mikä olisi hyvä ja edullinen JALALLA toimiva pumppu? biltemasta kattonu ni 7e olis Kahdella sylinterillä, enint. 4 barin pumppu, mutku en oikein luota ton liikkeen tuotteisiin, niin kysyn täältä mikä olisi hyvä JALKApumppu?
Fillarissa "auton venttiilit" mutta en saa henkeä menemään sinne, painellut naulalla sitä venttiiliä ja se liikkuu kyllä, mutta ilma ei vaan mene renkaaseen.
Jalkapumppu painemittarilla
11
3424
Vastaukset
- Osta_hyvä_ja_säästä
Miksi juuri jalalla käytettävä jalkapumppu?
Et saa pumpulla kumpaankaan renkaaseen ilmaa? Silloin ongelma voi olla väärä / huono / viallinen pää pumpussa. Osta mielummin hyvä tornipumppu jossa pää schrader-venttiilille. Tai sitten molempien renkaiden venttiilit ovat vioittuneet mitä en pidä todennäköisenä.
4 baria vaikuttaa alimitoitetulta polkupyörän pumpulle. Toimivuuden ja turvallisuuden vuoksi varmista myös pumpun ja renkaiden painerajat.
Halvalla ei saa hyvää. Halvalla saat vaarallisen alitehoisen pumpun jossa kaiken lisäksi on niin huono pää ettei se toimi schrader-venttiilille.- henkeäkumiin
Just rassasin venttiiliä. Otin vasaran ja tasapäisen 4mm ruuvin, laitoin ruuvin siihen venttiilin keskellä olevaan napaan ja löin kovaa! Sehän auttoi ja pikkunapautukset ei auta tuossa, vinkkinä muille!
- Jake.The.Snake
Biltsun pummpu on paska. Sellainen on minulla jossain ja annan sen jos joku tarvitsee. Nyt on Lezynen pumppu, joka on ihan eri planeetalta kuin Biltsun pumput. Ostin Saksasta nettikaupasta.
- Miksi_ihmeessä
Arvostuskysymys. Mulla on Bilteman jalkapumppu ollut aktiivisessa käytössä kohta 10 vuotta. Ainoa ongelma letkun irtoaminen pumpusta, sen hoidin uudella letkuklemmarilla.
Pumppu toimii, painemittari toimii, monipuolinen suukappalevalikoima antaa mahdollisuuden täyttää sekä auton renkaita että jalkapalloja ja kaikkea siltä väliltä.
Jos pumppu on sulle liian halpa, se ei tee siitä huonoa käytössä. - rahvas_äijä
Näin se asia on, mutta nuo"jake" jäbät ovat sen verran fiksuja, ettei halpis ja kaupasta ostettu pumppu kelpaa, pitää olla netistä hankittu ja ulkomailta tietty, heh. Ovat todellisen elämän paskahousuja moiset netti pöljät.
- Jake.The.Snake
Miksi_ihmeessä kirjoitti:
Arvostuskysymys. Mulla on Bilteman jalkapumppu ollut aktiivisessa käytössä kohta 10 vuotta. Ainoa ongelma letkun irtoaminen pumpusta, sen hoidin uudella letkuklemmarilla.
Pumppu toimii, painemittari toimii, monipuolinen suukappalevalikoima antaa mahdollisuuden täyttää sekä auton renkaita että jalkapalloja ja kaikkea siltä väliltä.
Jos pumppu on sulle liian halpa, se ei tee siitä huonoa käytössä.Minulla on kanssa biltsun jalkapumppu, mutta ilmaa sillä ei oikein ole kumeihin saanut. Hukkaan meni rahat siinä. Ei kysymys siis ole hinnasta vaan siitä toimiiko tuote, eli saako silllä tehtyä tarvitun työn.
Ei sikäli, että ei Biltsu ole huonoin kauppa. Kokemukseni mukaan se on Lidl. Jake.The.Snake kirjoitti:
Minulla on kanssa biltsun jalkapumppu, mutta ilmaa sillä ei oikein ole kumeihin saanut. Hukkaan meni rahat siinä. Ei kysymys siis ole hinnasta vaan siitä toimiiko tuote, eli saako silllä tehtyä tarvitun työn.
Ei sikäli, että ei Biltsu ole huonoin kauppa. Kokemukseni mukaan se on Lidl.Minulla on Bilteman 20 euron pumppu toiminut ihan kunnolla. Ainoa valituksen aihe on siinä, että Prestasta voi tulla hiukan ilmaa pois suutinta irrotettaessa. Ne muutaman euron pumput sen sijaan ovat tietysti ihan syvältä joka suhteessa.
- Miksi_ihmeessä
Jake.The.Snake kirjoitti:
Minulla on kanssa biltsun jalkapumppu, mutta ilmaa sillä ei oikein ole kumeihin saanut. Hukkaan meni rahat siinä. Ei kysymys siis ole hinnasta vaan siitä toimiiko tuote, eli saako silllä tehtyä tarvitun työn.
Ei sikäli, että ei Biltsu ole huonoin kauppa. Kokemukseni mukaan se on Lidl.Kuten sanottu, pumpun toiminta ei ole niinkään hinnasta kuin käyttäjän osaamisesta kiinni. Ehkä olet tämän jo huomannutkin. ;-)
Jos tähänkin löytyy jo enemmän kuin yksi tyytyväinen käyttäjä, vika ei välttämättä ole tuotteessa.
- Puppande
Just hommasin Motonetistä Zefal Jalkapumppu Profil Max FP30, maksimissaan 12 bar, hinta vähän vajaa 30 eur. Vasta hetken kokemus, mutta pieksee käyttöominaisuuksiltaan mennentullen edellisen "merkittömän" jalkapumpun (joka sekin maksoi 20 eur) joka hajosi ja jonka tilalle tämän uuden ostin. Tosin eipä tämänkään kestävyydestä voi vielä sanoa yhtään mitään.
- PaineetKohilleen
Hitto ku vaivais toi alzhaimeri vähän vähemmän, niin jaksais muistaa, että mikä se meikäläisen pumpun merkki siel kotona on. Se on just jalkapumppu ja hyvä onkin. Saa hyvin paineet kohilleen ja säästää käsivoimia, kun ei tartte käsin punnertaa niin saakelisti. Mittarista näkee, milloin siellä se 8 baaria on. Noin vuosi sitten sen ostin, vajaan 30 euron hinnalla.
- Halpaonriski
"Halvoissa" pumpuissa kuten Bilteman pumpuissa ongelma on laadun ja siten käyttöturvallisuuden suuri vaihtelu paitsi eri mallien kesken niin myös saman mallisten pumppujen kesken.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6315350Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?283399HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa2692424- 1281763
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1281474Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon3691411Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E101213- 121115
Onko PS kaaoksessa?
Kuinka pahasti kulissit heiluu? Tulenarka aihe? Kyllähän vaalitappio toisensa jälkeen on vakava paikka, mutta jospa P76942- 115905