Hei!
Olen 17 vuotta täyttävä tyttö etelä-suomesta ja etsisin au pairin paikkaa suomalaiseen perheeseen ulkomaille. Olen ahkera, luotettava, kärsivällinen, ystävällinen ja innokas oppimaan uutta. En juo, tupakoi tai käytä muitakaan päihteitä.
Lastenhoitokokemusta on jo omasta perheestä pikkusisaruksen osalta ja olen ollut harjoittelussa päiväkodissa. Valmennan myös kaksi kertaa viikossa 8-11v ikäisiä lapsia.
Kotitöitä olen omatoimisesti tottunut tekemään ihan jo nuoresta saakka ja perus kotiruokien valmistaminen onnistuu ongelmitta.
Kielitaitoina vahvimpana tietenkin suomi. Englanti luonnistuu useimmissa perustilanteissa, mutta se ei ole mikään vahvimpia taitojani ;D. Siksi hakisinkin paikkaa perheestä missä ensisijaisesti voisi puhua suomea ja englantia pystyisi käyttämään toissijaisesti (esim.jos perheen vanhemmista toinen ei puhu suomea pystyisin silti keskustelemaan haparoivalla englannilla ;D ). Ja toki yhtenä kielitaitona se kouluruotsi siellä taustalla.
Työt olisin valmis aloittamaan jo huhtikuun alussa, en ihan ensimmäinen päivä mutta ennen kuun puoltaväliä ja lopettelisin joskus elokuun alun jälkeen.
Jos kiinnostuit, laita meilii alle niin otan yhteyttä!
Etsin suomalaista au pair perhettä
Olisyksiaupairtarjolla
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161658
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361396Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1621236- 1431199
- 521135
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1061082- 571071
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1161026Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46949