN TAPAUKSESSA MUUTA AINAKAAN YHTEISEEN ASUNTOON JA ÄLÄ MISSÄÄN TAPAUKSESSA HANKKIUDU RASKAAKSI TÄLLE MIEHELLE!!!!! Sinuna lopettaisin tuon suhteen välittömästi, jos ei usko, niin soita poliisit paikalle ja hanki lähestymiskielto...

• pnfdsigshhhhhhhhhhhhhhh

puhut miehen kanssa asiallisesti kahvipöydässä että tällänen homma ei vetele enään, tai suhde loppuu. Minä en petä ikinä (jos et kerta petä) usko jo!...... jatka miten haluat juttua

ainakin minä haluaisin suoraan naamatusten kahdestaan asiat selviksi

• kilttis

Niin, miksi olet tuollaisen väkivaltaisen miehen kanssa. Ei sun tarvii kestää yhtään huono käytästä ja väkivaltaa. Eroa nyt heti paikalla heti, äläkä päästä sitä kotiisi äläkä mene sen luokse.

• täysinulkona

En joutunut naimisiin sattumalta katsottuani hänen kännykkää.

• tripit

Hei kaikille,kiitos kommenteistanne! Asiaan on tullut huikea käännös,olemme keskustelleet kasvotusten,asiallisesti epäkohditamme,ongelmistamme anteeksi pyyntöineen.Hän ei enää kysele,tarkista puhelintani,koska sovimme että tuollaiset jätetään koska ne ei kuulu seurusteluun,jos ei luottoa ole,ei voi jatkaakaan.Tilanne on muuttunut paljonkin parempaan suuntaan,koska hän ei halua välirikkoa ja kärsimystä mulle,olemme tehneet sopimukset ettei petetä ja hän vihdoin uskoo minua,puoli vuotta mennyt rauhaisasti,asiaan vaikuttaa että olemme kaunistelematta naamatusten pauhanneet asian läpi,ja emme enmää kiusaa kumpikaan asioilla,molemmilla petturipuolisoita menneessä.

• UskooKenTahtoo

Tuo "uusi tyyli" tulee jatkumaan ehkä 2 viikkoa ja sitten alkaa paluu entiseen.... asia kerrallaan kontrollointi ja kumppanin itsetunnon murentaminen jatkuu entiseen malliin. Anteeksi skeptinen asenteeni, näin se vaan tulee menemään, ei nuo luonnevikaiset kovin kauaa jaksa näytellä "muuttunutta miestä".

• viljasiilo

Tosi hyvä, että tilanne on muuttunut näin hyvään suuntaan. En tahdo olla mikään pahanilmanlintu, mutta kannattanee perheen perustamisen kanssa edetä rauhalliseen tahtiin. Stressaava ja uusi tilanne jota lapsen saaminen voi myös olla, saattaa altistaa kireisiin fiiliksiin ja sitä kautta vääränlaisiin purkautumistapoihin.

Tuo kontrollointi ja käyttäytyminen oli sen verran rajua, että parempi katsoa kuin katua.
      Todella hyvä, että nyt asiat ovat järjestyksessä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      271
      2350
    2. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      83
      1031
    3. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      58
      1021
    4. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      108
      990
    5. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      81
      941
    6. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      44
      861
    7. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      21
      848
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      756
    9. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      33
      697
    10. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      299
      694
    Aihe