Moi! Mulla on nyt jonkin aikaa ollu haaveena lähtee au pairiks ja toivoisin, että voisin toteuttaa tän haaveen tänä kesänä. Täytän 18 heinäkuussa, joten olen vielä 17, mutta toivon, ettei se ole ongelma. Ja kyllä, olen tietoinen siitä, että monet etsivät täysi-ikäistä au pairia.
Halusin päästä Lontooseen, koska olen korviani myöten rakastunut kyseiseen kaupunkiin, mutta taidan ehkä sen suhteen unelmoida liikoja, joten joku kiva pikkukylä lähellä Lontoota kelpaa myös :)
Kokemusta lastenhoidosta löytyy, sillä olen nyt neljänä kesänä ollut kesätöissä kummitätini päiväkodissa, parina kesänä toiminut seurakunnan lasten- ja rippileireillä isosena sekä käynyt pari kertaa vahtimassa tuttava perheen lapsia. Lisäksi olen ohjannut alle kymmenen vuotiaita luistelussa nelisen vuotta. Ja lapset ovat muutenkin lähellä sydäntä ja aina löytyy varmasti jotain kivaa tekemistä :)
Pystyisin aloittamaan huhtikuun puolessa välissä, jos on tarvis, ja Suomeen pitäisi palata elokuun alussa.
Ota rohkeasti yhteyttä, jos tuntuu siltä, että nyt nappas :)
Au pair Lontooseen
FinnishAuPair
2
129
Vastaukset 2
- aupair
Hei mikä sun @ on? :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1202462Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???401642Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha6531076- 106993
- 71972
- 98926
- 48885
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk83760Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik33736- 71728