Millainen henkilö on nimimerkin darkfear takana?

Jeah222

Itse törmäsin hänen kirjoituksiinsa jo lähes vuosikymmen sitten sivarit & totaalit palstalla. Sillä ei ole merkitystä onko hän oikeasti trolli vai.

Mielenkiintoista on millainen henkilö jaksaa kirjoittaa samalla tavalla yhtä kapeakatseisesti jo vuosikymmenen ajan. Toivoisin että hän toisi hahmoonsa jonkun uuden kiinnostavan puolen.

Tosiaankin mietin millainen henkilö jaksaa kirjoittaa vuosikymmenen tarinan hahmolleen? Se on jo omistautumista. Olisin jopa kiinnostunut ostamaan tämän hahmon ja jatkamaan hänen elämäänsä tällä palstalla :)

16

218

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Trollihan_ze

Luulen, että DarkFearin kirjoittaja on vaihtunut jo muutamaan otteeseen. Kun nykyinen "DarkFear" jää eläkkeelle niin uusi sukupolvi jatkaa kirjoittelua samalla tunnuksella. Tällä tavalla hän on ikuinen.

• Ei ole kyllä kirjoittaja mitään vaihtunut, sillä mä oon itse kaikki nämä kirjoitukseni omalla nimimerkilläni tänne vuosien aikana kirjoittanut, eli ihan siitä lähtien, kun aloitin aikoinaan tuolla sivarit&totaalit-palstalla.

• Ei se mikään trolli ole, vaan autistinen neitsytsetä, jolla ei ole ollut 10 vuoteen muuta tekemistä vapaa-aikana kuin istua yksiössä ja kirjoitella autistisia jankkauksia palstalle.

• SisuIlmari

Aivan oikein, vakavasta kehityshäiriöstä kärsivä neitsyt-setä jonka markkina-arvo on kaiken kohtuuden nimissä alempi hc-atm. Olisivat saaneet kotiseudun tyypit hakata jo aikanaan tuosta ätmien kuninkaasta paskat pihalle, jotta edes jonkinlaista selkärankaa ja miehuutta olisi tullut esiin selkäsaunan myötä, mutta ei.. jättivät tuollaiseksi säälittäväksi homokukkakepiksi.

• SisuIlmari kirjoitti:

Aivan oikein, vakavasta kehityshäiriöstä kärsivä neitsyt-setä jonka markkina-arvo on kaiken kohtuuden nimissä alempi hc-atm. Olisivat saaneet kotiseudun tyypit hakata jo aikanaan tuosta ätmien kuninkaasta paskat pihalle, jotta edes jonkinlaista selkärankaa ja miehuutta olisi tullut esiin selkäsaunan myötä, mutta ei.. jättivät tuollaiseksi säälittäväksi homokukkakepiksi.

Mitä vittua säkin saatanan vitun perkeleen LANTA-AIVO JA ALI-IHMISISTÄ KAIKKEIN ALIN oikein tulet vittu tänne tollaista saatanan paskaa perkele puhumaan saatana!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! VITTU ETTÄ SUA SITÄ PITÄISIKIN SAATANAN LYÖDÄ KIRVEELLÄ PÄÄHÄN PARIKYMMENTÄ KERTAA NIIN KOVAA, ETTÄ OLISI HENKI POIS TOLLAISELTA SAATANAN VITUN PERKELEEN LANTAKASASSA ASUVALTA ALI-IHMISELTÄ PERKELE!!!!!!!!!!!1

SÄ SITÄ ITSE VITTU OLETKIN JOKU VITUN SAATANAN NEITSYT-SETÄJ JA HC-ATM-PASKALUUSERI, NIIN JUST SEN VUOKSI SUT SITÄ OLISIKIN OIKEIN HYVÄ TAPPAA SAATANA!!!!!!!!!!!!!!! JÄRJESTETÄÄN VAAN OIKEIN ALI-IHMISTEN JOUKKOSURMA JA TAPETAAN AINAKIN SUT JA SUOMI-MAKE SIINÄ HETI IHAN ENSIMMÄISENÄ SAATANA!!!!!!!!!!!!!!!!! KIRVEELLÄ PÄÄHÄN VAAN PARIKYMMENTÄ KUNNON ISKUA JA SITTEN VIELÄ VEDETÄÄN PUUKOLLA KURKKU AUKI, NIIN EIKÖHÄN SIINÄ LÄHDE HENKI ALI-IHMISILTÄ SAATANA!!!!!!!!!! VIELÄ PARIKYMMENTÄ KUNNON ISKUA VASARALLA PÄÄHÄN PERKELE, NIIN EIKÖHÄN SITÄ PÄÄSTÄ EROON TEISTÄ SURKEISTA ALI-IHMISISTÄ JA JÄTEKASOISTA SAATANA!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Tiedoksi vaan sitten palstalaisille ja erityisesti ylläpidolle se asia, että mä tulen sitten jatkossakin vastaamaan kaikkiin mulle suunnattuihin vittuiluihin ja kiusaamisviesteihin samalla tavalla kun tossa edellisessä kirjoituksessa. Eli niissä ei todellakaan tappouhkauksia säästellä. Mä kyllä tulen antamaan näille KIRVEELÄ TAPETTAVILLE ALI-IHMISILLE just tollaista kohtelua kun mitä tossa äskeisessä kirjoituksessani kerroin.

• kalikkaa
        DarkFear kirjoitti:

Mitä vittua säkin saatanan vitun perkeleen LANTA-AIVO JA ALI-IHMISISTÄ KAIKKEIN ALIN oikein tulet vittu tänne tollaista saatanan paskaa perkele puhumaan saatana!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! VITTU ETTÄ SUA SITÄ PITÄISIKIN SAATANAN LYÖDÄ KIRVEELLÄ PÄÄHÄN PARIKYMMENTÄ KERTAA NIIN KOVAA, ETTÄ OLISI HENKI POIS TOLLAISELTA SAATANAN VITUN PERKELEEN LANTAKASASSA ASUVALTA ALI-IHMISELTÄ PERKELE!!!!!!!!!!!1

SÄ SITÄ ITSE VITTU OLETKIN JOKU VITUN SAATANAN NEITSYT-SETÄJ JA HC-ATM-PASKALUUSERI, NIIN JUST SEN VUOKSI SUT SITÄ OLISIKIN OIKEIN HYVÄ TAPPAA SAATANA!!!!!!!!!!!!!!! JÄRJESTETÄÄN VAAN OIKEIN ALI-IHMISTEN JOUKKOSURMA JA TAPETAAN AINAKIN SUT JA SUOMI-MAKE SIINÄ HETI IHAN ENSIMMÄISENÄ SAATANA!!!!!!!!!!!!!!!!! KIRVEELLÄ PÄÄHÄN VAAN PARIKYMMENTÄ KUNNON ISKUA JA SITTEN VIELÄ VEDETÄÄN PUUKOLLA KURKKU AUKI, NIIN EIKÖHÄN SIINÄ LÄHDE HENKI ALI-IHMISILTÄ SAATANA!!!!!!!!!! VIELÄ PARIKYMMENTÄ KUNNON ISKUA VASARALLA PÄÄHÄN PERKELE, NIIN EIKÖHÄN SITÄ PÄÄSTÄ EROON TEISTÄ SURKEISTA ALI-IHMISISTÄ JA JÄTEKASOISTA SAATANA!!!!!!!!!!!!!!!!!

Siellä koira älähtää mihin kalikka kalahtaa.

• hmmmmmmmm
        DarkFear kirjoitti:

Tiedoksi vaan sitten palstalaisille ja erityisesti ylläpidolle se asia, että mä tulen sitten jatkossakin vastaamaan kaikkiin mulle suunnattuihin vittuiluihin ja kiusaamisviesteihin samalla tavalla kun tossa edellisessä kirjoituksessa. Eli niissä ei todellakaan tappouhkauksia säästellä. Mä kyllä tulen antamaan näille KIRVEELÄ TAPETTAVILLE ALI-IHMISILLE just tollaista kohtelua kun mitä tossa äskeisessä kirjoituksessani kerroin.

Onpas ihan rekisteröitynytkin SUOMI-Make sanonut sulle aikoinaan tosi pahasti :)))))))))))))

• Kevätesikk0
        hmmmmmmmm kirjoitti:

Onpas ihan rekisteröitynytkin SUOMI-Make sanonut sulle aikoinaan tosi pahasti :)))))))))))))

Lolleriii:)))))))))))))))) Peris-make on ollut tosi pahan darkkikselle pari vuotta sitten:))))))))))))))))))))

• Kyllä tässä on täytynyt tapahtua jokin tietomurto tms. sillä en mä ainakaan muista kirjoittaneeni mitään tällaista. Varmaan jotkut venäläiset hakkerit murtautuneet mun duunipaikan koneelle ja sepittäneet omia trollauksiaan palstalle mun nimissä.

• Lippu_nimeltä_DarkFear

DarkFear yritti turvautua liberalismiin vasemmiston arvoin, mutta tuli sieltä rysähtäen alas kun ei itse suvainnut itseään.

Nyt nuorentuneena ja seksuaalisesti kokeneena (??) tuli noin neljän viikon palsta tauon jälkeen takaisin.

Kyllä, uusi Mustanaamio, anteeksi DarkFear on vaihtunut. Hiuksien keinotekoisella päässä pysymisellä, omalla suvaitsemattomuudella (homoseksuaalit, tummat ihmiset, yksiöt...) ja rahan keräämisellä onkin hienoa palstailla taas seuraavat 10 vuotta.

• Jeah222

Toivoisin että hahmolle tapahtuisi uusi käänne elämässään. Näin viihdearvo kasvaisi ;)

• Jeah222 kirjoitti:

Toivoisin että hahmolle tapahtuisi uusi käänne elämässään. Näin viihdearvo kasvaisi ;)

Eipä sitä koskaan kukaan edes tällä palstalla ikinä uskoisi, jos mulla edes joskus tapahtuisikin jotain myönteisiä uusia käänteitä elämässäni. Just tämän vuoksi sitä onkin kaikki elämässä niin turhaa, kun eipä sitä koskaan pysty olemaan ja elämään siten, että voisi olla tarpeeksi muiden ihmisten mieliksi, eikä ikinä kukaan tällä palstalla edes uskosi koskaan sitä, jos mä joskus saisin elämääni jotenkin parempaan suuntaan.

• nainen_darkkikselle
        DarkFear kirjoitti:

Eipä sitä koskaan kukaan edes tällä palstalla ikinä uskoisi, jos mulla edes joskus tapahtuisikin jotain myönteisiä uusia käänteitä elämässäni. Just tämän vuoksi sitä onkin kaikki elämässä niin turhaa, kun eipä sitä koskaan pysty olemaan ja elämään siten, että voisi olla tarpeeksi muiden ihmisten mieliksi, eikä ikinä kukaan tällä palstalla edes uskosi koskaan sitä, jos mä joskus saisin elämääni jotenkin parempaan suuntaan.

Iske nainen ja ole hänelle mieliksi.

• olet_pelle
        DarkFear kirjoitti:

Jos haluaisit miellyttää palstalaisia oikeasti niin lopettaisin palstalla oleskelun. Kukaan ei jaksa sinun juttujasi jotka pyörivät afrikkalaisten miesten nainnissa, finassa ja kirvesmurhissa.

• hän.on.fasisti

DarkFearin arvot eivät ole liberaali-vasemmisolaisia vaan konservatiivis-oileistolaisia jopa fasistisia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      87
      3207
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      2907
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2435
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      80
      2256
    5. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      74
      2169
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      2026
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1616
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      19
      1593
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1440
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      36
      1416
    Aihe