Moi! Mulla on nyt jonkin aikaa ollu haaveena lähtee au pairiks ja toivoisin, että voisin toteuttaa tän haaveen tänä kesänä. Täytän 18 heinäkuussa, joten olen vielä 17, mutta toivon, ettei se ole ongelma. Ja kyllä, olen tietoinen siitä, että monet etsivät täysi-ikäistä au pairia.
Halusin päästä Lontooseen, koska olen korviani myöten rakastunut kyseiseen kaupunkiin, mutta taidan ehkä sen suhteen unelmoida liikoja, joten joku kiva pikkukylä lähellä Lontoota kelpaa myös :)
Kokemusta lastenhoidosta löytyy, sillä olen nyt neljänä kesänä ollut kesätöissä kummitätini päiväkodissa, parina kesänä toiminut seurakunnan lasten- ja rippileireillä isosena sekä käynyt pari kertaa vahtimassa tuttava perheen lapsia. Lisäksi olen ohjannut alle kymmenen vuotiaita luistelussa nelisen vuotta. Ja lapset ovat muutenkin lähellä sydäntä ja aina löytyy varmasti jotain kivaa tekemistä :)
Pystyisin aloittamaan huhtikuun puolessa välissä, jos on tarvis, ja Suomeen pitäisi palata elokuun alussa.
Ota rohkeasti yhteyttä, jos tuntuu siltä, että nyt nappas :)
Au pair Lontooseen
FinnishAuPair
2
111
Vastaukset
- aupair
Hei mikä sun @ on? :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2444268Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1202724Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412482Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?841519Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1161466- 481199
- 781117
- 45986
- 59983
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En173965