Paljonko olette onnistuneet pudottamaan painoa kk?

kktavoite

Olen 20 vuotias nainen ja Ite oon tässä aloittamassa ennen kesää laihduttamisen. Talvemmalla laihdutin 10 ja nyt ajattelin jatkaa. Painoa on nyt 84,5. 170cm)Haluaisin nyt ottaa tavootteeksi pudottaa kuukaudesa tietyn verran. Ja haluaisinkin tietää että miten paljon olette onnistuneet pudottamaan siinä ajassa? Mieluiten vastatkaa te joilla ylipainoa silloin oli jonkunverran niin osaan verrata omaan tulokseeni ja tavoitteeseeni. :)

4

113

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • laihis

Pudotin 4-5kg kuukaudessa. Lähtöp oli 103kg. Nyt 81-82kg. Pituus sama kuin sinulla. Viljat ja sokeri pois, lisää liikuntaa. Siinä minun resepti.

• 234234234

Viime vuoden alussa alotin karppaamaan. Lähtöpaino oli noin 95 kiloa ja pituutta on 170 cm. Niin ja mies olen.

Ensimmäisellä viikolla paino tippu 6-7 kiloa. En muista tarkkaan miten paljon mun paino tippu ekan kuukauden aikana mutta jos sanon 10 kiloa niin en valehtele paljoa.

Kesällä puntari näytti 76 kg eli sellaiset 20 kiloa tippui noin puolen vuoden aikana.

• 1kk1vkoa sitten aloitin lähtöp. 95kg, 180cm mies. Nyt noin 6kiloa lähtenyt. Sokerin ja leivän jätin pois, Ylimääräistä taakkaa 30kilon liivin ottanut mukaan joka kerta iltalenkille. Ja jääkylmää vettä juonut aterioiden välissä.

• miestreenaaja

olisit alkanut laihduttaa jo talvella. Kuukaudessa voi laihtua sellaset 6 kg jos kovasti tekee hommia ja treenaa. Pitää vaan treenata 6 kertaa viikossa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko sulla

suoja työ paikka? 🤔🤷‍♂️
      Ikävä
      30
      3878
    2. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      13
      1859
    3. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
      Ikävä
      63
      1314
    4. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      95
      1256
    5. Toivoisitko Rakas vielä?

Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.
      Ikävä
      67
      1115
    6. Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen

Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A
      Kotimaiset julkkisjuorut
      5
      981
    7. Koska tajusit silloin aikanaan

että olin ihastunut sinuun? 🤭😍 Taisin olla aika läpinäkyvä 🫣❤️
      Ikävä
      47
      901
    8. Keskustelua kasteesta

You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti
      Kaste
      356
      868
    9. Ihan pieni näkeminen vaan

👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥
      Ikävä
      26
      851
    10. En haluaisi kaiken kuihtuvan pois

ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?
      Ikävä
      39
      841
    Aihe